Social Icons

Pages

Saturday, January 01, 2011

GEMPAR !!! CIKGU RAHIM SANGGUP MATI MEMPERTAHANKAN KARPAL !!!

wow,dah Ada insan sanggup mati demi org bukan islam ??? Sebelum ini Pengerusi DAP Karpal Singh pernah memberi amaran 'langkah mayatnya dahulu' jika Pas mahu menubuhkan negara Islam di Malaysia.sekarang ceritanya lain pulak.Kini seorang wakil rakyat Pas turut memberi amaran 'langkah mayat saya dahulu' jika ada pihak yang ingin 'mengusik' Pengerusi DAP itu.

Berani sungguh yer insan ni ??? Datuk Wan Abd. Rahim Wan Abdullah Atau dikenali sebagai Cikgu Rahim yang juga bekas Speaker Dewan Undangan Negeri (DUN) Kelantan berkata, pengorbanan itu dibuat atas dasar kesetiaan dan semangat setia kawan Pas terhadap pakatan pembangkang yang turut dianggotai oleh DAP dan Parti Keadilan Rakyat (PKR).

Kenyataan Ahli Parlimen Kota Bharu itu dipercayai bertujuan mempertahankan Karpal yang 'diserang' pelbagai pihak, berhubung pendiriannya membela Datuk Seri Anwar Ibrahim sedangkan, Pengerusi DAP itulah yang mendedahkan kegiatan salah laku seks ketua pembangkang tersebut pada tahun 1997 di Dewan Rakyat.

SILA LIHAT VIDEO DIBAWAH UNTUK UCAPAN BELIAU




Wan Abd. Rahim berkata demikian semasa berucap di konvensyen pakatan pembangkang di Dewan Millenium Kepala Batas pada 19 Disember lalu, yang mana,majlis tersebut turut dihadiri Karpal dan beberapa pemimpin pembangkang lain.

POST BY WAYNE...

2 comments:

hangkedee said...

hebat bro.kenapa tak mengcekek babi bersama Dapig

red said...

Terbaik laaa... mereka pon melaungkan "Take a Beer!!!"

 
 
Blogger Templates