Social Icons

Pages

Saturday, March 29, 2014

KURANG AJAR !!! KEPADA DS @SHABERYC DAN #SKMM !!! #HANIMURAYAKUZA UGUT PM DS @NAJIBRAZAK ???


apa hal mamat ni ??? sapa anda nak ugut PM DS Najib sampai macam tu sekali ??? ni lah yang dikatakan manusia bangang dan tak bersyukur apa yang ada kat malaysia ni.PM sedaya upaya menolong untuk mengurangkan beban rakyat,anda pulak buat lawak bodoh macam tu.kepada pihak berkuasa,tolong ambil tindakan kepada lelaki ini terutamanya SKMM.

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

9 comments:

Anonymous said...

haha..what the fuck ingat letak nick yakuza orang cuak la.....fucker...ni namanya kecik2 tak nak mampus dah besar sembang bimbang...najib tak penah jentik pon hidung dia...tiba2 pulak nak tembak...

Anonymous said...

antara akibatnya bila ISA dihapuskan.Makin ramai agen2 komunis bersuara & tak takut ditangkap @ didakwa.

Anonymous said...

Ahjibgor ckp semua kes mesti di buktikan dimahkamah..makna nya x ada cegah..da berlaku baru polis boleh siasat..adakah bapak ayam betsama ayam ayam meka, along adakah taukey meka menguruskan pinjaman..semua macai..taukey tetap terlepas..sebab tu judi, sundal, along, dadah..byk sekarang..

Anonymous said...

Muka ajer memang tak sudah. Angkut masuk dalam lori FRU sure terkencing punyer.

Anonymous said...

Sat lagi kena kutip dgn SB, mula la nangis. panggil mak dia.

Anonymous said...

Cakap je berani..bila polis tangkap terkencing kau dalam seluar..samseng taik minyak.

Anonymous said...

Anonymous said...
March 31, 2014 at 8:44 AM

Saudara Anonymous Di atas,

Itu kalau Polis tangkap. Dah banyak berlaku perkara yang seumpamanya tapi tiada tindakan. Itu lah yang menjadikan mereka tambah berani. Sebab: TAK ADA APA-APA PUN TINDAKAN DIAMBIL.

Itu cerita berat (nak tembak PM). Cuba kita ambil contoh kejadian melanggar peraturan yang paaaaaaaaaaaaaaaaling ringan... Kenderaan membuat U-turn di tempat terlarang. Jalan tu pulak jalan UTAMA dan ia terletak tak sampai 10 meter dari BALAI POLIS (kalau kentut pun boleh terdengar bunyi nya kerana terlalu hampir). Ada Polis ambil tindakan? Jawabnya TIDAK. Itu lah yang menjadikan pengguna jalan raya semakin BERANI...

Benda-benda ni berasal dari insiden kecil-kecilan. Jika ia berlaku di hadapan mata, kemudian kita pakat palingkan muka ke tempat lain (supaya tak nampak) maka ia akan merebak besar macam kanser. Selepas itu susah untuk diperbetulkan.

Keupayaan saya sebagai rakyat marhaen amat terhad. Cuba menulis macam ni saja yang dapat saya buat (itu pun kalau Tuan OC Balai tu nak ambil pusing).

I rest my case.

Anonymous said...

hukuman semua di bawah naunngan ALLAH...
percaya pada qada' dan qadar...
kalau yg bercakap betul membunuh...
dia juga akan mati dibunuh juga...
kalo tak dia kaum kerabat dia pasti ader....

Anonymous said...

ni nama nya..bodoh tak boleh diajar pandai x boleh diikut..tp xtau la mamat ni pandai or x..nmpk bodoh manjang....

 
 
Blogger Templates