Social Icons

Pages

Monday, June 08, 2015

#NOTHING2HIDE !!! RUPANYA ADA UDANG DI SEBALIK BATU ???


Menerusi beberapa gambar yang berjaya di ambil oleh wartawan sewaktu program Dialog Perdana Menteri bersama NGO "Nothing to Hide",jelas sekali mereka yang masih bersama Tun dalam menghentam Perdana Menteri adalah mereka yang di kecewakan di dalam UMNO.Dapat di fahami kenapa mereka begitu bersemangat menghentam Perdana Menteri,Datuk Seri Najib.Kehadiran Datuk Seri Ahmad Said jelas bukan sengaja.Jika di lihat dalam persidangan Dewan Undangan Negeri,dari cara beliau berhujah di dalam Dewan jelas bukan lagi mewakili suara rakyat di kawasan yang beliau wakili. 

Malah beliau sendiri seolah-olah senada dengan pemimpin pembangkang yang begitu giat menghentam kerajaan.Mungkinkah beliau menyimpan dendam kesumat setelah jawatan Menteri Besar yang disandang beliau di lucutkan ??? Kelibat suami kepada pelakon Datin Paduka Umie Aida,Datuk Paduka Khairuddin Abu Hassan juga bukan sesuatu yang mengejutkan.Setelah permohonan beliau kepada kerajaan untuk membantu beliau keluar dari masalah peribadinya gagal, sokongan beliau beralih kepada kem Pro Tun dengan begitu lantang dan berani merempuh bersamaorang-orang Ahmad Said dan begitu lantang mengutuk kepimpinan Datuk Seri Mohd Najib. 

Pada pemerhatian saya,jelas yang tinggal di sisi Tun M dan lantang menghentam Tun kini adalah dari kalangan mereka-mereka yang jelas kecewa setelah permohonan peribadi mereka kepada barisan kabinet Perdana Menteri tidak di layan.Adakah ini golongan mereka yang begitu lantang mengatakan mereka menyayangi UMNO sedangkan mereka jelas mempunyai agenda yang tersirat sebegini dan begitu giat menghasut ahli UMNO menentang Presidennya sendiri ???

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

18 comments:

Anonymous said...

cAMNE plak cara Tv3suku yg guna bekas ahli dap/pkr utk serang TunM

Anonymous said...

typical bloggers yg in denial state... korang nak attack spe sebelah tun buat apa... najib reputation makin tinggi ke??? kekdang tak fhm ngan psy war najib ni... nk balas attack org, tp mesti melencong dari sasaran... haaih...

Anonymous said...

Ramai peminpin veteran Umno tak setuju Tun M libatkan diri dlm politik, kerana beliau sendiri sudah mengatakan persaraan dlm arena politik, dgn sia2 hidup berbaki,sepatut tumpukan ibadah akhirat.

kiasfansuri said...

setuju.

Unknown said...

admin tak tahu cerita sebenar jangan duk gebang lebih..senyap2 je..nampak sangat kebodohan admin page ni sekarang :)

Anonymous said...

Rupa-rupanya blogger2 bangang UMNO(gelaran diberi oleh Najib) ni ada kuasa macam bomoh kelapa. Boleh tau motif kenapa Najib diserang. Tapi kenapa motif pembunuhan Atlantuya tak nak tahu?

Anonymous said...

Tony Puaka & Rafizi Lembu cuma kasi persepsi korang dah melatah ikut si nyanyuk tu apasal. Bodoh! dah nampak si pembangkang salah guna kuasa di Penang, Selangor & Kelantan korang tak nak korek tapi korek lubang sendiri.

Anonymous said...

Bila dimaklumkan Tun turun pwtc, panglima bugis lari menyorok, kecut telor. Siap minta pdrm cover line.

Bila dimaklumkan Tun turun sabah, panglima bugis lari cabut ke Saudi pulak.


WOoiii BADUT RAKYAT PENCACAI ANGKAT TAIK, apa sudah jadi dgn PANGLIMA BUGIS kamu ?

BERANI KERANA BENAR, TAKUT KERANA SALAH.

Anonymous said...

Betul-betul... tv3 guna penyokong kuat bekas DAP untuk hentam Tun... come on laaa. Bekas DAP ni pon cuma nak lepas dendam kat Tun.. bukan boleh percaya sbb apa jasa dia pada negara berbanding dgn Tun. Tak payah berlakun la.. bila dah tua dan dibuang DAP, terhegeh-hegeh cari umno....pooorah!!!

