Social Icons

Pages

Wednesday, July 22, 2015

KEPADA @AZWANHJALI !!! JANGAN JADI BANGANG BOLEH ???


Rasanya semua orang pelik dan memang patut pun kita semua rasa pelik dan sampai rasa menyampah pun ada.'DivaAA' sorang ni memang tak ada rasa hormat kat orang langsung.Kalau hari tu Nabil kena pasal tak tegur dia,Kali ni orang yang mati kemalangan di jalan raya pun kena jugak.Terbaru apabila beliau telah memuatnaik status di laman Twitternya menghina mangsa kemalangan yang kebanyakkan mahu merayakan hari raya Aidilfitri.

Tweet 'kurang ajar' ini memang cukup tak bertamadun kerana tidak menghormati perasaan mangsa atau waris mangsa yang terlibat dalam kemalangan.Sudahlah begitu,dia juga melabelkan mereka yang terlibat tu dengan penjogoh bilangan 'ekor' yang merupakan satu perkataan yang merujuk kepada haiwan. Siapa tahu macam mana nak pulihkan Azwan Ali ???

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates