Social Icons

Pages

Wednesday, September 24, 2014

KANTOI !!! KESILAPAN BESAR #ANWARIBRAHIM LEPASKAN #AZMINALI JADI MB DIDEDAHKAN !!!


Semalam,Azmin Ali yang dicalonkan oleh PAS akhirnya menerima Perkenan Sultan Selangor untuk menggantikan TSKI selaku Menteri Besar baru Selangor.DAP-PKR yang pada awalnya 'berdrama' berkeras mahukan Wan Azizah akhirnya terpaksa akur jua.Itupun setelah,rakyat dan pengundi Selangor baru sedar dari lena mereka yang panjang,menentang kehendak politikal Anwar Ibrahim dan DAP yang mahukan Wan Azizah menjadi MB Selangor.Setelah sembilan bulan berlalu sejak Langkah Kajang, dan pertikaian di antara DAP-PKR dengan PAS mengenai pemecatan TSKI selaku MB Selangor dan penggantinya berlaangsung; barulah ianya 'nampak selesai'.Azmin Ali diperkenankan oleh Sultan Selangor dan nama Azmin Ali dicalonkan oleh PAS buakn PKR.Ehem,nampak tak 'Game Anwar Ibrahim?' Seandainya,nama Azmin Ali dicalonkan terus daripada PKR,sudah tentu Azmin Ali mendapat nasib yang sama dengan pencalonan Wan Azizah.Yakni,tidak semua 13 ADUN PKR bersetuju dengan encik Azmin Ali kita tu.

Oleh itu,Anwar Ibrahim senyap-senyap berjumpa dengan Hj Hadi dan kowtim di Terengganu.Manuver ini tidak diketahui oleh Mat Syabu,Husam Musa dan genk-genk lain dalam PAS.Secara tak langsung,dalam Muktamar PAS di Johor baru-baru ini,Presiden PAS mula kelihatan sebagai 'Budak Jahat'.Dikalangan ADUN DAP pun tidak suka kan Azmin Ali kerana Azmin Ali pernah mengkritik dan persoalkan tingkah laku DAP Selangor menjadikan SUK sebagai 'Sarang Gengsta Kongsi Gelap'.Kepada Anwar Ibrahim,beliau mengujudkan kondisi 'perpecahan maha dahsyat' agar akhirnya semua yang bertelingkah akan kembali merujuk kepada beliau.dan beliau akan berlakon 'Bapak Yang Baik' kepada semua.Natijahnya,kehendak Anwar Ibrahim akan dituruti oleh semua pihak yang bertelingkah.Begitulah cara amalan Anwar Ibrahim mendapat sokongan dan kepercayaan sejak dulu lagi.

Barisan EXCO Baru dibawah Azmin Ali nanti tidak akan memasukkan ramai ADUN DAP dan meminggirkan terus ADUN PAS yang anti Langkah Kajang.Malah Azmin Ali akan menyusun EXCO nya dan memilih seramai mana keroni dan nepostis nya.Azmin Ali akan menjadi seperti Anwar Ibrahim yang berkompolot untuk menjatuhkan Tun Mahathir suatu masa dulu.Maknanya,Azmin Ali akan berkomplot untuk menjatuhkan Anwar Ibrahim secara halus dan semua pro Anwar akan mengalami kemerosotan kepercayaan dan kewibawaan.

APA YANG AKAN BERLAKU SELEPAS ITU ???

ANDA NAK TAHU ???


UNTUK SELANJUTNYA 


APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

8 comments:

HAMIDIsP said...

Hebat, hasil tunjuk ajar yahudi..

Anonymous said...

UMNO patut bersyukur lobi Azmin jadi MB menjadi. TS Khalid Ibrahim sedia maklum terlalu baik, terlalu susah nak dikalahkan dan hampir mustahil UMNO boleh menang jika PR berada bawah Khalid yg cukup kuat pengaruh dari kalangan org melayu. UMNO kalah teruk gara2 Khalid. Azmin pula sasaran paling mudah. DAP pun menyampah, org PAS pun ada yg menolak. Ini satu ujian getir utk PR.
Lepas cerita TS Khalid kita nantikan pula drama encik Azmin Ali..


RK

Anonymous said...

Manfaat DSAI perolehi daripada projek langkah Kajang bila WAWI jadi wakil rakyat dan Azmin jadi MB.
Parti heiraki 69.

Anonymous said...

Selongor menang besar dulu
sebab buang hassan ali dan pecat pegawai melayu dipejabat mb.

Cina semua sokong hanmpir 100% percaya ke pr , sebab dap boleh buat
. mca tak mampu

Anonymous said...

Azmin pun akan terkantoi serta tersalah langkah dan menghabiskan harta @ wang rakyat jika masih memilih ANUARIBRAHIM @ ISTERINYA sebagai penasihat ekonomi...jika hari ni kita jatuhkan seseorg dan mengiabkan secara keji tak mustahil satu hari nanti kita juga akan dimalukan begitu..ingat ALLAH bayar cash

Anonymous said...

Pas menang 15 kerusi na haha.... Hasan ali tu ejen umno.

Anonymous said...

Sepandai-pandai tupai melompat, akhir jatuh ketanah jua. Ingat Allah itu maha berkuasa dan maha mengetahui segala kejahatan hambanya dimuka bumi ini.

Anonymous said...

Sepandai-pandai tupai melompat, akhir jatuh ketanah jua. Ingat Allah itu maha berkuasa dan maha mengetahui segala kejahatan hambanya dimuka bumi ini.

 
 
Blogger Templates