Social Icons

Pages

Wednesday, January 05, 2011

GEMPAR !!! SHAMSIDAR SAHKAN AFIFA ADALAH ANAK ANWAR IBRAHIM PART 2 !!!

Tadi saya telah mengeluarkan artikel berkenaan dengan Shamsidar sahkan Afifa adalah anak Anwar.saya dah agak macam-macam komen saya dapat tapi ada yang saya buang,saya minta maaf yer kepada komen yang tak dapat di siarkan itu.antara komen yang saya dapat adalah

Anonymous said...

Sekira nya kamu mati pada hari ini Badut,amat malang lah bagi diri kamu kerana melakukan fitnah sedemikian rupa.
Janji ALLAH amat benar dan seksa dan azab dalm kubur akan bersama mu. Ingat lah saudara ku Badut!

Anonymous said...

Badut meamng memfitnah.Kalau dia mati memang betul cakap Anon 1.50pm dia akan diazabkan.

Dalam perbicaraan kes Anwar Ibrahim tahun 2001 telah disahkan melalui DNA bahawa budak itu anak Azmin. Sikaki pemfitnah Badut akan diseksa sekiranya tak dapat minta maaf dari Anwar, Shamsidar, Azmin dan anak tersebut kerana fitanh yg direcycle berulang kali.

KALAU SAYA FITNAH DI BAWAH NI ADALAH BUKTI BAHAWA AFIFA ANAK ANWAR.SIAPA YANG FITNAH ??? SAYA BUAT KENYATAAN INI ADALAH BERDASARKAN FAKTA DAN RUJUKAN.
























SUMBER GAMBAR DARI BLOG UMMI HAFILDA

POST BY WAYNE

1 comment:

Anonymous said...

part 1 bukan main maki dan menyumpah.. part 2 dah senyap plak..

"kalo takde angin, takkan pokok bergoyang"

 
 
Blogger Templates