Social Icons

Pages

Sunday, December 19, 2010

GEMPAR !!! SAH DAP DEDAH KAN MAKLUMAT KEPADA SINGAPURA !!!


nampak nya DAP yang menjadi punca kerana mengeluar kan maklumat negara kepada Menteri Mentor Singapura,Lee Kuan Yew berkenaan keterlibatan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR),Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam aktiviti liwat seperti didedahkan WikiLeaks baru-baru ini.

mana saya tahu DAP ni sebagai punca bahawa mendedahkan maklumat itu ???'Ramai rakan-rakan memberitahu maklumat kes liwat Anwar yang ada dalam genggaman DAP melalui Karpal sudah tentu disalurkan kepada Kuan Yew seperti yang dipetik WikiLeaks. ini kerana DAP diketahui umum sebagai rakan politik rapat kepada kerajaan PAP Singapura,yang antaranya diasaskan oleh Kuan Yew pada 1954.tambahan pula segala perincian kes itu berada dalam genggaman Pengerusi DAP, Karpal Singh yang turut bertindak sebagai peguam bela utama Anwar dalam kes liwat yang sedang dihadapinya." itu adalah kata-kata dari Bekas Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Selangor, Hamidzun Khairuddin.


Jika benar,ini membuktikan DAP berkonspirasi dengan PAP dalam memanipulasi Anwar bagi mencapai matlamat akhir mereka untuk menguasai politik tanah air melalui sokongan Melayu dan Anwar hanyalah platform," katanya kepada Mingguan Malaysia semalam.

Hamidzun yang juga Pengerusi Gerakan Anti Penyelewengan Selangor (GAPS) berkata demikian bagi mengulas kenyataan Ahli Parlimen Bebas, Zulkifli Noordin dua hari lepas,yang menyifatkan Anwar sebagai 'tunggangan' DAP.

Menurut Zulkifli,Karpal sendiri yang kini menjadi peguam bela utama Anwar pernah membangkitkan isu kegiatan homoseksual itu di Parlimen pada 22 Oktober 1997 dan mengulangi dalam satu majlis terbuka anjuran DAP pada tahun yang sama.Katanya,mengikut laporan hansard Parlimen,Karpal ketika itu telah mengemukakan bukti kononnya beliau mempunyai dokumen akuan sumpah beberapa orang yang mendakwa diliwat oleh Anwar yang ketika itu menyandang jawatan Timbalan Perdana Menteri.

NAMPAK NYA SATU PERSATU DAH BUKTI DAH KELUAR,ANWAR DAH TERPERANGKAP DENGAN PERBUATAN NYA SENDIRI.ANWAR,SILA BUKTI KAN ANDA TAK BUAT.APA PUN MARILAH KITA FIKIR BERSAMA-SAMA DENGAN PERKARA INI.RUPANYA DAP NAK PERINTAH MALAYSIA,BUKAN PKR ATAU PAS.


POST BY WAYNE...

No comments:

 
 
Blogger Templates