Social Icons

Pages

Monday, February 21, 2011

BLOGGER PEMFITNAH MENTERI ROGOL AMAH DI SAMAN !!!




Blogger Pro Pembangkang Din Binjai atau lebih dikenali dengan blog Sharpshooter disaman kerana memfitnah Datuk Seri Rais dengan artikelnya yang begitu lancang berjudul "Menteri Rogol Amah". Nampaknya blogger Sharpshooter terkapai-kapai meminta pertolongan setelah tidak diambil peduli oleh pemimpin-pemimpin PKR, DAP mahupun PAS. Blogger tersebut dibiarkan tanpa dibantu malah menjenguk pun tak mahu.

Setelah Din Binjai atau Sharpshooter ni menghempas pulas untuk berkorban tak kira masa menulis, menjawab segala isu yang dibangkitkan oleh Kerajaan terhadap Pakatan Rakyat dengan segala kudrat yang ada dan biarpun tanpa dipinta Pakatan Perosak Rakyat,akhirnya Din Binjai sendirian dibiarkan menggelupuh sorang-sorang menjawap saman yang dikemukakan.

NAK LAGI ???

KLIK DI SINI


LAIN KALI KALAU TAK ADA BUKTI JANGAN MAIN FITNAH JER.BLOGGER DARI PRO KERAJAAN ADA BUKTI SEBAB TU TAK KENA SAMAN.KEKEKE...NANTI SAYA BAGI LAGI BUKTI YER ??? PAGI NANTI CERITA BEST DARI PAPA GOMO



TUNGGGUUU !!!!

2 comments:

Ridzuan said...

Jadi blogger tu biar lah yang berhemah, berwibawa dan bertanggungjawab.Kerana pulut santan binasa,kerana mulut badan binasa;Terlajak perahu boleh diundur,terlajak kata tanggung lah sendiri. Lesson learnt: Be a gentleman blogger, or at least a gentleman, always.Mungkin Tan Seri Rais Yatim di hati beliau ada ruang untuk memaafkan blogger berkenaan, mana tahu nanti dah insaf, jadi blogger pro BN pula. Menabur fitnah, ingat, suatu perkara sirius, sebagai individu, Tan Seri Rais Yatim berhak mempertahankan kebenaran,hak individu beliau serta membersihkan nama beliau. Salam Perantauan.

westaussiemalay@gmail.com
Australia Barat

sejahtera39 said...

din binjai dh benjoi...
mana nk cari duet nk lawan TS Rais Yatim...

itukg masa buat fitnah bukan maen lg glamornya, sekarang Tuhan bayar cash kt dunia lagi malu dapat sakit dapat.

kpd TS Rais Yatim samanlh budak benjoi ni dua ke tiga ke ratus juta RM....biar dia kojol...padanmuka dia.

 
 
Blogger Templates