Social Icons

Pages

Friday, January 07, 2011

GEMPAR !!! PELAJAR UNIVERSITI BERKEMPEN DI TUN TENANG !!!

GAMBAR DI ATAS ADALAH KEMPEN DARI PEMUDA UNIVERSITI ATAU GAMIS

Pembangkang nampaknya dah tak tahan dan mengenyam nak kempen. Mula-mula dijumpai risalah2 kempen tersebar,kemudian peliwat kebangsaan datang berceramah pada 200-300 orang di rancangan Felda.Ditemui di Tenang kumpulan-kumpulan pelajar-pelajar Universiti datang berkempen.Antara yang dipercayai terlibat adalah GAMIS yang masuk berkempen di Galas.

Pelajar-pelajar ini datang ke rancangan-rancangan Felda pada lebih kurang pukul 10-11 pagi. Masa itu bapa-bapa berada diladang bekerja.Kaum-kaum ibu yang ada anak kecil atau sekolah akan berada di rumah untuk siapkan makanan tengahhari.Taktik pelajar ini adalah datang untuk buat kajian dan survey. Apa gila pelajar2 ni asyik buat survey setiap kali sebelum pilihanraya kecil? Sampling tak cukup2 lagi ke?

Takkan sampling sampai nak survey semua rumah dan tiap2 pilihanraya kecil? Tentu tidak. Kita tidak akan dengar penerbitan mana2 study pun.Pelajar ini datang untuk kempen pada kaum ibu dengan menggunakan push pull survey. Cara soalan survey itu dibuat, seolah-olah untuk mempengaruhi ibu-ibu ini.

Dalam pilihanraya kaum ibu paling susah nak diubah dan susah untuk ditemui.Di Felda dan Johor,kaum ibu adalah tulang belakang UMNO dan BN.Inilah cara halus pembangkang bergerak.

SPR dan Kementeriaan Pendidikan Tinggi ni kenapa diam saja????

SUMBER DARI UNSPINNER,,,

NAMPAK NYA LAGI SEKALI PELAJAR UNIVERSITI BERKEMPEN ??? KEPADA PELAJAR,LAGI BAGUS ANDA BELAJAR BERSUNGGUH-SUNGGUH UNTUK MENDAPATKAN ILMU YANG ADA.TAK PERLU NAK SIBUK PASAL POLITIK YER.INI LAH DIA PEMBANGKANG,TAK HABIS-HABIS MENGGUNAKAN PELAJAR SEBAGAI PERSEDIAAN SETIAP KALI PILIHANRAYA.SAYA DAH NAMPAK DARI DULU LAGI...

POST BY WAYNE...

1 comment:

Anonymous said...

SPR dan Kementeriaan Pendidikan Tinggi ni kenapa diam saja????
-----------------
depa teringin nak tengok BN jatuh. masa tu nak buat apa pun dah x boleh. negara dah tergadai.

 
 
Blogger Templates