Social Icons

Pages

Monday, May 19, 2014

KANTOI !!! HUKUM #HUDUD !!! #AMBIGA MEMBELASAH #PAS KAW-KAW !!! VIDEO INSIDE !!!


Aktivis Hak Asasi Manusia Datuk Ambiga Sreenevasan mempersoalkan kedegilan parti PAS berhubung cadangan perlaksanaan hukum Hudud dalam negara. Ambiga yang juga Pengerusi bersama Bersih kelihatan kecewa apabila semangat kerjasama dengan PAS ketika demonstrasi jalanraya tidak membawa kepada persefahaman berhubung isu Hudud.

LIHAT VIDEO DI BAWAH


APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

7 comments:

Quantum Metal Consultant said...

ISMA muncul kerana kebodohan orang seperti ambiga yang lupa daratan. Perlembagaan Persetutuan sudah menyatakan Melayu dan Islam adalah yang utama dan mempunyai hak2 istimewa tetapi mereka mempertikaikannya.

Ambiga minta PAS yang sanggup berjuang di jalan2raya sanggup pula korbankan hudud.

Pada PAS jangan lupa, yang terjerit macama beruk di jalanraya ialah majoriti PAS, perjuangan orang seperti ambiga ialah dari pentas yang berkipas atau dari rumah beraircond mereka sahaja.

Anonymous said...

Lebih baik terjerit mcm beruk untuk menegakkan prinsip dari terkinja kinja menonggeng punggung dan menyembelih ayam untuk menyimbah darah... kononnya nak perjuang melayu islam tapi apa yang ada kat melayu habis digadai kepada cina untuk mengenyangkan perut pembesar umno... gunung genting yg umno gadai kat towkey cina bila nak dikembalikan kepada melayu?

Anonymous said...

Sampai bila Penang perlu dipajak kepada cina. Kemdalikan Penang kepada Sultan Kedah..

Ali said...

Tidak perlu terjerit mcm beruk untuk menegakkan prinsip ,bagus tonggeng punggung dan menyembelih ayam untuk menyimbah darah... demi memperjuangkan melayu islam tapi apa yang diamanahkan kat melayu Kelantan habis digadai kepada cina dan siam untuk mendirikan tokong-tokong... yg pas gadai kat towkey cina dan siam bila nak dirobohkan? Rasulullah masuk kota Makkah merobohkan semua berhala, manakala pas masuk Kelantan majority Islam menjadikan negeri Kelantan Darul Berhala. Belum lagi dapat Tanah Melayu.

Anonymous said...

hudud PAS sabut kelapa, buih sabun. ikut mcm Brunei. tak byk soksek.

Anonymous said...

macai pmbangkang nampak salan org laen je jubo sndri brselapot taek pun tak sedar

Anonymous said...

Cuba tengok negeri kedah berapa banyak tokong2 siam kat sana... tapi perkara biasa la sebab kat negeri mcm kedah kelantan dan perak ramai org siam.. takkan nak halang depa buat rumah ibadat... tapi yg peliknya umno telah mengiktiraf org siam sebagai bumiputra dan mendapat keistimewaan sebagai org bumiputra sedangkan asal usul depa dari negri siam... dan keturunan mereka inilah juga pada zaman dulu yang menyembelih ribuan org melayu kedah masa perang kedah - siam... parti ketuanan melayu juga sudi memberikan sebuah bukit kepada penganut hindu untuk dibuat kuil dan berhala yang paling besar di asia tenggara.. walaupun jumlah masyarakat hindu tak sampai 10peratus dalam populasi rakyat malaysia... nampaknya amat sukar untuk pencacai umno boleh mengesan pengkhianatan umno terhadap melayu disebabkan bak kata mahathir hanya yang bodoh2 ada dalam umno..

 
 
Blogger Templates