Social Icons

Pages

Friday, March 28, 2014

EKSKLUSIF !!! VIDEO PENUH #TIANCHUA HASUT RAKYAT UNTUK GULINGKAN KERAJAAN DIDEDAHKAN !!!


Kerana anwar,tian chua hasut nak gulingkan gulingkn kerajaan !!! anda kena ingat wahai Tian chua,gulingkn kerajaan,bangsa mana akan dapat susah ??? tian chua,anda pun kena faham,berapa ramai orang cina nak turun ke jalan nak gulingkn kerajaan ??? nasihat saya kepada pembaca Badut Rakyat terutama orang melayu,fikir dulu kesan yang bakal berlaku atas tindakan bodoh kita nanti.tian chua menghasut atas dasar politik dirinya,bangsa dia.dan isu anwar sekadar alat utk dia dan DAP memimpin tampuk pemerintahan negara.

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

17 comments:

Anonymous said...

Sumbat dia kedalam.... Apa tunggu lagi KDN ...........ooi!

Babi ni dah over...

Anonymous said...

Betul tu anon 11.31pm! Si PENGGANASBANGKAIBABI PENDATANG KAPIR RASIS DAJAL ni, dah lama patut diHUMBAN ke dlm. penjara, oleh KDN tu! Dahlah baru-baru ni MENGGERTAK YAB PM Islam/Melayu kita!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

Bangsa tak sedar diri lupa daratan asal usul. Nenek moyang mula2 sampai dulu mkn bubur semua belasah babi hutan tupai apa saja. Bagi betis nak peha. Melayu insaflahm

Anonymous said...

Tapi bangsa ni jadi ramai dan penuh kat malaysia sebab murah hati dan kebodohan umno jugak

Anonymous said...

Dalam hemat saya, dapigs sudah lama tanam orang-orang dia dalam parti mca dan gerakan. Matlamat untuk sabotaj pakatan BN dari dalam dan gunakan platform party mca dan gerakan untuk ahli cina benci UBN. Perkara yang sama sedang berlaku dalam UMNO dan juga PAS dimana anuar sudah lama infiltrate UMNO untuk melaga-lagakan ahli dan jentera UMNO untuk sabotaj UMNO dari dalam. Dalam PAS pun sama di mana anuar sudah letak anjing-anjing untuk control PAS. Ramai dalam PAS yang berkiblatkan anuar dengan wang dan jawatan apabila PR kuasa Negara. So, kalau pemimpin UMNO dan PAS tak ambil peduli, maka akan terkubur lah UMNO dan PAS akan jadi keldai.

Anonymous said...

Buang masa je!! bukan sekali Cina Komunis tu menghasut rakyat tapi dah berkali-kali dahhhhhhh tanpa kesudahannya.
Itulah harga yang perlu dibayar oleh Najib bila ISA dimansuhkan. Sendiri fikir leee

Anonymous said...

Buang masa je!! bukan sekali Cina Komunis tu menghasut rakyat tapi dah berkali-kali dahhhhhhh tanpa kesudahannya.
Itulah harga yang perlu dibayar oleh Najib bila ISA dimansuhkan. Sendiri fikir leee

Anonymous said...

Melayu akan hancur bila kerajaan dipimpin oleh pemimpin pemimpin sotong

Anonymous said...

Pemimpin UMNO dayus.
Serahkan pada PKR sebab pemimpinnya
kuat jubur.
Serah pada pemimpin PAS sebab pemimpinnya Ulamak Haramjadah.
Serah Pada Dapigs sebab pemimpinya laknatullah.
Nak serah dgn Siapa?
Jawapannya yg berhak hanya
ALLAH

rizal said...

melayu bodoh je dgr cakap tian chua cina juga bijak......tak caya nanti korang tgk yg turun melayu bebal kuli macai anjing yg turun tapi bangsa cina duk lepak kat starbuck......whitecooffe....klcc mid valley tgk wayang....bertapa bodohnya org melayu PR ko nk kata umno buruk.....aku rasa klu pr jadi gomen ntah2 lebih teruk dr umno

Anonymous said...

