Social Icons

Pages

Tuesday, November 16, 2010

"NYAMUK" PKR HARUS DI BUNUH !!!


SYABAS PEMUDA UMNO WANGSA MAJU


petang smalam,Naib Ketua Pemuda UMNO Wangsa Maju, En. Azha Mustapha (gambar di atas) turun padang bagi memantau perjalanan program. Program SCUD yang berlangsung sekali lagi di Taman Melati Kawasan 8 telah menampakkan keberkesanan malah menjadi pujian dari penduduk setempat.

Malah,Ketua Pemuda UMNO Cawangan Taman Melati Kawasan 8 (gambar di atas) turut terlibat dalam program ini. Awalnya apabila dilihat seolah2 Pemuda UMNO buat program syok sendiri. Sebenarnya mereka silap. Mana ada mana2 Agensi atau NGO yang mengambil inisiatif untuk melakukan aktiviti2 sebegini?


Masalah denggi di Negara kini menjadi salah satu masalah kesihatan utama yang perlu diambil perhatian. Angka kematian akibat denggi semakin meningkat hampir setiap bulan. Lantas apa yang diusahakan oleh Pemuda UMNO Wangsa Maju wajar diberi galakan dan sokongan.

Kalaulah semburan nyamuk ini mampu mematikan karier politik Zaid Ibrahim dan Pembangkang di Wangsa Maju, alangkah baiknya. Tapi program2 sebegini sewajarnya diberi perhatian kerana Skuad Cegah Denggi (SCUD) Pemuda UMNO Wangsa Maju kini semakin rancak dilakukan. Nak harapkan Dewan Pemuda PAS atau Angkatan Muda Keadilan Wangsa Maju,dok sibuk cari publisiti murahan di luar.

Naib Ketua Pemuda UMNO Wangsa Maju, En. Azha Mustapha berkata, beliau akan terus memastikan program2 sebegini dirancakkan lagi agar masalah denggi di Wangsa Maju dapat diselesaikan dengan cepat dan tangkas.


Buat warga Wangsa Maju, anda tidak perlu khuatir dengan masalah denggi. Kerana UMNO Wangsa Maju sentiasa memberi perhatian penuh dalam menyelesaikan masalah ini. Selepas ini, Pemuda UMNO Wangsa Maju akan bergerak ke seluruh kawasan setempat.


BADUT RAKYAT SEKALI LAGI MERAKAMKAN UCAPAN SYABAS KHAS BUAT PEMUDA UMNO WANGSA MAJU.

HIDUP UMNO WANGSA MAJU !!!

SUMBER GAMBAR DARI GELOMBANG WANGSA MAJU

POST BY WAYNE...

No comments:

 
 
Blogger Templates