Social Icons

Pages

Tuesday, February 12, 2013

KANTOI !!! BREAKING NEWS !!! RUPANYA PUAK PAKATAN HARAM RANCANG SENGAJA BUAT ONAR PADA UCAPAN PM @NAJIBRAZAK MASA KONSERT PSY !!!


Kantoi !!! Terjawab segalanya !!! baru dapat info dari pulau pinang semalam,mereka kata masa PM Datuk Seri Najib tanya "Are u ready for BN" ada orang jawab NO !!! Rupanya yang jawab NO tu pencacai Pakatan Haram termasuk manusia yang sedang record video tersebut.Cuba pembaca Badut Rakyat sendiri fikir secara logik.Dalam beratus ribu orang hanya sekumpulan kecik ni je yang menjerit NO.Sebenarnya ini semua telah dirancang oleh Pemimpin Pakatan untuk membuat kecoh semasa Persembahan PSY Gangnam Style !!! masihkah anda ingat lagi ucapan PM di london ??? 

LIHAT GAMBAR DI BAWAH !!!


SAYA NAK TANYA PUAK PAKATAN !!!

ADA KER ORANG UMNO KACAU KONSERT YANG DI ANJURKAN DAP YANG LEPAS ???

TAK ADA KAN ???

NAMPAK SANGAT PUAK PAKATAN TERDESAK !!!

KALAU BETUL NAK PERTAHANKAN PULAU PINANG KENAPA TAK KOTAKAN JANJI UNTUK RAKYAT PULAU PINANG ???

MANA JANJI RAKYAT PULAU PINANG ???

MANA RUMAH KOS RENDAH YANG DI JANJIKAN ???

MANA JANJI KATA NAK KURANGKAN KESESAKAN DI PULAU PINANG ???

MANA HAK UNTUK KAUM MELAYU DI PULAU PINANG ???

MANA ????

RENUNG-RENUNGKAN 

16 comments:

Anonymous said...

ko sudah tengok ke video tu sang baduk..takkan lah ribuan suara tu rancangan dari puak2 pr kot!!!!sbb ribuan suara itu juga yang kata yeeeeeeeesss!!!! pada psy!!!! dan ribuan suara itu juga yang kata noooooooo!!!pada BN tuuu....

alaaaahhh!!! terima je lah kenyataan..sang bn ni dah nak mammmposssss!!!! si najiblis dah nazak!!!!

hehehehehehehe!!!

Anonymous said...

kasian tengok melayu p.p ni.. agak2nya melayu p.p dapat apa ye sejak cina dap ni perintah..??

Malaise said...

KALAU. I23 tu MELAYU, DIA GRANTI MAMPOS SEKALI KALAUBN MAMPOS.
CINA TAK BAGI CHANCE PUNYA.
NAK KUASA DIA BUAT BAIK, DAH DAPAT KUASA DIA TANYA " LU SIAPA ?"
BARU TAHU AKIBAT SOKONG CINA LAKNATULLAH .....PADAN MUKA....JGN JADI BODOH N STUPID OK..USE YOUR BRAIN TO THINK...

Anonymous said...

Yang kata Najibiblis dah Nazak....entah2 Izrail sedang menghampiri kita sendiri.Dari sejarah ramai pemimpin pembakang yang mendoakan pemimpin UMNO mampus...tapi merekalah yang telah meninggalkan kita.Berdoalah demi kebaikan kita semua untuk keberkatan Allah ..Amin!

Anonymous said...

BETUL MALAISE...BILA DAH DAPAT KUASA DIA AKAN TANYA "LU SIAPA".MALANGNYA VERY UNFOTUNATE...ITS NOT THAT THEY DONT USE THEIR BRAIN BUT THEY DONT HAVE BRAIN....WHAT THEY CALL IT BRAIN DRAINED!

Anonymous said...

aku pun rasa macam tuh,kalo betul dorang xnak bn memerintah kat situ, mesti dorang ikut ckp si xda kote dua beranak ikut pakai baju warna warni bodoh tu.tapi suma dtg pakai baju biasa, segelintir je pakai dalam kumpulan.konfirm dorng sabotaj.

assaad said...

Biasalah, mereka sudah diajar tindak-tanduk yang boleh mencemarkan Pemimpin Negara. Bagi mereka itu adalah suatu kepastian, yang tak boleh diubah. Spin-menyepin, fitnah-memfitnah selagi ada kesempatan dan boleh.

UMNO/BN berjaga-jagalah. Walaupun dalam keadaan benar, tetapi kalau dispin berkali-kali. Ayat yang sama dikeluarkan, rakyat jadi keliru.

Setiap Negara memerlukan pembangkang. Tetapi haruslah yang membena dan berlaku jujur. Bukan yang bersifat Gunting dalam lipatan, seperti telunjuk lurus kelingking berkait.

Inginkan keamanan bukanlah senang dan mudah untuk didapatkan. Dengan darah , keringat dan airmata. Apa tidak buka sejarah. Anak-anak muda beringatlah, jangan ikiut emosi. Setiap tuduhan itu haruslah mempunyai bukti dan fakta. Bukan hanya retorik dan budaya fitnah-memfitnah.

