Social Icons

Pages

Sunday, July 06, 2014

KURANG AJAR !!! DS @SHABERYC !!! #DAVIDOROK HINA NABI MUHAMMAD SAW !!!


kurang ajar !!! 1 lagi posting didedahkan.posting ini berkenaan lelaki yang bernama David Orok kononnya nak tunjuk pandai sampai Nabi pun dihina.apa masalah lelaki ini ??? Ada semua bukti kerr kata Nabi Macam tu.apa pun kita lihat lagi posting dibawah,malas nak ulas panjang-panjang di Bulan Ramadhan ni.kang pedas saya bagi

      

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN 

4 comments:

Anonymous said...

SKMM tak boleh buat apa.Najib sudah beri arahan tiada sebarang tindakan untuk orang menghina agama islam.

Anonymous said...

Allah beri mereka peluang untok berpikir. sebab mereka tak paham, jangan sampai pada satu hari nanti ALLAH akan beri amaran.

Anonymous said...

Kenyataan beliau menghina Nabi itu adalah terlalu kasar dan biadap. Sepatunya beliau bertanya atau membuat kajian tentang peribadi nabi sebelum membuat kenyataan serba dangkal dengan niat menghina peribadi Nabi itu yang dilantik oleh tuhan. Lagipun apa niat beliau berkata sedemikian semata-mata cuba membangkitkan kemarahan agama kaum lain. Terlajak perahu boleh diundur tetapi terlajak kata buruk padahnya. Jelas kenyataan ini boleh membawa perpecahan agama dan kaum dinegara ini. Tindakan ini amat berbahaya. Sekiranya tidak diambil tindakan, bimbang akan keadaan ini menjadi teruk. jangan sampai tragedi 13 Mei berulang.

Anonymous said...

religious bigot cum political bigot cum born again sick at heart fella will never contribute anything to a nation except his bad mouth. what next? this type of mouth need a soapy water washout to avoid more stink.

 
 
Blogger Templates