Social Icons

Pages

Friday, December 03, 2010

GEMPAR !!! PAKATAN TAK PERNAH BINCANG TENTANG KIT SIANG !!!


saya dah agak benda ni akan berlaku,mana tak nya.Anwar kata dia dah berbincang dan meletakkan Kit Siang jd TPM.sekarang ni pulak PAS kata tak pernah bincang.mana satu yang betul ni ???

semalam,Timbalan Presiden PAS,Nasharudin Mat Isa menegaskan pakatan pembangkang tidak pernah membincangkan pelantikan Penasihat DAP,Lim Kit Siang sebagai Timbalan Perdana Menteri jika mereka memenangi pilihan raya umum akan datang. Malahan,katanya lagi,hal pelantikan Kit Siang serta pelantikan mana-mana pemimpin pakatan pembangkang sebagai Timbalan Perdana Menteri pada masa depan juga tidak pernah dibincangkan di kalangan pimpinan tertinggi PAS.dari situ nampak nya baru kita tahu yang Anwar rupa nya terdesak kot nak cari undi dari kaum lain.biasa lah,anwar akan buat apa saja demi kepentingan dia supaya dapt menawan PUTRAJAYA.

Nasharudin diminta mengulas kenyataan Mursyidul Am Pas,Nik Aziz yang mengatakan Nik Aziz tidak mempunyai masalah dengan pelantikan Kit Siang ke jawatan itu jika pakatan pembangkang berjaya menguasai kerajaan selepas Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13.Dalam sidang akhbar di Kota Bharu kelmarin Nik Aziz mengatakan dia bersedia menerima cadangan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim mengenai pelantikan Kit Siang itu selagi ia tidak bercanggah dengan dasar Islam dan negara.

Dalam pada itu, Nasharudin enggan menyatakan benda yang sama,tidak mempunyai masalah dengan pelantikan Kit Siang ke jawatan tersebut kerana mendakwa belum membaca kenyataan penuh Nik Aziz.

kita tunggu lah jawapan dari Nasharudin selepas dia baca kenyataan penuh tu.adakah pendirian dia sama atau pun pendirian dia lain dari Nik Aziz


POST BY WAYNE...

1 comment:

Agent X said...

Salam. Lama tak dengar berita. Bro, mungkinkah pintu taubat utk n ajis dah tertutup? Moga masih ada sisa-sisa masa utknya sebelum mata tertutup rapat. Nauzubillah.

 
 
Blogger Templates