Social Icons

Pages

Monday, May 26, 2014

#PRKTELUKINTAN !!! KURANG AJAR !!! PUAK #PAKATAN #PEMBANGKANG CETUSKAN PROVOKASI !!! VIDEO INSIDE !!!


semalam berlaku Insiden dimana BN dan DAP sama-sama sedang berkempen di perkarangan menara condong Teluk Intan.Keadaan mulanya tenang kerana masing-Masing fokus terhadap kempen yang dilakukan namun mula sedikit panas dan berlaku perang mulut yang menyebabkan keadaan sedikit tegang.Ini tak lain tak bukan puak pakatan syaitan yang mula melakukan provokasi terhadap team kempen Barisan Nasional yang sentiasa berhemah dalm setiap tutur kata.jom kita lihat video di bawah


APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

4 comments:

Anonymous said...

Yang bertekak dan nak bergaduh rata rata melayu. Cinabeng tukang kipas lagi dok tergelak diam-diam tengok main mahjong dorang menjadi dan terus menjadi dah sampai lebih 10 TAHUN.

Cinabeng ni dorang ada endurance, melayu je cukup mudah lupa.

Contoh HK dan MACAU. China Tanah Besar tahu dorang belum ada kekuatan untuk melawan Portugeuse dan British dan diperang OPIUM, maka walau HK dan MACAU diPAJAK 100 tahun, kini sudah pun kembali ketangan China.

Inikan pula Malaysia baru merdeka sedikit lebih 50 tahun!

PAS dan PKR pemecah ummah ditarik nafsu benci dan dengki dan dendam seterus nya memudahkan cinabeng menuju kematlamat mereka!

Lu Pikir lah Sendiri....kalau Dr Ridhuan Tee yang cina-mualaf pun boleh mengingatkan Melayu-Muslim secara terang....inikan pula sebangsa melayu-muslim memberi sedikit peringatan sesama sebangsa seagama ditolak bulat bulat!

Anonymous said...

Hj hadi n Anwar ibrahim .. yang PATUT DIPERSALAHKAN .. MELAYU BOLIH DI PERKELDAIKAN OLEH DAPigs..

Anonymous said...

betol kata anom 10.36 am & 2.21 am.

Anonymous said...

Selamanya umno diperkudakan oleh cina... cina menguasai ekonomi malaysia hasil sumbangan melayu bodoh umno

 
 
Blogger Templates