Social Icons

Pages

Tuesday, March 11, 2014

KURANG AJAR !!! #KHALIDSAMAD PERLEKEH TRAGEDI PESAWAT #MH370 HILANG !!! VIDEO INSIDE !!!


1 lagi tindakan kurang ajar telah dikesan,Ahli Parlimen Shah Alam,Khalid Samad memperlekehkan tragedi kehilangan pesawat Malaysia Airlines (MAS) MH 370 yang terputus hubungan dengan menara kawalan pada Sabtu lalu.saya tak nak ulas panjang-panjang apa yang dia kata.

LIHAT VIDEO DI BAWAH


APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

15 comments:

Anonymous said...

Ni bukan kurang ajar ....ni Kurang Akal.. Mungkin juga terencat Akal.

big mama said...

mangkok ayun! punya orang...ada akal letak kat kepala lutut!!

Anonymous said...

YA ALLAH, sekrg. si KAPIR DAJAL Barat-ZIONIS nak MELAGAkan umat Islam pula, kononnya Iran mungkin terlibat ("killing THREE birds with one stone" - Malaysia, China dan Iran!)! Lihat EVANGELIS Star di http://www.thestar.com.my/News/Nation/2014/03/10/missing-mh37o-tickets-booked-in-pattaya/ , Missing MH370: Iranian "Mr Ali" bought impostors' tickets in Pattaya, Monday March 10, 2014 (tapi muka si Yahudi Zionis pun ramai mcm. org. Persia/Arab, sebab itu senang menyamar jadi pengganas al-Qaeda atau pengganas pemberontak Iran contohnya)

Puak Syiah yang aktif di Malaysia dan mana-mana negara Islam yang Sunni atau Syiah, yang menghasut umat Islam untuk berbunuh sesama sendiri, dipercayai di didalangi PENGGANAS al-Qaeda dan juga pengganas pemberontak 'Iran' dari Mujahideen-e-Khalq (MEK), yang sebenarnya semua diTAJA oleh Barat-Israel sendiri untuk menjatuhkan kerajaan Islam termasuk K’jaan Iran.

Bahkan CIA-MI6-Mossad bersama MEK ini, ini juga terlibat dalam sindiket dadah global, seperti yang ditaja mereka di Afghanistan, Mexico dan Latin Amerika (dan juga disyaki di Malaysia/Asia), untuk menghancurkan moral jenerasi muda dan meningkatkan jenayah akibat penggunaan dadah untuk menghuru-harakan negara, di Dunia Islam dan Dunia Ketiga, yang kaya minyak-gas.

Sebab itu fahaman Syiah mesti dihalang dari merebak di M'sia/Indonesia; mahupun di mana-mana negara Islam yang berasaskan Sunnah wal Jamaah, juga sbg strategi PENGHALANG. Sila lihat di:

1. http://www.policymic.com/articles/6587/u-s-funded-iran-terrorist-group-says-shocking-report, U.S. Funded Iran Terrorist Group, Says Shocking Report, Michael Luciano;

2. http://thehill.com/blogs/global-affairs/middle-east-north-africa/292771-iranian-opposition-to-open-washington-office, Iran’s MEK to open Washington office, By Julian Pecquet, 04/09/13; dan

3. http://www.intrepidreport.com/archives/968, Zeta gang connected to U.S. Special Forces/Mossad, By Wayne Madsen, March 10, 2011.

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

Bini si kaled kena culik padan muka dia. baru nangis tak belagu. Bodoh. Akal pendek.

Anonymous said...

cakap memang senang,hentam orang memang seronok. saya nak tanya pada khalid gereja kalau you jadi pm, kapal terbang hilang jam 10, you boleh jumpa ka jam 11. hilang kereta pun belum tentu boleh jumpa don't be so stupid la khalid. kalau macam ni punya cakap lebih baik jangan jadi yb. ada banyak lagi insiden kapal terbang yang hilang dan tak jumpa tapi you tak cerita. kenapa bawa cerita mh370. standard you punya cakap low class.

Anonymous said...

Manusia hanya merancang, Allah jua yang menentukan. Secanggih mana pun peralatan yang kita ada, kita kena sedar Allah itu maha berkuasa - pencipta alam semesta. Doa itu senjata orang mukmin. Marilah sama-sama kita berdoa agar dipermudahkan oleh Allah segala urusan.

Anonymous said...

Semoga di beri nur kpd Khalid samad ni agar cahaya pemikiran akan lebih matang dan berisi bukan takat nak memberitahu putar alam kepada pengikut tot tot yang sememangnya sudah berkarat dan hitam hati dan fikirannya.

Anonymous said...

Atas perkara ini aku hilang semua respect pada Khalid Samad..

Anonymous said...

Ilmu agama kurang. Lg satu biadap....mcm ni manusia pun ada

Anonymous said...

Anak perempuan dia korek pantat, baru mintak tolong polis. khalid peler.

Anonymous said...

cakap mcm orang tak sekolah pakai songkok pulak semua pakai tak tau masuk raja lawak je ar yg ketawa pun bodoh.

Anonymous said...

Pasai ada yang ketawa bodoh ni yang buat si Kalid ni naik ising, lupa diri dan terasa hebat sedangkan habuk pun tarak.

Anonymous said...

Woi mangkok..nyanyok dah ni..canggih mcm mana pun Allah lg canggih..ko ke keturunan ko naik kapal terbang ke hati2 sikit sebab mulut ko mcm taik..time 2 aku plak ckap mcm mana leh jatuh plak org tua..mungkin sebab bukan ko yg bawak kot..mcm ko 2 bagus sanggat wei..yg ketawa 2 sebab badut bg ucapan yg bodo wakakaka...

Anonymous said...

ada akal Allah swt bagi kau taknak fikir sebelum bercakap......
ada lidah taknak bertutur dgn betul....
kau nantilah Allah swt tarik balik semua perbuatan kau tu dgn serta merta baru kau tau... skrng kau tak sedar lagi sbb Allah lekakan kau...dan hitamkan hati kau tau... .kerana politik kau sanggup menjatuhkan nama maruah bangsa kerajaan dan insan seugama kau......sepatutnya kau bersama membantu dan mendoakan yg terbaik untuk mangsa kerajaan dan keluarga terlibat...ini tidak...semua peristiwa nak dikaitkan dgn politik menghasut rakyak...itu kerjanya kau dan PKR..poodah lah..

Rakyat Malaysia said...

Saa rasa YB (Yang Bodoh)Khalid tidak beriman. Sebagai orang Islam kita mesti percaya kepada Qada dan Qaadar, percaya kpd takdir. Apa sahaja yang berlaku di dunia ini adalah dengan kehendak Allah. Yang Bodoh Khalid jadi YB dgn kehendak Allah. Sebagai YB berkatalah sesuatu ang baik, logik, berakal dan berusaha memajukan umatnya. Saya nak tanya orang PKR,Yang Bodoh Khalid ini Islam atau Kafir seperti Karpal dan Lim Kit Siang. kalau Islam, bertaubatlah sebelum anda ditaubatkan.

 
 
Blogger Templates