Social Icons

Pages

Thursday, May 29, 2014

#PRKTELUKINTAN !!! #HADIAWANG PUJI #DYANASOFYA KERANA PILIH #DAP ??? NAK MUNTAH LAHHH WEIIII !!!


Kalau kita kaji balik,saya rasa isu hudud ni hanyalah mainan pihak hamPAS ni.Mereka sebenar nya tidak pernah serius dalam hal ini tetapi hanya untuk melihat reaksi rakyat sambil dapat melagakan orang Melayu sendiri membenci UMNO n BN.Matlamat mereka dari mula untuk tidor sebantal dgn dapig dan parti kelentong rakyat tidak akan berubah selagi kepala musang sepert hadi,mat sapu n mus spenda berkuasa.mula-mula kata sokong hudud tapi pilih calon yang tolk hudud !!! macam mana ni hadi awang ??? jom lihat video di bawah


APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

6 comments:

Anonymous said...

lupakah kita apa itu amanat hadi, sebab amanat itu islam tercemar, taksub menjadi ugama baru, dengar cakap nya baik baik, ini kata kata yang lari dari islam, adakah dengan cara dyana islam akan bertambah kukuh, kerana dyana ada rupa, hati hadi ada padanya..ini sikap tok guru pas..rasuah hadi diterengganu semua orang tahu, sedara mara semuanya diberi Tanah..banyak lagi..apa kah PAS itu islam..Tanya sendiri dengan penuh fikiran terbuka..

Anonymous said...

Dyana akan menang dan kemenangan itu nanti adalah kemenangan moral Dap mengatasi Pas.

Anonymous said...

Kalau umno di tuduh kafir, tapi bila kena puak2 demo tak apa pulok, janganlh sampai muflis d akhirat nanti.

Anonymous said...

Lebih baik masuk dap dari masuk umngok... dalam umngok cuma org2 bodoh je dalam tu...

Anonymous said...

Tuduhan kafir akan kembali kepada orang yang menuduh dan menyokong tuduhan sekiranya orang yang di tudduh tidak kafir, oleh itu hati2 nak sokng siapa, kita akan di hisab di akhiat nanti.

Anonymous said...

Tok aji ni harap2 lks boleh sokong dia jd pm kalau pr menang pru 14.
Alahai sengkatnya fikiran. . .

 
 
Blogger Templates