Social Icons

Pages

Monday, February 16, 2015

#LIWATII !!! PIHAK @PENJARAMALAYSIA TOLONG JAWAB !!! MACAM MANA #NURULIZZAH BOLEH JUMPA #ANWARIBRAHIM ???



Bapak Nurul Izzah baru masuk penjara 3 hari.Nurul Izzah dah dapat jumpa bapak dia ??? Biar betul ??? Bapak dia masuk penjara kerana meliwat kan ??? Boleh kerr ??? tengok peraturan penjara kat atas.cuba anda baca sikit peraturan penjara tu.Sepatutnya banduan kena tunggu cukup masa baru jumpa dengan keluarga kan ??? So apa cerita ni ??? Adakah warden penjara ini pro Anwar atau peminat Anwar ??? Anwar masuk ke dalam penjara kerana MELIWAT !!!

macam mana dengan banduan lain ??? Adakah perbuatan sebegini adil untuk mereka ??? KEADILAN apakah ini ??? Atau warden rasa Anwar adalah tahanan politik ??? Gila apa ??? Anwar terbukti meliwat wahai warden,ada dna dia kat bontot mangsa.Ini bukan tahanan politik.Kena layan Anwar sama macam banduan-banduan lain.Kenapa nak bagi keistimewaan pada dia ??? saya malas nak komen panjang-panjang.kepada pegawai penjara tolong lihat isu ini.anwar bukan tahanan politik tapi tahanan seperti banduan lain

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates