Social Icons

Pages

Saturday, September 27, 2014

BREAKING NEWS !!! SAH !!! MB BARU YANG BERNAMA #AZMINALI MABUK KETUM !!!


Dasar manusia tak sedar diri sungguh Menteri Besar Selangor yang baru ni yekk.Jenis orang yang tak mengenang jasa,memang macam tu la perangai dia gamaknya.Sudah la sebelum ni dia naik jadi Menteri Besar pun diatas sokongan dan dokongan PAS.Itu pun dia masih tak reti nak hargai dan ucap terima kasih jugak ke ??? Pun dia masih lagi nak tikam parti tu dari belakang dengan mengurangkan kuota lantikan Exco seperti yang telah dipersetujui sebelum ini ??? Memang tak tau malu betul.Bukan setakat itu sahaja.Malah Si Menteri Besar yang baru tu telah memberikan lebihan kerusi kepada parti dia sendiri.Itu menunjukkan dia juga mengamalkan KRONISME.Kalau sebelum ini,bukan main lagi dia menghentam pimpinan parti dia yang dituduh menjadikan KRONISME dan NEPOTISME sebagai amalan biasa. 

Tapi hakikatnya,dalam masa yang sama,dia pulak yang tunjuk perangai MUNAFIK secara terbuka.Dia jugak yang mengamalkan KRONISME dalam pentadbiran dia.Mungkin Si Menteri Besar yang baru tu lupa bahawa komposisi PKR dalam Rejim Pakatan Selangor tu kini melebihi dari orang lain yang lebih banyak menang dalam Pilihan Raya lepas.Dia lupa bahawa jawatan dia juga boleh dikira sebagai salah satu bahagian dalam komposisi Exco tu juga. Maka sekarang PKR bukan ada 4 orang wakil.Tapi diorang ada LIMA!!! 

Adakah itu menunjukkan bahawa parti tu mengamalkan Keadilan dan menghargai parti-parti lain yang dah menang lebih banyak kerusi dalam PRU yang lalu ??? Jika kita lihat semula,sokongan rakyat lebih banyak diberikan kepada PAS dan DAPigs.Maka sebab itu diorang dapat jumlah kerusi yang lebih besar dari PKR. PAS dan DAPigs masing - masing dapat 15 kerusi.Manakala PKR hanya setakat ada 13 kerusi je.Tapi diorang pulak nak tunjuk KONONnya diorang ni lebih besar dari orang lain. Tapi, kalau dah jenis manusia yang mudah lupa daratan macam puak-puak PKR tu,memang payah la nak bercakap apa pun.Orang jenis tak sedar diri ni,baik campak dalam longkang je lagi baik.Jadi pemimpin pun setakat pandai menyusahkan orang jerr !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates