Social Icons

Pages

Sunday, January 23, 2011

PRK TENANG !!! DATUK SERI NAJIB PENIPU ???



sebelum ini saya telah mengeluarkan artikel tentang Puak PAS telah memfitnah cerita berkenaan dengan penduduk yang tidak berpuas hati dengan ucapan Datuk Seri Najib dan puak PAS kata Datuk Seri Najib.Laporan Harakah Daily menyebut Para peneroka tiga rancangan Felda di Labis iaitu Felda Tenang,Cempelak dan Cempelak Barat mempertikaikan kenyataan Perdana Menteri,Datuk Seri Najib Razak ketika mengunjungi mereka menjelang pilihan raya kecil Tenang.adakah itu orang Felda sendiri atau PAS yang tidak berpuas hati kerana peneroka felda dapat untung ???


SUMBER GAMBAR DARI BLOG YANG GAMBI

semalam rakan blogger saya semut hitam telah pergi ke Felda di sekitar tenang yang di katakan Felda mendapat hanya rm1500.kepada yang membaca artikel ini betul ker orang Felda dapat rm1500 ??? Kawasan-kawasan Felda di Tenang adalah antara yang termundur sekali di Johor dan di Malaysia ??? rumah pula sungguh usang.adakah ini mainan Puak PAS ??? saya merasakan jawapannya YA !!! sebenarnya sebahagian dari peneroka FELDA telah mencapai status pendapatan pertengahan dengan pendapatan bulanan melebihi rm3000 dan RM 1500 adalah kenyataan pembohong puak PAS semata-mata.saya pun ada juga keluarga berasal dari FELDA.mereka mengatakan betapa untungnya dapat jadi anak FELDA dan mereka berterima kasih dengan Kerajaan selama ini kerana menolong mereka untuk membantu kehidupan orang-orang FELDA.sewaktu saya lalu di kawasan FELDA sebelum ini pun semasa saya sampai di FELDA Cempelak Barat,saya melihat rumah-rumah mereka macam juga rumah FELDA di tempat lain.tak ada beza pun rumah FELDA di tenang ini dan di tempat lain...

SILA LIHAT GAMBAR DI BAWAH INI

USANGNYA RUMAH INI

TAK LAWA LAH RUMAH INI

AIK ??? ORANG PAS PUN DUDUK FELDA ????

INI LAH PAS TIDAK SUKA RAKYAT HIDUP SELESA !!!

POST BY WAYNE...

No comments:

 
 
Blogger Templates