Social Icons

Pages

Thursday, September 17, 2015

EKSKLUSIF !!! #HIMPUNAN #RAKYATBERSATU !!! PENIPUAN #MALAYSIANINSIDER DAN #MALAYSIAKINI DIDEDAHKAN !!!


Di sini saya nak memperbetul tuduhan-tuduhan yang dilemparkan dan fakta-fakta yang kurang tepat yang disebarkan oleh malaysiainsider dan malaysiakini mengenai perhimpunan rakyat bersatu semalam : 

1) Racism :

perhimpunan rakyat bersatu bukan racist.mereka tak membenci kaum cina atau india.mereka hanya membenci parti DAP.Parti yang tak habis-habis mengungkit isu perkauman dan menghina pemimpin-pemimpin melayu.Tambahan lagi,antara agenda perjuangan rakyat bersatu juga bermatlamat untuk merapatkan hubungan antara kaum.Sebab itu mereka memperjuangkan penghapusan sekolah2 berasaskan kaum.Hanya 1 sekolah untuk bangsa malaysia.

2) Petaling Street :

Segelintir peserta himpunan pergi ke petaling street bukan untuk mengganggu perniaga di sana.Semua kedai di petaling street tutup.Tiada seorang pun peniaga yang menjalankan perniagaan.mereka ke sana kerana ada sebab.sebabnya mereka terasa seolah-olah dicabar oleh satu kumpulan yang menggelar diri mereka otai reformasi yang diketuai oleh ronnie liew.Peserta ke petaling street hanya untuk berjumpa dengan ronnie liew untuk penjelasan.mana ronnie liew dan otai reformasi yang lain ??? kata akan berkumpul dari pagi sampai tengah malam ??? kata nak kumpul 2000 orang ??? mana dia ???

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates