Social Icons

Pages

Friday, May 23, 2014

EKSKLUSIF !!! #BADUTRAKYAT TERUS KEKAL KELUARKAN ARTIKEL DAN FAKTA !!!


semalam saya membuat posting di twitter dan facebook mengatakan saya akan stop berblogging.jam 4.30 semalam waktu malaysia adalah artikel terakhir saya.ramai yang hantar email saya,memberi komen di twitter dan facebook minta teruskan.jadi,dengan ini saya masih lagi berfikir untuk teruskan perjuangan saya untuk membuka semula posting saya dan memberi fakta.terima kasih kepada yang memberi komen.saya hargai apa yang anda berikan.di sudut hati saya,saya nak berehat untuk menulis artikel dalam blog kerana semua fakta saya dah beri.ada kah saya ingin teruskan lagi atau stop ???

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

2 comments:

Anonymous said...

Badut Rakyat - Makcik harap TERUSkanlah perjuangan mulia mu, demi ISLAM/umatnya!

Kalau kdg-kdg kita pikiaq tak ramai beri komen, bukan bermaksud, blog kita tak penting - tapi yg. pentingnya, kita berbuat sesuatu, walau kecil, demi ALLAH SWT, menentang MUSUH ISLAM, yg. mnakin BUAS! Dan itulah yg. penting sebenaqnya!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN ISLAM/umatnya, Kesultanan Melayu, Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

Kalau ye pun boleh buang dah gambaq salah sorang dari badut badut itu.

 
 
Blogger Templates