Social Icons

Pages

Tuesday, May 27, 2014

#PRKTELUKINTAN !!! IBU #DYANASOFYA SANGGUP KELUAR #PERKASA KERANA UNDI !!!


Ibu kepada pengkhianat Bangsa Melayu hari ini mengistiharkan pula dirinya sebagai pengkhianat dengan membuat kenyataan Keluar daripada NGO Melayu yang disertainya sejak penubuhan NGO tersebut kerana ingin menjada undi untuk dyana sofya.Ibu kepada Dyana Sofya,Yammy Samat yang dirundung kontroversi berhubung pembabitannya dengan PERKASA hari ini menarik diri dari menganggotai NGO pro-Melayu itu.Yammy mengumumkan demikian kurang 12 jam selepas mengaku menjadi anggota NGO berkenaan. 

Beliau yang hadir dalam sidang media bersama Dyana dan beberapa pemimpin DAP lain pagi ini berkata,keputusan itu dibuat untuk menamatkan kontroversi berkenaan.Demi menyelematkan karier politik anaknya yang menjadi "BONEKA PALING BODOH" atau "BABI HUTAN" yang bakal disembelih DAP.Tiada Pilihan bagi YAMMY atau nama sebenarnya Hajah Yam@yammy Abdul Samad selain dari melakukan apa sahaja untuk menyelamatkan anaknya yang kini berada dalam keadaan paling tertekan kerana terlalu gilakan kuasa hingga sanggup mempertaruhkan dirinya kepada Parti Politik paling CELAKA dalam Malaysia yang dikuasai oleh Cina Babi DAP. 

Untuk makluman,Puan Yammy adalah antara pimpinan terawal semasa penubuhan PERKASA dan masih lagi menjadi ahli PERKASA sehingga kenyataan ini dibuat.

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

5 comments:

Anonymous said...

Malangnya, ibu si BETINAJALANG DAPBANGKAI ni masih dlm. UMNO – dan oleh kerana si Ibu BETINA ni pun menyokong anaknya BERKEMPEN kat awam utk. DAPBANGKAI (bukan secara peribadi), maka ini amat bahaya utk. UMNO; disyaki dia akan terus MENGINTIP UMNO! Bahkan aku syak si BETINA dua ekoq ni masuk PERKASA pun, utk. MENGINTIP bagi pihak DAPBANGKAI-CELAKA!

Sebenaqnya, makin ramai si ekoq-ekoq PENYAMAQ, yg. ditaja puak KAPIRDAJAL Barat-ZIONIS, dan ejen-ejen mereka dari si KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM MENYAMAQ masuk Islam atau guna nama Melayu/Islam, pakaian & bahasa Islam (sebut Kalimah ALLAH lagi) – untuk termasuk berkahwin dgn. pemimipin/usahawan Islam/Melayu yg. penting; dan terus menyonsangkan mereka terutamanya jadi puak liberal Islam/Melayu - yg. ramai dah hidup mcm. omputih!

PENYAMAQ ini juga telah menyelinap masuk UMNO/PAS serta NGO-NGO Islam/Melayu dgn. mulanya berpura menyokong sepenuhnya, tetapi lepas tu akan cuba tukar haluan NGO tersebut, serta juga utk. MENGINTIP, termasuk keahlian dan maklumat sulit peribadi pemimpin/ahli-ahli serta aktiviti NGO-NGO tersebut! Maka NGO-NGO Islam/Melayu mesti mempastikan hanya peringkat tertinggi, dan dr. yg. betul-betul pejuang Islam/Melayu TULEN; yg. boleh melihat maklumat sulit ahli/ pemimpin dan sebarang aktiviti kritikal; atau kelemahan yg. boleh dimanipulasi MUSUH ISLAM/Melayu!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

Orang-orang celaka macam cai-cai UMNO saja yang ada dalam UMNO. Org yang bermaruah semua menjauhi UMNO . Syabas buat Ibu Dyana Sofea. Celaka UMNO celaka. Slogan keramat untuk UMNO

Anonymous said...

sok dia mati, kit siang dn kapir2 cine boleh talkinkan ye tak, sanggup khianat pd bangsa sndiri, sanggup brtuankan si cine kapir....kununnya masuk PERKASA sbb UMNO lemah nk bantu Melayu, skrg keluar PERKASA masuk DAP apa sbb?? sikapir DAP boleh bantu melayu seperti ko?

Anonymous said...

LIBERALISM ADALAH EVOLUSI WAJIB BUAT SEMUA MANUSIA?

Kalau dulu insan tak bertudung dihamburkan dengan berbagai kata-kata kesat dan tidak diberikan undi tetapi sekarang ini semua hamburan kata-kata itu hanyalah hipokrasi bilamana insan yang tidak bertudung dan menyertai parti rakan tidak pulak dilayan seperti dulu.

Cumanya, apakah evolusi sebegini menguntungkan ummah atau sebaliknya hanya memaparkan sikap double standard yang menjurus kepada kerugian dan penyesalan, hanya masa yang akan mengadili dan menentukannya.

Sebelum waktu itu sampai, seperkara yang dapat dibuktikan disini ialah individu itu sedikit sebanyak dipengaruhi oleh parti dan parti rakan. Contohnya kalau dulu pihak parti itu tidak dapat menerima insan2 yang tidak memakai tudung tetapi sekarang ini tidak lagi apabila individu yang tidak memakai tudung itu adalah dari kalangan parti rakan setahalul-siyasi.

Anonymous said...

Dok meroyan apa woi... ketuanan melayu dah habis kena gadai dgn umngok

 
 
Blogger Templates