Social Icons

Pages

Friday, November 13, 2015

KEPADA @SKMM_MCMC @PDRMSIA @KBAB51 !!! TOLONG BLOCK PAGE FB #ALVINTAN !!!


kepada SKMM saya minta pihak anda tolong block page fb.itu harapan saya.jangan beri dia kebebasan untuk bersuara.mana-mana page yang dia setiap 2 ke 3 bulan dia akan menghina Agama Islam.esoknya dia akan minta maaf.takkan kita nak lepaskan dia begitu saja !!! tolong layari fb pages beliau dan lihat sendiri !!! ini sudah melampau dan keterlaluan.walaupun dia di luar negara dan minta suaka politik,dia tetap dengan perangai asal.menghina Agama Islam.saya minta kepada pihak SKMM tolong berfikir secara terbuka.hanya SKMM sahaja yang boleh block akaun alvin tan ni.kepada IGP Tan Sri Khalid Abu Bakar tolong bekerjasama dengan interpol atau polis di luar negara tahan alvin tan dan bawa balik ke malaysia !!! 

itu yang saya minta sekali lagi.adakah kita nak negara kita malu dengan perangai alvin tan ni ??? setakat ini walaupun alvin tan lari luar negara alvin tan tetap rakyat malaysia,cuma alvin tan hanya minta suaka politik dan dengan alasan keselamatan dirinya terancam.terancam apanya,2 ke 3 bulan menghina Agama Islam tu terancam ??? saya harap fikir baik-baik dengan keputusan ini !!!




UNTUK SELANJUTNYA 

LINK DI ATAS ADALAH PAGE ALVIN TAN

AYUH RAKYAT MALAYSIA KALAU BOLEH UNLIKE DAN REPORT RAMAI-RAMAI !!!

KEPADA SKMM PULA SAYA HARAP KALAU REPORT TAK CUKUP BLOCK SAJA FB ALVIN TAN !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN 

2 comments:

Anonymous said...

Tanya menteri KDN ..yg sokong IS ditangkap siap ekstradisi ke US lagi...Cina ni rakyat malaysia duduk US tak bolih minta di ekstradisi ke sini ke...Nak bodohkan rakyat malaysia lagi ke wahai menteri KDN.

Anonymous said...

Anon 3:24. Menghina text ugama bukanlan dikira sebagai perbuatan jenayah di US. Ingat tak tak lama dulu padri bakar al-quran dan askar2 Amerika kencing atas quran di hadapan org tahanan berugama Islam? Macam mana nak extradisi sekiranya perbuatan itu tidak ditakrif sebagai perbuatan jenayah di mahkamah mereka? Tentu sekali permohonan akan ditolak. Satu cara berkesan yg boleh diambil oleh kaum Muslim di Malaysia ia lah dgn meminta bantuan rakan2 rakyat Amerika yg beragama ISlam untuk membuat tunjuk perasaan membantah perbuatan si gila ni dan mendesak phak immigration services mereka melabelkan dia sebagai pendatang yg tidak diingini dan menyekat permohonan warga negara US dan juga mengusirnya keluar kerana menimbul kekecohan masyarakat. Jika diusir dari US peluang utk memohon warga negara lain adalah amat tipis (mungkin...hihihi ... korea utara kut) Jadi kalau saudara dan kawan2 saudara mempunyai hubungan dgn rakyat amerika yg berugama Islam, hantarkanlah berita ini serta gambar2 yg detail yg boleh didapati dari blog2 kpd mereka dan minta mereka beri bantuan demi Islam. Tak ada gunanya mencaci sesama kit manakala si gila tu tersenyum lebar, Be positive

 
 
Blogger Templates