Social Icons

Pages

Thursday, September 20, 2012

KETUA PEMUDA PAS KATA BELIAU DI JEMPUT NABI SAW UNTUK BERDEMO ??? APA CERITA NI ???



Minggu lepas kita dikejutkan dengan kisah seorang khatib yang membaca khutbah menyatakan bahawa sekumpulan pemimpin Ikhwanul Muslimin telah bermimpi bertemu Rasulullah SAW dan bertanyakan beberapa soalan mengenai kebangkitan Islam di akhir zaman ini. Lalu diberitahunya Rasulullah telah SAW telah bersabda bahawa Islam akan bangkit di Malaysia di zaman Anwar Ibrahim.

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

Hari ini pula berlaku sekali lagi cerita yang hampir sama. Kali ini pula melibatkan Ketua Pemuda Pas yang serban sebesar buah kelapa. Tapi sayangnya hanya serban yang besar,otak yilek...

Kenyataan yang dibuat olehnya hari ini boleh tahan jugalah sesatnya. Dah setaraf dengan ayah pin.

Berikut adalah kenyataan sesat yang lagi menyesatkan yang disiarkan di Antara Pos,

Isu sama ada Pemuda PAS dijemput oleh Pemuda Umno juga tidak wujud memandangkan pihaknya lebih awal membuat pengumuman untuk berdemo iaitu sebelum jemputan diterima.

“Kami telah umumkan kepada media program itu sejak Rabu 12 sept yang lalu. So (Jadi) apa polemiknya ? Tiba-tiba Isnin lepas (17 Sept) saya dimaklumkan bahawa Pemuda Umno ada mengajak Pemuda PAS untuk turun demo sekali.Itupun saya hanya tahu melalui media.Terima kasihlah jemput kami.Kalau tiada jemputan pun,kami memang akan turun pada 21 September ini,kerana kami terlebih awal telah di "jemput" oleh Nabi kami saw untuk turun menunjuk sikap dan mempertahankan kemuliaan Nabi kami saw. yang dihina sedemikian rupa oleh musuh-musuh Islam.

Puak-puak sesat ini main politik sampai sudah tidak ada batasan lagi. Habis agama dan bangsa dilacurkannya, hinggakan Nabi pun turut diheret sama. - RBF

RENUNG-RENUNGKAN

15 comments:

What's Hot said...

Semoga diriku mendapat pentujukmu ya Allah.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
---------------------- hangat diperkatakan --------------------------
######################################################

Unknown said...

Tak terkata...

Anonymous said...

HERAN TERAMAT SANGAT, KENAPA ORG2 PAS JER YG DAPAT BERCAKAP DGN TUHAN DAN JUMPA NABI DLM MIMPI2 MEREKA.... APA YG SPESIAL SGT PASAL ORG PAS SAMPAI TUHAN DAN NABI BAGI PERHATIAN LEBIH????? KENAPA AGAKNYA YER??? HAHAHAHHA KARUT KOMEDIA BETUL ORG2 PAS DAN PENGIKUT2 BONTOT PAS..... KESIAN KAT KORANG .....

Anonymous said...

Makhluk yg penuh angkuh sombong.. PAS Laknat ini ketika seluruh dunia marah dengan penghinaan ke atas Rasulullah pemimpin mereka masih berlagak sombong. UMNO jemput dengan baik jawablah dengan baik kenapa perlu angkuh sombong? Sudah angkuh lepas tu sesat pula bercakap.

Rasulullah telah Wafat, tolonglah jangan PAS Laknat pula yg menghina NABI. Nabi jemput PAS? Statement yg boleh bawa kecelaruan lagi pd umat. Bagaimana dan apa maksud statemen begitu? Hadith mana yg boleh disandarkan dgn statement begitu? Jahat sungguh PAS xsudah2 dgn kesombongan dan kesesatan!

Anonymous said...

jemput bukan maksud nabi menjemput secara zahir mcm bagi kad jemputan, mengundang tu la....ader faham ka...ker papagomo ni tak lulus bahasa Malaysia?

Anonymous said...

kerana kami terlebih awal telah di "jemput" oleh Nabi kami saw untuk turun menunjuk sikap dan mempertahankan kemuliaan Nabi kami saw. yang dihina sedemikian rupa oleh musuh-musuh Islam.

Statement ni pun ko bebal nak faham....

Sensiviti mereka apabila Nabi diperkotak-katikkan mendorong mereka untuk terus pertahankan ar rasul.....

kerana itu apabila ada sesiapa menyentuh ttg maruah nabi, keluarga nabi, memperkotak-katikkan nabi saw
kita tak perlu ambil masa lama untuk turun mempertahankannya kerana itulah bukti kita mmg kasih dan cintakan nabi......

Unknown said...

Bila kata "telah di jemput" sudah tentulah ada yang menjemput. Kenapa lah jadi buta hati tu langsung tak nak tengok. Baca perlahan lahan kenyataan di atas tu..

Unknown said...

Ketaksuban melampau yang telah meresap kedalam jiwa akan membuatkan sesaorang menjadi hilang pertimbangan, buta hati dan perasaan. Yang baik menjadi jahat, terang menjadi gelap, pembohongan menjadi kebenaran..kefahaman terhadap realiti dan pendustaan menjadi bercelaru dan tidak keruan.Alang kah mulianya mereka mereka ini kerana 'terlebih awal telah di"jemput" oleh Nabi mereka untok turun menunjuk sikap dan mempertahankan kemuliaan nabi mereka..

Anonymous said...

kenyataan sombong dari pemimpin pas. Pas memang dah sesat. konfirm sesat. sebab tu kena jaga kta-kata. lebih baik diam dari berkata-kata. dah nak jadi ajaran matahari pulak....

Anonymous said...

hhahhahaha bodoh betuila hang nie itu aaa perktaan jemput arr itu kiasan ma hang ni melayu ka hindu ka cina ka tarak fahamka bahasa bodoh lebih dr selembu

Unknown said...

Salah satu daripada tanda tanda taksub melampau ialah apa bila sesaorang itu menghambur ketawa seorang diri secara tiba tiba, mengeluarkan kata kata kesat dan mencarut, merendah dan memperlekehkan orang lain,dan menganggap dirinya sentiasa benar dan betul.Bila Bahasa Melayunya menjadi tunggang terbalik, penyakit ini sah telah meresap dijiwa, dan tanpa disedari telah meracuni akidah.

Anonymous said...

Sebab puak2 depa serban nye besar dan otaknye besar tp akal takda..

Anonymous said...

Kalau baca balik,betul la tu,dia kata Nabi Kami,Bukan Nabi Muhammad SAW.Nabi puak pas ni siapa?

Anonymous said...

Spin... Jangan x spin...

Anonymous said...

MEMANG ISLAM AKAN BANGKIT DI ZAMAN "DAJJAL" YG DI JEMPUT ANWAR......SEKIAN

 
 
Blogger Templates