Social Icons

Pages

Wednesday, August 13, 2014

BREAKING NEWS !!! FAEKAH AKAN JADI SPEAKER DUN SELANGOR YANG BARU ???


Setiausaha Politik Menteri Besar Selangor memang terkenal dengan sikap tegas dan amat konsisten menyokong Khalid walau apapun isu yang berbangkit.Beliau dengan tenang saja menjawab isu yang ditimbulkan oleh media atau dari siapa saja.Kini kedudukan Speaker Dun Selangor jadi tumpuan.Berdasarkan kesetiannya kepada Khalid ada sumber mengatakan faekah adalah calon utama speaker DUN Selangor dalam kabinet khalid Ibrahim.kalau selama ini,Speaker dilihat sebagai "tie breaker" atau penentu undi namun Pkr dan Dap lupa kuasa melantik Speaker di tangan Khalid dengan perkenan Tuanku Sultan.Apabila kerajaan baru terbentuk.Kabinet lama secara Automatiknya gugur.Ini bermakna speaker baru yang lebih diyakini bakal dilantik oleh Khalid Ibrahim.adakah cerita ini benar ??? kita tunggu dan lihat 

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

13 comments:

Quantum Metal Consultant said...

763Tersangatlah cantikkk..khalid memerlukan sokongan 1000%...bukannya macam exco PAS dah mula nak tunjuk hebat dengan gertak khalid supaya no exco to umno.

Exco pas tak boleh dipercayai...mereka dah mula pandai nak main belakang sejak berkawan dgn anwar.

Anonymous said...

Setuju. Choose Faekah to be the next Speaker and show to the world that she is capable of doing the job.

Anonymous said...

5:22,

Umno tak perlu terkam bantal yang terpelanting dari genggaman PR meskipun ada yang tersangat menguntuk. Sesungguhnya alas batang pisang lebih selesa daripada bantal yang telah dicemari oleh air liur basi. Harap maklum.

Anonymous said...

Speaker haruslah neutral sebaik saja duduk di kerusi berkenaan tetapi bukannya asyik mengkritik orang lain menerusi twitter seolah olah diri sendiri pijak semut pun tak mati (meksom). Itu hipokrit namanya.

Anonymous said...

Sebaiknya UMNO tdak melibatkn diri dlm kemelut PR di Selangor ni..kukuhkan Barisan utk Pru 14 adalah lbih bagus.

Anonymous said...

Setuju..biar lah UMNO berdiri menyokong tanpa syarat tetapi bersiap sedia untuk PRU 14

Anonymous said...

anwar ta bole ke jadi speaker?






















maksud aku speaker(pmbesar suara), aku rasa dia perlukan benda ni utk roadshow akn datang, klu sempat le..

takot xsempat jek, dh mlangkah ke kajang

Anonymous said...

Setuju!! ^.^

Anonymous said...

gembira nyaa faekah ganti hannah tak guna tuu....

azid barja said...

Aku tak suka Faekah ni. Muka berminyak2, andartu lak tu. Gaji banyak2 pun utk diri sendiri je. Mulut laser lak tu. Sure senang emo ni. Asik kena sergah suma org nanti.

Saprat Ta Kaur said...

Aku suka Hannah sebab dia faberet nasi lemak. Kalau DAP sanggup bayar gaji RM30k sebulan dia munkin lompat kePenang. Dgn gaji Speaker sekarang ditambah ration nasi lemak begedel babi tiap-tiap pagi munkin dia menten & jadi bebas.

UMNO Sgor tak perlu kacau daun sangat, lebih untung duduk diam ambik elaun YB setiap bulan, makan dan selalukan buat jamuan sesama sendiri, progrem syok sesama sendiri dan main kejar-kejar sama Puteri...tunggu PRU14 dapat 5 kerusi pun satu KPI yg amat cemerlang, terbilang dan terhilang.

Wacaya Loo said...

Kalau terpaksa ambik speaker perempuan, boleh aku suggest lantik yang menopos lagi baik. Tidak lah stress sangat dewan nanti.

hangkedee said...

Umno Jangan ambil pot sangat. Duduk diam diam bila dekat percalonan baru buat buat sibuk..... Ada peluang project Yb...

 
 
Blogger Templates