Social Icons

Pages

Thursday, August 20, 2015

TU DIAA !!! DR #SITIMARIAH SPIN PERKATAAN BARU !!!


adakah anda masih ingat dulu pemimpin PAS mengatakan umno KAFIR ??? kali ni,tiba-tiba Dr Siti Mariah menggunakan istilah “Keluar dari PAS tidak bermakna keluar Islam” inilah dikatakan Matlamat menghalalkan cara,maka jangan hairan sekiranya justifikasi yang diserlahkan adalah hanya untuk menyokong pendirian diri dan persekongkolannya.saya pasti,ungkapan tersebut bakal merobek ego PAS yang selama ini terkenal dengan siri pengkafiran secara besar-besaran oleh PAS ke atas ahli UMNO dan mereka-mereka yang enggan bersama-sama dengan mereka.Bukankah UMNO sudah lama mengasingkan antara PAS dan Islam,tetapi tidak pernah diakui oleh Mariah dan sekutunya sebelum ini ??? Malah,kafirlah kepada mereka yang enggan bersama PAS.Bukankah begitu ??? 

Selaku professional dan orang yang faham akan demokrasi,Mariah enggan mengakui kekalahan kumpulannya dalam muktamar PAS,lantas bertindak untuk bersama Gerakan Harapan Baru.Bayangkan jika mereka menang tempohari,apakah akan ada nada rajuk yang sama ??? Kalah pada Muktamar,Mariah akhirnya memilih untuk berada di “kenderaan” yang berbeza untuk menuju destinasi yang dipilihnya, tanpa mahu mengakui erti sebenar demokrasi serta professionalisma dalam politik.Dia menafikan hak dan kemenangan mutlak pemandu dan pembantu pemandu kenderaan asal. Nada kecewa, dan mungkin sahaja tidak mahu kehilangan nikmat “manisnya berkuasa”.Sekian lama mengikuti perkembangan politik tanahair,tidak pernah terfikir bahawa ianya akan hadir dari mulut seorang yang diangkat menjadi pemimpin PAS.

“Tidak masuk PAS bukan ertinya kafir”,atau “PAS hanyalah parti politik, bukan agama” membawa maksud yang sama seperti apa yang dilafazkan oleh Mariah.Sedang tidak mahu bersama PAS sahaja sudah digelar “kafir”,apa pula fatwa untuk mereka yang percaya “keluar dari PAS bukan bermakna keluar dari Islam” ??? Hari ini,Mariah membenarkan bahawa ahli-ahli UMNO berada di pihak yang benar sejak dahulu lagi dalam polemik kafir mengkafir dan siapa lebih Islam.UMNO lebih berpandangan jauh dan berjaya memahaminya. Tahniah kepada UMNO dan ahli-ahlinya.

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

3 comments:

Anonymous said...

Takkan anjing2 DAP semua anjing2 jantan je....mesti ada anjing2 betina macam betina ni....Melacur agama demi upah duit DAP!
Memang betina ni KAFIR pun....menyokong arak,pelacuran,perjudian, anti-Hudud dan segala gala perjuangan DAP!!
PTTTTUUUUIIIHHHHHH!

Anonymous said...

inilah pelacur politik...

Anonymous said...

Aik, sudah UBAH la, bukan dulu sokong PAS masuk syurga had lain masuk **tut**! Bukan dulu nak tarbiah LGE ops silap khalifah LGE? Ke hang pa semua pulak yg kena tarbiah ikut khalifah LGE hang pa? Itu yg UBAH daripada PAS gi GHB ya? Tapi geng2 hang pa tak takut ke tak masuk syurga pulak? Ke hang pa ada syurga lain pulak? Ceciter.

Tapi apa2 pun tanniah, hang pa memang UBAH sungguh no, baguih.

 
 
Blogger Templates