Social Icons

Pages

Friday, December 03, 2010

GEMPAR !!! DEMO GAPS DI ISTANA KAYANGAN KECOH !!!


antara Poster Yang terpampang

armand bersama rakan-rakan seperjuangan tiba di istana selepas jam 2.30 petang

memorandum yang akan di berikan kepada Sultan Sharafudin Idris Shah

Di Depan Pintu Istana

Di Depan Pintu Istana

kira-kira seribu penyokong telah menunggu untuk menyerah kan memorandum

semua ahli GAPS,PERKASA telah sampai di Istana

Satu perhimpunan Aman yang di sertai kira kira 1000 orang telah di adakan sebentar tadi oleh kumpulan yang di kenali dengan nama GAPS Gagasan Anti Penyelewengan Selangor dalam menyerahkan Memorandum Isu Ketuanan Melayu kepada Duli yang Maha Mulia Tuanku Sultan Selangor.

untuk maklumat lanjut sila

KLIK DI SINI

POST BY WAYNE...

1 comment:

blogenstarz said...

PENUNTUT UNUSEL DITUNTUT MENJALANI KERAHAN TENAGA

Universiti Industri Selangor (Unisel) hari ini memberikan lampu hijau kepada mahasiswanya untuk menyertai perhimpunan 'baju merah' bagi menentang kenaikan harga air sebanyak 37 peratus di negeri itu.

Naib Canselor Unisel Prof Datuk Dr Rosti Saruwono berkata, pihak universiti menerima tindakan itu selagi mereka tidak melanggar peraturan universiti dan undang-undang negara.

Sambil memberitahu istilah demonstrasi "mungkin terlalu negatif", Dr Rosti menambah:

"Mungkin mereka ingin menyerahkan sesuatu memorandum, itu memang kami (pun) sentiasa terima."Terus memuji mahasiswanya, Dr Rosti berkata di Unisel golongan itu memang aktif dan peka dengan pelbagai isu, termasuklah isu Palestin dan nasib haiwan.

Kelmarin, kumpulan mahasiswa, termasuk, Majlis Perwakilan Mahasiswa (MPP) universiti itu berikrar mengiringi Menteri Besar Tan Sri Khalid Ibrahim menyerahkan memorandum kepada Yang di-Pertuan Agong dalam perhimpunan Ahad ini.

 
 
Blogger Templates