Social Icons

Pages

Friday, January 09, 2015

BREAKING NEWS !!! ANTARA DS #ROSMAHMANSOR DAN #WANAZIZAH KIPAS !!! SAPA LAGI HEBAT ???


Bersusah payah macai-macai PR men'dapat'kan gambar-gambar Datin Seri Rosmah Mansor yang kononnya dikatakan membeli belah di Central Chidlom Mall,Bangkok untuk disebarkan ke laman sosial.Kalau betulpun gambar-gambar tu,salahkah kalau isteri Perdana Menteri hendak membeli belah di mana sahaja yang beliau suka ??? Tidak nampak pula tangannya sarat dengan barangan kononnya membeli belah.Kalau betulpun gambar beliau,bukankah beliau sekadar 'window shopping' ??? Menjamu mata di pusat beli belahpun salah ??? Persoalan pertama yang harus dijawab,benarkah 5 gambar yang disebarkan ke laman sosial benar-benar gambar Rosmah Mansor.Atau sekadar fitnah yang dibuat-buat ??? Kedua,adakah terdapat dalam Perlembagaan atau undang-undang melarangnya untuk membeli apa sahaja barang yang dikehendakinya ketika mengikuti suaminya sama ada sedang bertugas atau ketika bercuti ??? Apakah isteri Perdana Menteri tidak boleh membeli belah ???

Jangan buat fitnah beliau menggunakan duit Rakyat.Duit suaminya sudah lebih dari mampu untuk keperluannya.Ketiga,sedangkan video mamat spenda putih ala-ala roti canai dan video anu bengkok dan china dolls pun susah bagi macai untuk menerima ketulenannya,apakah jaminan gambar-gambar di atas harus senang-senang diterima ??? Jika perbandingan dibuat di antara Rosmah Mansor dan Wan Azizah,isteri KETUM dan Ketua Pembangkang,Rosmah Mansor hanyalah isteri Perdana Menteri,sedangkan Wan Azizah adalah seorang Wakil Rakyat,ADUN Kajang.Pernahkah macai mempertikaikan Wan Azizah bercuti sewaktu Kajang dilanda musibah banjir ??? Adakah mereka menerima bulat-bulat alasan KETUM Anwar Ibrahim bahawasanya beliau tidak dapat menukar tarikh perjalanan percutian keluarganya ??? Apa punya penyakit la rakyat Malaysia ni.Dari E Coli,depa pi reka jadi E Joli.Yang si E KY Jelly kata tiket kapal terbang habis tu hangpa tak bising pulak ??? Lihatlah apa yang Wan Azizah lakukan sekembalinya dari bercuti.Melawat banjir apakah ini ??? Sekadar melihat dan memerhatikan longkang kecil sama ada tersumbat atau tidak ??? lihat gambar di bawah


Memang susah sebenarnya menjadi Rosmah Mansor.Tidak tahu sebab apakah beliau amat terkenal di kalangan macai-macai PR.Kalau di ruangan komen rakan blogger CTS, buatlah tajuk apa sekalipun,nama Rosmah Mansor juga yang disebut.Kalau Rosmah Mansor mengikuti Datuk Seri Najib tempoh hari,pastinya beliau akan dikatakan mengongkong dan menganggu tugas suaminya.Sebaliknya,bila beliau berdiam diri,dikatakan pula beliau tidak sensitif,tidak mesra Rakyat,tidak sanggup bersama suaminya bersusah payah melawat mangsa banjir dan sebagainya.ini lah pembangkang otaknya sempit.sikit-sikit Rosmah Mansor.adakah DS Rosmah Mansor tu ahli politik macam jijah kipas ??? malas nak bagi komen panjang-panjang,kang lagi pedas saya bagi


UNTUK SELANJUTNYA

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates