Social Icons

Pages

Thursday, December 16, 2010

GEMPAR !!! RAJA PETRA HENTAM ANWAR !!!


penulis blogger terkenal Raja Petra dulu pernah melarikan diri ke luar negara,sekarang telah menghentam Pembangkang dengan isu Wikileaks.Raja Petra menempelak sikap pakatan pembangkang yang hanya tahu bersorak apabila laman web WikiLeaks membocorkan rahsia yang mendatangkan kesan negatif kepada kerajaan serta pemimpinnya.

saya mengeluarkan artikel ini kerana baru terbaca malaysia today artikel menerusi ruangan No Holds Barred."Kalau WikiLeaks bocor rahsia tentang kerajaan,anda (pembangkang) bertepuk tangan dan bersorak-sorai serta mengatakan bahawa WikiLeaks adalah kurniaan tuhan.Sekarang, apabila anda pula terkena, anda tuduh bahawa berlaku konspirasi dan subjudis.Tolonglah !!! Kalau takut kena pukul, jangan cari gaduh. Kalau berani gaduh, mestilah terima yang kadang- kadang kena pukul balik. Itu baru kita panggil anak jantan...itu adalah sedikit coretan dari Raja Petra..wow,sampai pukul memukul ni..

Raja Petra memberitahu tahu lagi,ramai yang kesal berhubung laporan WikiLeaks mengenai Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR),Anwar Ibrahim dan mereka berteriak subjudis,desas-desus,khabar angin tidak berasas,konspirasi dan lain-lain lagi.Bagi mereka,jelasnya,adalah tidak adil atau tidak beretika bagi pihak WikiLeaks untuk menerbitkan laporan tentang isu yang sedang dibicarakan di mahkamah.

''Bagi saya,standard yang sama perlu diguna pakai bagi semua pihak. Saya tak percaya pada penggunaan standard yang berbeza untuk setiap orang dan mengalihkan palang gol semasa permainan berlangsung. Inilah pendirian saya selama ini dan saya amat konsisten mengenainya.Tapi ramai di pihak pembangkang percaya pada penggunaan dua standard yang berbeza - satu untuk parti pemerintah dan satu lagi untuk pembangkang. Ya, saya memang setuju bahawa semasa sesuatu perbicaraan sedang berlangsung, kita tak patut memberi komen tentangnya. Tapi sejak bila pula pembangkang menghormati peraturan ini?'soal beliau.

itulah PAKATAN,macam-macam hal diaorang ni..

POST BY WAYNE...

6 comments:

Anonymous said...

Badut,

Aku agak kau tak faham apa RPK tulislah. MT semuanya dlm B. Inggeris. Baik kau belajar Inggeris dulu. Kalau tidak jgan komen dia punya artikel.

RPK marahkan budak PR. Dia cakap, bila dia belasah Umno/BN cukup2 budak2 PR cakap dia hero. Tapi bila dia tampar PR sikit saja, budak2 PR cakap dia telah dibeli olih Najib.

Kau ni Badut betul. Wikileak exposure tu menguntung Anwar. wikileak cakap, ' political enemy Anwar iaitu Najib( siapa lagi) pasang sex trap nak perangkap Anwar'. Siful cakap dlm mahkamah dulu dia mangsa liwat. Tapi kalau dah pasang sex trap, bermakna Siful bersetuju jadi 'umpan' utk mempelawa Anwar tonggeng dia. Tapi jerat iaitu sex trap tak menjadi. Kalau menjadi hari itu, gambar Saiful dan Answar bogel sudah masuk dalam Utusan Setan keesokan harinya. Wikileak mengesahkan keterangan Siful dia mangsa liwat adalah tidak betul. Dia sebenarnya digunakan olih Najib utk perangkap Anwar.

Unknown said...

kehkehkeh...padan muka peliwat...

Anonymous said...

tn badut
kalau dgn rpk tak perlu gemparlah. dia tu blogo gila. tak boleh pakai. dia buat cerita pelik2 dan sensasi pula tu. akhirnya terbongkar dia guna sd palsu atau bukti palsu yg dia buat2. blogo mana pun boleh buat begitu. bila orang nak minta buktikan di mahkamah dia lari ke luar negeri dan tak balik2. manusia apa begitu. blogo macam ni tak boleh diambil kira, hampas, tak guna, belacan lagi berguna.

masmerah

Wake UP! said...

Peliwat tetap peliwat. Siapa rogol siapa? Tangguh tetap tangguh.

Agent X said...

salam bang. cantik posting ni. pinjam link k.

kakashi said...

balik balik bahasa inggeris..apesal org terlalu obses dgn bahasa ingerris ye..ingat die pandai sangat ke...anyway doesn't matter in what kind of language..as long as you understand the content it is up to you how to interpret it..if you don't know anything just sit down and shut up..you don't know the real thing happen because you were not there...ambik engkau...

 
 
Blogger Templates