Social Icons

Pages

Friday, January 07, 2011

PANAS !!! KARPAL HARUS JADI SAKSI KES LIWAT ANWAR !!!


Karpal harus jadi saksi berhubung isu liwat Anwar kerana Karpal pernah menyatakan secara terbuka dalam ceramah DAP di Hotel Federal pada 1997 yang beliau mempunyai bukti kukuh bahawa Anwar terlibat melakukan sodomi.sekiranya Karpal menolak berbuat demikian, ia secara tidak langsung memberi imej buruk kepada ahli Parlimen pembangkang itu kerana sanggup membuat kenyataan palsu di tempat awam.

Kenyataan ini telah dibuat oleh Ahli Parlimen Wangsa Maju,Wee Choo Keong sendiri dalam laman web nya.menurutnya lagi Beliau tidak percaya Karpal sebagai pengamal undang-undang akan membuat kenyataan demikian tanpa mengenal pasti dan mempunyai bukti kukuh berdasarkan kenyataan Azizan Abu Bakar (bekas pemandu Anwar) bahawa beliau diliwat Anwar ketika itu.Bukan setakat itu,Karpal turut mendesak Peguam Negara ketika itu,Tan Sri Mokhtar Abdullah melakukan siasatan.

untuk maklumat lanjut artikel itu

KLIK DI SINI


Sebelum ini,Ahli Parlimen Bayan Baru,Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim mendesak Jabatan Peguam Negara memanggil Karpal untuk memberi keterangan sebagai saksi pendakwa dalam perbicaraan kes liwat kedua yang dihadapi Anwar.Karpal bagaimanapun dalam kenyataan kepada portal berita dalam talian,freemalaysiatoday.com (FMT) menganggap desakan itu sebagai sukar dibayangkan kerana Anwar telah 'dibebaskan' oleh Mahkamah Persekutuan dalam kes sodomi yang pertama.

KEPADA KARPAL,ANDA HARUS MENJADI SAKSI.LAKUKAN SEMUANYA ITU KERANA ITU TANGGUNGJAWAB ANDA KERANA SEBELUM INI ANDA YANG MENDESAK ANWAR DAN ANDA TAHU BAHAWA ANWAR ADALAH PELIWAT NEGARA.

POST BY WAYNE...

2 comments:

Anonymous said...

AIKKK KES SODOMI PERTAMA DH SELESAI. APE SLHNYA DIA BG STETMEN UTK KES SODOMI KEDUA PLAK? LG PUN DIA MENGAKU ADA BUKTI AL JUBORI MELIWAT. KENE LA SIASAT HUHUHU

bulu said...

nampaknya satu malaya dah kena main dgn Singh ni, tak terasa bodohkah kita?

 
 
Blogger Templates