Anonymous said...

Geng Kurang perhatian,kurang kasih sayang,kurang perhatian,kurang asem..jgn marah tunku aziz,dia sbenarnye kecewa dgn cara madey blasah duit krajaan tolong mirzan..tu pasal dia join Dap..tp dap pun 2x5 penuh dgn kroni..sdangkan dia orgnye penuh integtriti..tu pasal dulu pangkat tinggi kat transparency

Anonymous said...

masih xnampak isu sebenar atau buat xnampak?

Anonymous said...

Ni memang betul2 badut , nak jilat bontot tu agak2lah , ni jilat sekali dengan taik , jijik, najis .

Anonymous said...

Blogger-blogger yang bangang seperti orang tu cakap,sekarang beberapa blogger puji dia melampau-lampau macam dia tu tak ada kesilapan,cukup baik, tang jahat Tun M juga.DEngan orang boleh la tipu lagipun bukan semua rakyat bodoh.

Anonymous said...

kamu tuduh TUNM sebat duit , itu ini
kan TUNM dah dah kata jika ada yg tak betul 22th dia jadi PM
sila buat tuduhan,,, JADI ADA BERANI >>??
Nothing2hide ni statement Salah
yg betul
ALOT OF THINGS WE HIDE

Anonymous said...

Tepat sekali nama blog ini! Memang penulisan seorang BADUT...

Hj Mohammad Hj Dit said...

Biarkan luncai dengan labu2nya. Tun M boleh cakap apa yg dia suka. Kalau tak betul nanti apa yg dicakapkan oleh Tun M yg rugi nanti Tun M. Hilang segala rasa hormat raayat terhadapnya. Jangan lupa Tun M juga telah melakukan banyak penyelewengan juga. Cuma mereka dlm PETRONAS saja yg tahu.

Anonymous said...

Hello, Semua orang (Pinjaman Tawaran)
Adakah anda berminat untuk mendapatkan pinjaman @ 2%? Jika ya,? email kami sekarang untuk maklumat lanjut mengenai pinjaman yang anda perlukan sebagai pinjaman. Sekarang sila hubungi kami di: anitacharlesloancompany@mail.com bersama-sama dengan maklumat di bawah.
kami menawarkan dari $ 1,000.00 kepada $ 25,000.000.00 juga memohon untuk maklumat lanjut

{Lengkapkan borang pinjaman di bawah}
Nama anda: ===========
NEGARA: ===========
NEGERI: ===========
ALAMAT: ===========
GENRE: ===========
Jumlah yang diperlukan: ===========
TEMPOH: ===========
BILANGAN TELEFON: =========== =============
Hubungi kami dengan email ini: anitacharlesloancompany@mail.com
Akaun yang lebih baik daripada syarikat yang sah.
Salam
Puan Anita

Anonymous said...

Tun Mahathir adalah golongan yang terpedaya dengan permainan propaganda Anwar melalui unit propaganda PKRnya. Masih ingat lagi beberapa bulan dahulu Tun Mahathir diajak oleh segolongan ahli PKR untuk menyertai PKR. Malah isu-isu yang dibawakan oleh Tun juga adalah isu-isu yang dimulakan oleh konco-konco Anwar seperti Tony Phua dan Rafizi. Pengikut-pengikut dan segla macam manusia "nasik tambah" dan "sudu-sudu" turut menambahkan perisa dan menangguk kemeriahan memburukan kerajaan dan Najib. Lebih menarik ia dilakukan dengan memperalatkan Tun Mahathir - seorang yang terpedaya.

Namun tidak menghairankan sejak Tun Abdullah menjadi perdana menteri dahulu pun berbagai serangan termasuk serangan peribadi kepada arwah isterinya, Datin Endon dan anak anak Pak Lah juga. Kini serangan kepada Najib dan keluarga serta isterinya pula. Asalkan manusia bernama Anwar Ibrahim masih bernyawa dan tidak menjadi Perdana Menteri Malaysia maka sesiapa sahaja yang memeggang jawatan Perdana Menteri Malaysia akan terus menerima nasib yang sama. Permainan politik dan propaganda Anwar walaupun sekarang bergelar banduan dalam kandang akan tetap berterusan oleh konco-konconya diluar dengan sokongan stategik dan kewangan badan-badan tahajaan Yahudi.

Itulah kasrisma banduan Liwat sahingga mampu mempergunakan Tun Mahathir seorang yang digelar negarawan.

 
 
Blogger Templates