Social Icons

Pages

Saturday, January 07, 2017

EKSKLUSIF !!! @DATOACMIZAL CATAT REKOD BARU LAGI !!! NAK TAU APA DIA ??? WAJIB BACA !!!


sebelum ini banyak benda yang berlaku dalam hidup artis yang bernama Dato Ac Mizal ini.saya juga sebelum ini telah mengeluarkan artikel berkenaan kehidupan beliau yang banyak menempuhi dugaan sebagai artis.kali ini beliau mencatat rekod baru lagi.

gambar di atas dan dibawah saya perolehi dari rakan saya yang menemubual Dato AC Mizal sendiri.Dato AC Mizal kini melangkah ke hadapan apabila menjadi artis pertama mendapat lesen penyiaran dari MCMC atau lebih dikenali sebagai SKMM untuk SALURAN ACTV ACTV2 dan ACTV3 di MYTV.apa itu MYTV ??? MYTV adalah sebuah pertubuhan bukan keuntungan yang menyediakan televisyen digital bebas ke udara dan radio digital untuk Malaysia.Syarikat ini adalah usaha sama antara Altel Holdings,TM dan Radio Televisyen Malaysia.Perkhidmatan MYTV terdiri daripada digital Perkhidmatan Televisyen terestrial digital percuma yang menjanjikan pelbagai saluran televisyen percuma kepada penonton tanpa perlu membayar yuran bulanan.


disamping itu Dato Ac mizal berkata dengan TV Station sendiri,beliau ingin memperjuangkan nasib Artis dlm dunia hiburan dan membuka peluang perniagaan yang besar buat badan koporat dan artis sendiri,akhirnya artis ada tempat untuk berkarya dan lebih serius dalam dunia perniagaan terutama dalam bidang Produksi dan lain lain.

selain dari itu beliau memenangi pingat MASTER CLASS AWARD BUSINESS ICON OF THE YEAR ENTERTAINMENT SELANGOR BUSINESS AWARD di Shah Alam Convention Centre.

saksikan gambar di bawah 





APA KOMEN ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates