Social Icons

Pages

Wednesday, August 12, 2015

KANTOI !!! DRAMA TERBARU #WANAZIZAH @DRWANAZIZAH DIDEDAHKAN @DRWANAZIZAH @KTMKOMUTER @TWITKTMB @AKAPRAWI !!!


tu dia !!! 1 lagi drama terbaru ahli parlimen permatang pauh A.K.A ketua pembangkang wan azizah didedahkan !!! apa lakonan beliau ??? anda nampak tak kat tangan wan azizah tu ??? hanya berbekalkan nasi lemak bungkus,Wan Azizah berlakon dan tidak sabar-sabar untuk makan tengah hari di dalam tren.Dengan harta berjuta ringgit yang ditinggalkan kepada beliau dan keluarganya,Wan Azizah berpura-pura terkesan dengan GST.kenapa tak makan kat rumah jerrr ??? nak tunjuk baik kerr ??? tetapi ada sesuatu wan azizah lupa !!!

anda lihat sendiri,makan pun terpaksa di tempat duduk penumpang.Wan Azizah tak tahu kerrr ada peraturan melarang makan dan minum di sebarangan tempat di dalam tren ??? Bukankah terdapat papan tanda larangan makan,minum dan merokok yang banyak di dalam tren berkenaan ??? tak caya ???


pernah tengok gambar di atas ??? kenapa laaa wan azizah ni nak propa makan di tempat duduk penumpang ??? Makan nasi lemak dalam tren yang berhawa dingin akan menyebabkan bau busuk dan mengganggu keselesaan penumpang lain.takkan tak faham wahai wan azizah !!! Wan Azizah tidak boleh bertimbang rasa kerrr atau sememangnya seorang yang suka melanggar peraturan dan undang-undang ??? Beginikah kepimpin melalui teladan ??? Pecat sajalah Penasihat Media Presiden PKR ini.menyusahkan rakyat jerr !!!

ANDA NAK LAGI ???

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates