Social Icons

Pages

Monday, September 17, 2012

EKSKLUSIF !!! RASULULLAH SAW SOKONG ANWAR IBRAHIM ??? ADA BUKTI KER ???





Ustaz Fathul Bari meminta bukti dakwaan yang mengatakan bahawa Mursyidul Am Ikhwanul Mesir bermimpi bertemu Rasulullah SAW dan mendakwa Baginda SAW menyokong Datuk Seri Anwar Ibrahim.

“Saya inginkan bukti bagi yang membaca (khutbah) dan mengeluarkan kenyataan seperti ini bahawasanya Mursyidul Am Ikhwan Muslimin mengeluarkan kenyataan itu.Daripada mana sumbernya,perkataannya ada direkod kah..ada video kah..dalam akhbar kah..minta dibuktikan..jangan ia bersifat dakwaan semata-mata,”katanya.

Menurutnya,mimpi bukanlah asas untuk dijadikan dalil yang kukuh.

“Mimpi tidak boleh dijadikan dalil.Kalau mimpi dijadikan dalil, ia akan berlaku kerosakan yang sangat besar.Masing-masing akan mendakwa (bermimpi)..dalam keadaan ramai manusia pada hari ini..tidak boleh dikatogerikan saksi yang bersifat adil,”katanya lagi.

Ustaz Fathul Bari diminta mengulas dakwaan seorang khatib ketika membaca khutbah Jumaat di Masjid Jamek An-Najah Padang Serai, Kulim pada 7 September lalu.Khatib tersebut,ustaz Mohd Haslizal Allias dalam khutbahnya berkongsi satu mimpi yang didakwa telah dimimpikan oleh Mursyidul Am Ikhwanul dan beberapa Tok Guru di kalangan ulama Ikhwanul Muslimin Mesir.jom lihat kembali video di bawah



sila ke minit 23:50 - 25:00

subbahanAllah...

RENUNG-RENUNGKAN

5 comments:

Anonymous said...

apa punya sesat Pas ni...

baru2 ni ada pemimpin Pas keluar patua.. Allah perintah Pas tawan putrajaya.. agak2 siapa yg dapat wahyu tu..

terbaru Pas kata ada manusia bermimpi jumpa nabi dan sokong nuar jadi PM, yg kata semua agama adalah sama dan dengan bangganya menayang kote bengkok pada seluruh dunia

Anonymous said...

apa punya bangang orang ISLAM dlm PAS nih?? mcm sial! dari dulu mggunakan ISLAM demi nafsu iblis hingga mndatangkan perpecahan pada umat2 ISLAM. sanggup mngadaikan kalimah suci Allah hinggalah sanggup memperguna Rasulullah SAW. Astagfirullahaladzim!

BILLION TECH COM SERVICES said...

Astagfirullahalhadzim... ini lah kerja para ostad diakhir zaman. Depa dah terkena dah btg hdung sendiri, mana taknya selama berbelas tahun depa depa ni dok berceramah dok berkhutbah memfitnah saudara seagama mengkafirkan orang sesuka hati. Depa yg sebegini tidak pernah ingat dengan apa yg pernah depa kata malah jika segala apa yg diperkatakan menjadi isu, pasti akan mendapat pembelaan dari paraulama serta tok guru maka akan keluar lah fatwa bagi menyokong parapencacai tersebut. Dan last skali bila dah tak bleh nak jawab kata konspirasi umno untuk menjatuhkan pembangkang. Apa cite ni bro asyik cita lama jerrrrrrt.... nyampah.

Anonymous said...

PAS semakin lama semakin sesat...kalau Al Arqam sesat bole amek tindakan di bubarkan tapi PAS???? Bila mufti Perak & Majlis fatwa keluarkan fatwa/nasihat, mcm2 mereka dakwa ckp UMNO bayar la, nak dekat pilihanraya la...Mufti & Majlis Ulama bukannya org jahil, mereka ada ilmu agama yg tinggi berdasarkan Al Quran dan sunnah dan juga berdasarkan bukti2 yg ada.

Anonymous said...

KALAU NABI HIDUP LAGI PUN DIA AKAN LUDAH MUKA ANWAR IBRAHIM DENGAN PERASAAN MAHA JIJIK. MANUSIA YG TIDAK PATUT MENDAPAT SYAFAAT DRP NABI IALAH ANWAR IBRAHIM DAN KHOMEINI LAHANATULLAH...

 
 
Blogger Templates