Social Icons

Pages

Saturday, January 08, 2011

GEMPAR !!! DATO SERI NAJIB TELAH BERSUARA BERKENAAN ISU ROGOL DATUK SERI RAIS YATIM !!!

Why now ??? Itu soalan yang dilontarkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak ketika ditanya mengenai tuduhan rogol melibatkan Datuk Seri Rais Yatim didepan wartawan berbagai agensi Datuk Seri Najib dengan tegas mempertikaikan mengapa dakwaan rogol ke atas baru dibangkitkan sekarang.

"Apa pun,(kes yang didakwa itu) berlaku pada tahun 2007. Soalnya mengapa baru sekarang (dibangkitkan)?".Dia (Rais Yatim) dah buat kenyataan,dia pertahankan kenyataan dia,jadi biarlah proses itu berjalan.Kita tak boleh hakimi dan kata sesuatu terhadap seseorang sebelum siasatan yang sepatutnya dijalankan,"katanya dalam laporan Agenda News.


Datuk Seri Rais sebelum ini menafikan dakwaan beliau terlibat dalam kes jenayah rogol pembantu rumah warga Indonesia pada 2007 bernama Robengah.Malah,gambar bekas pembantu rumah beliau yang disebarkan sebelum ini juga bukan individu yang sebenar.


nampak sangat blog ni pembelit dan putar alam.sebenarnya pembantu rumah Datuk Seri Rais Yatim yang telah pulang ke Indonesia setelah berkhidmat selama 10 tahun di kediaman Datuk Seri Rais Yatim dan isteri adalah berumur sekitar 46 tahun sewaktu kali terakhir berkhidmat dengannya.takkan lah gambar di atas umur 46 tahun ??? ni gambar mana korang amik ni ??? gambar dari Facebook ker atau dari majalah mangga ???

POST BY WAYNE...

No comments:

 
 
Blogger Templates