Fikir-fikirlah. Terlajak Perahu boleh diundur dan diubah, terlajak kata dan perbuatan buruk akibatnya.

Saat Jais
www.treat-cure.com
http://saatjais.wordpress.com

Anonymous said...

jangan pelik yg.ramai datang adalah orang yg.sama menyertai demo anti lynas dan anti Rapid yg.dah dibayar.

mereka bukan majoriti pengundi penang. Lepas PRU13, insya Allah kita dapat menyaksikan lim kit sial anak beranak dimasukkan ke dalam tongkang balik melaka.

Dan jika komunis Dap ni kurang ajar, bukan salah mereka..

''siapa kata saya hina islam? pas sokong saya !!'' kata ambiga penuh angkuh.

komunis dap berani hina islam kerana yg.menjilat mereka adlah jemaah penganot pas !

mereka cukup garang dan bengis memerangi saudara seagama dan sebangsa dari umno. Tapi dengan dap yg.terang menghina islam mereka to'at dan wala.

gen2felda

Anonymous said...

SB Polis Risik tentera buat apa. ooop jika mereak beritau mcm zaman pak dollah maklumat tu nobody listen nobody listen..so fuck u all lah..paklah dolah beballah..celakalah
dulu laporan dari SB paklah x suka dengar sebab bagi dia pembohong..dia amat suka dengar dari agensi lain yg membuat paklah syok sendiri..dia ingat rakyat suka kat dia..pada hal Rakyat da meluat , benci, menyampah, kat dia..5 negeri BN tumbang padan muka..Kini agaknya serupa..sebab semua pihak berebut rebut nak bodek Hishamudin The Keris dan DS Ajib Go.. Go to hell hehe

Anonymous said...

HAHAHA! Rancangan PR nak malukan Najib ya? so what?? ko dah tau Penang sape perintah, rakyat Penang pilih sape masa PRU lepas? so.. memang la kebanyakannya rakyat Penang 'SAY NO TO BN'... HAHAHA !

p/s: Agak2 kalau Shimon Peres masuk Gaza buat kenduri, lepas tu tanya rakyat Palestine "Anda suka zionis israel??" agak2 rakyat Palestine jawab ape???? :)Peace

Anonymous said...

Sdr,
Cina confirmed perintah Png,tapi yang Melayu bodoh di atas itu hendak mempertahankan Cina tu buat apa.Bangang.

Anonymous said...

WOI MELAYU BALOL..KAU TENGOK ORANG CINA NAK RAMPAS PULAU PINANG.HAMPA SERONAK LAGI NO..MEMANG LA HAMPA JENIS MELAYU TAK SEDAR DIRI.JADI BARAU CINA DAP.

Anonymous said...

sebenar nya, ramai orang penang cina yg tak penah kenal pun Najib. Bukan semua org pandai pikir mcm kita ni. ramai lagi manusia bodoh (mcm pengikut2 DAP, PAS dan PKR). Tu pasal mereka senang2 ditipu oleh pemimpin mereka (yang tak betul!)Mereka hanya kenal DAP jer. Pala otak mereka telah di brainwash to support the chinese atau anti-malay. Bagus Najib datang dan tunjuk siapa kita.

Anonymous said...

wahai samdol2 sekalian, apa yg korang meroyan ni??? korang tau x Penang majoriti cina, sebelum ni yg perintah penang bukan cina? MCA bukan cina? walaupun UMNO menang banyak kerusi knape bagi MCA perintah Penang? tau! cumanya sekarang cina2 Penang dah xnak BN, kat penang tu tinggai saki baki mamak saje yg masih sokong UMNO dan sejemput kroni dari UMNO & MCA... ape masalah korang dgn cina? cina pun warganegara Malaysia ape, yang bawa cina masuk Malaysia sape? yg bagi kewarganegaraan kat diorang sape? yg jual habis tanah org Melayu sape? yg gadai singapore sape? alahai melayu mudah lupe...
:) peace

Anonymous said...

are you ready for PSY...YES!!!!!
are you ready fo Be End...NO!!!! wakaka..plawok

Anonymous said...

bangsa cina,melayu atau india ...kita berkongsi bumi Allah swt; nak rebut apa? sampai masa, kita pergi...yang tinggal apa dan yang dibawa pula? segala perkara yang di'lihat' sbg masalah kpd kumpulan minoriti pp, adalah kesan pengurusan pemimpin dari era PM pertama lagi... dan sikap tamak manusia yang memegang kuasa dan nafsu kebendaan begitu jelas kelihatan sedangkan AMANAH yang diPERTANGGUNGJAWABkan kurang sempurna...malah semakin BONGKAK menunjuk-nunjuk kemewahan mereka sedangkan ada rakyat yang perlu dibela tanpa mengira bangsa mereka maupun fahaman politik...sedangkan KEBENARAN lah yang perlu dijadikan prinsip hidup...

 
 
Blogger Templates