Social Icons

Pages

Friday, May 30, 2014

#PRKTELUKINTAN !!! KALAU PEMIMPIN #UMNO #BN CIUM TANGAN DS @NAJIBRAZAK KENA KUTUK !!! YANG NI MACAM MANA ???


Jika anda mendengar cerita juak Pas,pemimpin mereka semua hidup dalam penuh kezuhudan.Tinggal di rumah kampung biasa,pakaian hanya jubah ,kain pelikat dan baju panas pagoda,makan di gerai tepi jalan dan kereta pun buruk jerr.Manakala pemimpin Umno pula hidup dengan penuh kemewahan hasil menipu duit rakyat,menaikkan harga barang dan rasuah kononnya.Itulah kata mereka selama ini.Selama ini saya ingatkan Tuan Presiden PAS hanya pakai kereta DATSUN 120Y sahaja.Kata orang Perak,RUPE-RUPENYA pakai MERCEDES yob oiiiiii.Biarlah gambar diatas berbicara.Kome semua kena tipu YOB oiii,YONG oiiii. 

GST 6 % yang diluluskan mengikut peraturan dalam Parlimen,kutipannya telus,hasil kutipan berapa dan perbelanjaannya apa,semuanya dibentang dalam belanjawan setiap tahun.Itu mereka kata menzalimi rakyat,menindas rakyat dan menipu duit rakyat.Duit derma tin milo dan karung hijau di tempat ceramah apa cerita ??? Ayat Quran dibaca,alunan selawat didendangkan setiap kali derma dilancarkan bagi membangkitkan sentimen pendengar ceramah dan mudah untuk mereka mengaut duit dalam poket sumbat ke dalam tin milo dan karung hijau.Sampai ke hari ini pernahkan satu laporan dibentangkan ??? Berapa hasil,berapa belanja dan dibelanjakan untuk apa ??? Macai menebalkan muka pergi menadah tin milo dan karung hijau depan muka orang ramai,pemimpin pula sedap menyandar dalam kereta mewah.Siapa yang kena tipu ni ??? Rakyat atau macai PAS ???

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

3 comments:

Anonymous said...

duit tin milo duit rakyat, rakyat tak mau tahu ke apa jadi dengan duit tu..tak kan untuk isi minyak ustaz usyaz saja..ingat amanat hadi, ingat kes memali, ingat melayu berpecah, saudara mara tak bertegur, makan tak sama..kali ini hadi bawa amanat hudud tak perlu sebab politik pas/dap/pkr..rakyat di tipu dengan hudud yang hangat hangat tahi ayam oleh PAS..

Anonymous said...

Cara jalan tu macam bakal PM.

Tapi kena beratur belakang Anu dan Kit Sial. Itu pun kalau tak . . .

Cencaluk said...

Setuju......

Sapa nak tanggung dosa anak yang derhaka mencaci dan menghina ibu apa yang melahirkan mereka hanya kerana amanat haji hadi .

TGHH harus menarik balik amanat Haji Hadi kerana dbeliau sendiri menolak aka perlaksanaan hukum hudud di malaysia, atau beliau telah turut jatuh kafir kerana menolak hudud sila perjelaskan supaya orang ramai faham.

Aku nak gelak pasal cadbury siap nak samak mulut seakan.

Tu yang anak fanatik PAS mak bapak UMNO macamamana agaknya anak luar nikah ke?

TGHH harus terangkan dengan teliti apakah beliau serta beberapa pemimpin PAS yang sama menolak HUDUD sudah jatuh KAFIR....

Apakah calon Teluk Intan juga sudah jatuh KAFIR....... JELASKAN.



 
 
Blogger Templates