Social Icons

Pages

Wednesday, July 22, 2015

KEPADA @AZWANHJALI !!! JANGAN JADI BANGANG BOLEH ???


Rasanya semua orang pelik dan memang patut pun kita semua rasa pelik dan sampai rasa menyampah pun ada.'DivaAA' sorang ni memang tak ada rasa hormat kat orang langsung.Kalau hari tu Nabil kena pasal tak tegur dia,Kali ni orang yang mati kemalangan di jalan raya pun kena jugak.Terbaru apabila beliau telah memuatnaik status di laman Twitternya menghina mangsa kemalangan yang kebanyakkan mahu merayakan hari raya Aidilfitri.

Tweet 'kurang ajar' ini memang cukup tak bertamadun kerana tidak menghormati perasaan mangsa atau waris mangsa yang terlibat dalam kemalangan.Sudahlah begitu,dia juga melabelkan mereka yang terlibat tu dengan penjogoh bilangan 'ekor' yang merupakan satu perkataan yang merujuk kepada haiwan. Siapa tahu macam mana nak pulihkan Azwan Ali ???

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

7 comments:

Anonymous said...

Tak osah nak layan budak sekor ni... biar dia syok sendiri. Lagi dilayan lagi menjadi2..kononnya dia jadi lagi famous.

Mudah2an Allah beri hidayah pada beliau...amin

Anonymous said...

Yang peliknya masih ada rangkaian TV yang mahu mempopularkan bapok seekor ini...mengapa??

Menteri tolonglah tengok apa yang ada di Radio dan TV malaysia...kadang kadang dah naik menyampah tengok TV yang menayangkan semacam sampah sarap untuk tatapan rakyat malaysia ..



Anonymous said...

Dah kena makan ubat tu rasanya, biar calm down sikit.

Anonymous said...

Barua ni mmng mcm tu...perasan lebih hebat...gila punya binatang...!

Anonymous said...

Dia bermasalah sikap. Ketagihkan perhatian. Sikap dan ketagihan ini merosakan masyarakat. Dia perlu dipulaukan agar kesan kerosakan dapat diminimakan. Mana-mana pihak yang mempromosi dia perlu dipulaukan juga, termasuk syarikat penyiaran, media-media hiburan dan juga di alam siber, blog ini tidak terkecuali. Mereka perlu diberitahu dia perosak budaya. Kita akan amat beruntung kehilangan dia tetapi amat rugi jika masyarakat menjadi rosak kerana dia...gerakan usaha agar di dipisahkan dari masyarakat dengan menolak dan pulaukan mana-mana pihak yang cuba mempromosi dia...

HAMIDIsP said...

Entah kenapa diva sorang ni asal bulan puasa mesti ada kontroversi ditimbulkannya..

Anonymous said...

bila Allah tarik balik sifat berkata-kata dan sifat hayyun yang dipinjam , berhentilah dia tu. Jangan lah risau sangat

 
 
Blogger Templates