Social Icons

Pages

Friday, January 06, 2017

EKSKLUSIF !!! FITNAH #PEMBANGKANG AKHIR ZAMAN DIDEDAHKAN !!!


Projek mega agar babi dapat menternak melayu. 

Itulah perancangan mereka selama ini sentiasa berusaha dengan segala tipu daya menghasut kearah kebencian persengketaan sehingga membawa kemudaratan perpecahan ummah.Begitulah bertapa hebatnya iblis memperdaya kita menghasut kita sehingga saudara kita turut sama jadi iblis ternakan babi mengajak semua ikut sama mereka terjun keneraka bersama mereka.Tidak akan ada noktah dalam pertikaian ini selagi iblis laknat ternakan babi ini sentiasa memperdaya saudara-saudara kita dengan membangkitkan HASAD AMARAH & DENDAM hanya kerana menuruti bisikan syaitan. 

“Wahai orang-orang yang beriman, janganlah kamu menurut jejak langkah Syaitan ; dan sesiapa yang menurut jejak langkah Syaitan,maka sesungguhnya Syaitan itu sentiasa menyuruh (pengikut-pengikutnya) melakukan perkara yang keji dan perbuatan yang mungkar. Dan kalaulah tidak kerana limpah kurnia Allah dan rahmatNya kepada kamu, nescaya tidak ada seorang pun di antara kamu menjadi bersih dari dosanya selama-lamanya ; akan tetapi Allah membersihkan sesiapa yang dikehendakiNya (menurut undang-undang peraturanNya); dan (ingatlah Allah Maha Mendengar) lagi Maha Mengetahui” (An Nur : ayat 21) 

Saya harap sahabat-sahabat berfikir.Adakah kata-kata Rafizi yang tepat dan benar atau SEGALA PANDUAN YANG TERSEDIA DALAM AL-QURAN YANG BENAR sebenar-benarnya ??? Mudahnyalah saudara kita dihasut ternakan babi.Jika dengan mudah dihasut manusia mana mungkin mampu menghindar halusnya bisikan syaitan ??? Sahabat-sahabat nak tahu tak apa kesudahanya jika pemimpin islam diganti dengan pemimpin ternakan babi ???

Nak tahu apa kesudahanya ??? 
Allah pesan : 


"Dan berkatalah pula Syaitan setelah selesai perkara itu : Sesungguhnya Allah telah menjanjikan kamu dengan janji yang benar dan aku telah menjanjikan kamu lalu aku mungkiri janjiku itu kepada kamu dan tiadalah bagiku sebarang alasan dan kuasa mempengaruhi kamu selain daripada aku telah mengajak kamu lalu kamu terburu-buru menurut ajakanku itu ; maka janganlah kamu salahkan daku tetapi salahkan diri kamu sendiri. Aku tidak dapat menyelamatkan kamu dan kamu juga tidak dapat menyelamatkan daku. Sesungguhnya dari dahulu lagi aku telah kufur ingkarkan (perintah Tuhan) yang kamu sekutukan daku denganNya. Sesungguhnya orang-orang yang zalim (yang meletakkan sesuatu pada bukan tempatnya) beroleh azab yang tidak terperi sakitnya.” (Surah Ibrahim – ayat 22) 


Itulah kesudahanya kelak bila melayu diternak oleh babi akhirnya iblis-iblis penghasut pemfitnah akan cakap begitu kerana mereka juga mangsa ternakan babi.Sedarlah sahabat.Kita sekarang sedang berhadapan dengan FITNAH DAJAL AKHIR ZAMAN.Majority umat islam sekarang sudah tidak hirau lagi amaran-amaran dan laknat dari Allah kerana TAKSUB dengan kemegahan dunia seolah menjamin kehidupan disana. 

Daripada Abu Hurairah r.a., bahawasanya Rasulullah saw. bersabda,“Hari qiamat tidak akan terjadi sehingga melimpah ruah harta benda dan timbul fitnah (ujian kepada keimanan) dan banyak berlaku ‘al-Harj’”. Sahabat bertanya, “Apakah al-Hajr itu hai Rasulallah”? Nabi saw. menjawab, “Peperangan demi peperangan demi peperangan”. (H.R. Ibnu Majah)


APA KOMEN ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates