Soladiriti Untuk Saiful

Soladiriti Untuk Saiful

Wednesday, January 05, 2011

GEMPAR !!! SHAMSIDAR SAHKAN AFIFA ADALAH ANAK ANWAR IBRAHIM PART 1 !!!

Shamsidar,isteri kepada timbalan presiden PKR mengesahkan bahawa anwar ibrahim adalah teman lelakinya,malah shamsidar turut mengesahkan yang afifa adalah anak hasil dari benih anwar bukan benih azmin,menurut warkah keramat buat Tun Mahathir yang dikirim oleh adik Azmin Ali,Ummi hafilda,shamsidar pernah berkata pada aton,pembantu rumahnya "kesian Afifa,orang jumpa papa hari-hari,tapi fifa jumpa papa sebulan sekali"

Shamsidar juga cukup bangga bila Anwar memanggilnya "Datin Seri"...hah...Datin Seri ??? kalau shamsidar Datin Seri,Wan Azizah apa pulak ??? Datin tak berseri ke ??? saya tak berbohong.ini bukan main-main. ini bukan cubaan ni...

TAK PERCAYA ??? UNTUK ARTIKEL SELANJUTNYA

KLIK DI SINI DAN DI SINI

POST BY WAYNE...

7 comments:

Anonymous said...

Sekira nya kamu mati pada hari ini Badut,amat malang lah bagi diri kamu kerana melakukan fitnah sedemikian rupa.
Janji ALLAH amat benar dan seksa dan azab dalm kubur akan bersama mu. Ingat lah saudara ku Badut!

Badut Rakyat said...

Fitnah ??? wahai saudaraku,cuba klik kat artikel yang saya beri..kalau PAKATAN fitnah tu apa cerita ??? lagi banyak fitnah yang mereka buat untuk menuju ke PUTRAJAYA.saya beritahu melalui sumber yang sah.sila lihat KLIK DI SINI @ link yang saya dah beri dan baca betul-betul.ini bukan fitnah.

Anonymous said...

Badut meamng memfitnah. Kalau dia mati memang betul cakap Anon 11.50pm dia akan diazabkan.

Dalam perbicaraan kes Anwar Ibrahim tahun 2001 telah disahkan melalui DNA bahawa budak itu anak Azmin. Sikaki pemfitnah Badut akan diseksa sekiranya tak dapat minta maaf dari Anwar, Shamsidar, Azmin dan anak tersebut kerana fitanh yg direcycle berulang kali.

faizal tahir said...

wah... kan main sedap kau nasihatkan org tapi bab berzina ni kau senyapkan ngalahkan syaitan bisu. elok sangatla tu.. skrg ni memang selamat main jubo dan balun bini org kerana ularmak2 dlm PAS boleh ejust fatwa ikut selera masing2.Aku ingat la Syaitanpun respek ngan korang.

Anonymous said...

Badut;

Nik Ajis pun ada Doakan perut Najib terburai. Tapi perut Najib still OK.

Bongkar je, Badut.

Anonymous said...

Betul tu Badut;

Anwar takut bersumpah kenapa penyangak PAS tak kesahkan?
Sebab takut dilaknat? Berani kerana benar takut kerana salah....

rz said...

jgn bimbang badut kebenaran akan membuktikan..
apa pun kita ckp,dia org tidak akan pescaya cebab bagi mereka ini fitnah dan telah di bayar...
semoga kebenaran terbukti...

Anda Juga Mungkin Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...