Social Icons

Pages

Tuesday, May 03, 2011

DATUK SERI HISHAMUDDIN MEMBERI AMARAN !!!


Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein berharap kematian pemimpin kumpulan pengganas Al-Qaeda Osama bin Laden dalam satu operasi ketenteraan Amerika Syarikat di Pakistan Isnin dapat membawa dunia ke arah keamanan dan keharmonian sejagat.

Namun,beliau memberi amaran bahawa perjuangan kumpulan yang terlibat di dalam beberapa serangan pengganas di seluruh dunia itu tidak berkisar kepada seorang individu sahaja.

"Saya harap ia (kematian Osama bin Laden) akan menjurus kepada keselamatan dan keamanan sejagat yang merupakan tanggungjawab bersama," katanya kepada pemberita selepas persidangan perwakilan Umno Bahagian Semberong yang dirasmikan Menteri Besar Perak Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir.

Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein,yang juga Naib Presiden dan Ketua Umno Bahagian Semberong, berkata adalah amat penting bagi semua pihak untuk memahami punca yang menyebabkan kelahiran gerakan militan.

Pemimpin Al-Qaeda kelahiran Arab Saudi yang hidup di dalam persembunyian itu dilaporkan terbunuh di dalam satu operasi khas tentera Amerika Syarikat di sebuah rumah di bandar Abbotabad, berdekatan Islamabad.

UNTUK SELANJUTNYA

KLIK DI SINI

ANDA INGIN MELIHAT VIDEO JELAS MUKA ANWAR IBRAHIM ???

KLIK DI SINI

ANWAR IBRAHIM TIDAK BOLEH LARI DARI KESALAHAN

ANWAR IBRAHIM HARUS BERTAUBAT

6 comments:

Anonymous said...

dari mula2 pegang jawatan..keje ko nih lembik, dok bagi amaran je...geli aku aaaahh ngan ko nih lembik!!!

zsk69 said...

Amaran Amaran Amaran, Menteri Amaran...
Amaran Amaran Amaran, Menteri Amaran...
Amaran Amaran Amaran, Menteri Amaran...
Amaran Amaran Amaran, Menteri Amaran...
Amaran Amaran Amaran, Menteri Amaran...
Amaran Amaran Amaran, Menteri Amaran...
(Hisham, Lu bagilah melodinya, aku dah bagi lirik)...

hangkedee said...

Masa Menteri pelajaran PPSMI?????!@#$%^&* fening aku . kini KDN....nasib baik wa sepupu PM kalu x??????uh ..uh...uuh labu oh labu.

Anonymous said...

keje org BN ni dok abis2 menyewelkan anak2 melayu....dah kalau motto tu nak jadik Islam Liberal macam korang...sumpah laknat merata2...kalau kena laknat...jagn duk mengadu domba pulak...ikon Kamal Antartuk agaknya kaum korang ni yer....kesian....

eXception said...

Amaran Pertama, Amaran Kedua, Amaran Ketiga, Amaran Keempat Amaran Kelima, Amaran Keenam..... Bla bla bla bla bla.... Amaran Keseribu seratus sepuluh juta.... Bla bla bla.... Kejenya bg AMARAN... Sepatutnya dilantik shj dia ni jd Menteri Amaran...

eXception said...

Anon 9:50 AM, gua nak tanya, siapa sebenranya ikon Kamal Attartuk kat Malaysia ni sebenarnya? Siapa yang mendokong dan menyokong pluralisme agama? DS Najib atau Anwar Ibrahim??

 
 
Blogger Templates