Anonymous
March 29, 2014 at 12:51 AM

Saudara,

Betul tu... cinabeng adalah cinabeng. Parti sahaja lain-lain. Tapi mereka tetap cinabeng.

MCA/Gerakan berbisik dengan PM kalau nak mendapatkan sesuatu. PM mengalah dan beri sahaja bulan dan bintang untuk mendapatkan undi cinabeng.

Metodologi DAP pulak akan menyalak untuk mendapatkan sesuatu. Atau berdemonstrasi. Akhirnya dia dapat juga.

NGO cinabeng pulak bagi kata-dua kepada PM (dia ingat PM tu adik dia) untuk dapat pengiktirafan sijil dari sekolah persendirian mereka... hal ini tidak diketahui lagi sama ada PM/DPM akan cair...

Objektifnya sama. UNTUK MENDAPATKAN sesuatu. Janji.... DAPAT. Melalui MCA ke? Gerakan ke? DAP ke? NGO ke? It doesn't matter anymore. Janji dapat (Melayu juga yang melopong).

Melayu ada faham ke? Kenapa PAS benarkan dirinya jadi tunggangan DAP? Tentu PAS tak suka dikenali sebagai keldai tunggangan. Tetapi kenapa akur jadi keldai (keldai adalah sinonim dengan sikap BODOH).

Pakcik-pakcik dan makcik-makcik kat kampung tu kesian kena kelentong PAS. Tazkirah katanya... Kemudian gantung gambar para pemimpin PAS (difremkan dengan bagak sekali pulak tu) di rumah mereka.

Jika pemimpin selain dari golongan mereka ia dikata "assobiyah". Kalau pemimpin PAS yang berjanggut dan beserban besar bagaimana ye? Bukankah itu assobiyah? Kerana pakcik-pakcik dan makcik-makcik itu menggunakan personaliti itu sebagai ikon, bukannya ideologi parti PAS. Malah, mereka tak tahu pun PAS berjuang untuk apa dan ditunggang oleh siapa?

Kesian pakcik-pakcik dan makcik-makcik. Salah kah kalau Tian Chua kata Melayu bodoh?

I rest my case. Agamigir.

Anonymous said...

Rizal,
March 29, 2014 at 7:13 AM

Saudara Rizal,

Alhamdulillah saya sekarang sudah bertukar. Saya tidak lagi menjadi pelanggan kepada kedai cinabeng. Sebelum beli saya tentukan daripada mana punca barang itu. Servis kereta pun banyak tempat Melayu.

Cumanya kalau lebih ramai Melayu bertukar, InsyaAllah usaha kita akan berjaya. Kadang-kadang tu, saya pelik juga melihat orang-orang kita yang bertudung/berhijab makan-minum di Starbuck.

Mungkin hidayatnya belum sampai.

Anonymous said...

Orang Melayu ni bila dah kena ketuk berkali kali dengan senduk masih tersengih sengih..kenapa? masih kenyang sampai perut boroi..cuba kalau padi dikepuk dah habis dan tiada apa nak dimentekedarah ko tenguk MELAYU boleh mengAMUK..selagi dia kenyang dia buat dek aje soal bumi yang dipijak..bila dah terantuk atau bila nasi dah jadi bubur..baru tau sikap sebenar BANGSA MELAYU...

Anonymous said...

Melayu yg sokong pr tu dah sah jadi keldai. Keldai tu bertahun2 memikul kitab di atas padang pasir sampai lekuk belakangnya tetapi sepatah haram dia tak tau kandungan kitab tu.

Anonymous said...

SUMBAT JE ORANG INI KEDALAM

Anonymous said...

Melayu yang sokong umno ni betul2 bodoh.... tak nampak lagi ka golongan pembesar dalam umno cuma menipu je bila dok sebut hidup melayu... yang betul nak rembat duit dan buat harta sampai perut pun boroi2... kesian melayu kampung terus ditipu cara keji

Anonymous said...

KDN tak lih buat apa2.Menteri nya pun cakap aje berdegar2,tapi habuk pun tarak.apa jadi dengan kes lahat datu.konon2 bukti dah ada,tindakan akan diambil last2 ptuiii

 
 
Blogger Templates