Social Icons

Pages

Monday, September 29, 2014

BREAKING NEWS !!! MANA #RAFIZIRAMLI ??? DAH TAK NAMPAK BAYANG PUN !!! APA CERITA NI ???


Selepas kegagalan Wan Azizah menjadi Menteri Besar Selangor dan selepas DYMM Sultan Selangor memberikan kata putus bahawa Menteri Besar Selangor adalah milik Azmin Ali,Rafizi Ramli yang gah mencanangkan dirinya sebagai Pakar Strategi,terus menghilangkan diri.Kali terakhir berita tentangnya,ialah CUBAAN MEMBUNUH DIRI di Menara Maxi Segar,Pandan Indah.Berita tersebut kemudiannya dinafikan oleh Ketua Polis Daerah Ampang dan Ketua Balai Bomba Pandan Indah.Kemudian muncul pula berita yang lebih menggemparkan apabila Rafizi Ramli dilihat mundar-mandir di lobi Parlimen untuk menyerahkan surat perletakan jawatan sebagai Ahli Parlimen Pandan kepada Speaker Dewan Rakyat. 

Bagaimanapun,penyerahan surat perletakan jawatan tersebut telah ditarik balik,dua jam selepas dia melakukannya.Dikatakan,Anwar Ibrahim telah memujuknya agar menarik balik dengan janji akan menyerahkan jawatan penting serta habuan kepada Rafizi Ramli sekiranya dia berbuat begitu.Selepas itu,Rafizi Ramli terus sunyi sepi! Dokumen Ringkasan KAJANG MOVE telah dibongkar dan didedahkan oleh orang dalam PKR sendiri.Ringkasan tersebut sengaja dibuat kerana Rafizi yang merupakan Pengarah KAJANG MOVE tahu,ia akan terbongkar.Justeru,dokumen sebenar tidak dilepaskan,kecuali ringkasan.Sebaik-baik sahaja dokumen ringkasan tersebut terdedah dan tersebar,Rafizi Ramli segera menyatakan bahawa ia adalah satu pembohongan,penipuan dan fitnah.Rafizi Ramli mengancam untuk menyaman sesiapa sahaja yang menyebarkan dokumen tersebut.

Bagaimanapun sudah hampir sebulan,Rafizi Ramli langsung tidak membuat laporan polis.Malah,Rafizi Ramli juga enggan mengulas apa-apa tentang dokumen tersebut setelah diberi amaran dan arahan oleh Anwar Ibrahim.Seperti yang dimaklumi,Rafizi Ramli sedang berhadapan dengan masalah besar dari segi perundangan, terutama sekali membabitkan beberapa kes jenayah seperti BAFIA yang membolehkan dia diperosok ke dalam penjara dan kehilangan segala-galanya,termasuklah jawatan politik.Walaupun segala-galanya dilakukan demi Anwar Ibrahim,nampaknya Rafizi Ramli sekadar bersendirian apabila terpaksa berhadapan masalah. Rafizi Ramli!!!... - SC

 Rindu pula nak dengar temberang dan cakap pandainya....

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

4 comments:

Anonymous said...

PONDAN Tua tengah MERAJOK..................................

nUAR DAH TAK LIWAT DIA LAGIIII

BONTOT RAFUZI DAH LOOOSEEEE..

KEMUTAN TAK KUAT

Anonymous said...

Kalau betul PONDAN tu terjun pun aku tak kesian langsung. Dah macam2 si PONDAN JAHANAM ni buat di dunia ni yang membela nasib Pukimak nombor satu Malaysia, KETUM sekeluarga dan menipu dan menyusahkan rakyat.

FUCK OFF fizi!!

iklan sabah said...

anwar umpama kacang lupakan kulit.. rafizi jadi mangsa rakus anwar..

Anonymous said...

Tapi kalau WAWI jadi MB, dah tentu populoriti Rafizi menjulang naik. Sekarang dah jadi sebaliknya bila YAB Azmin Ali jadi MB.

 
 
Blogger Templates