Social Icons

Pages

Saturday, April 30, 2011

KENYATAAN DATUK SERI NAJIB BERKENAAN SUMPAH LAKNAT DATUK ESKAY !!!


Datuk Seri Najib Tun Razak berkata,tindakan Datuk Shazryl Eskay Abdullah bersumpah laknat berhubung isu video seks hari ini adalah keputusan peribadinya dan bukan urusan kerajaan atau UMNO.kerajaan dan UMNO juga tidak boleh menghalang atau menggalak mana-mana pihak membuat sumpah laknat kerana pada akhirnya apa yang berlaku dinilai oleh rakyat meskipun tanpa sumpah laknat itu dilakukan.

‘‘Mana-mana parti sekali pun perlu mengambil sikap yang sama kerana ini (bersumpah laknat) adalah soal peribadi.Kalau Eskay mahu bersumpah laknat atau Anwar (Datuk Seri Anwar Ibrahim) tidak mahu bersumpah laknat itu adalah urusan peribadi masing-masing,’’ katanya.

Hadir sama Timbalan Presiden UMNO, Tan Sri Muhyiddin Yassin.

UTUSAN melaporkna Datuk Seri Najib Tun Razak berkata demikian sebagai reaksi kepada tindakan ahli perniagaan terbabit yang melakukan sumpah laknat di Masjid Amru Al-As, Bandar Baru Sentul dengan menyatakan bahawa dua individu di dalam paparan rakaman video seks yang didedahkan beliau baru-baru ini adalah dirinya dan Anwar Ibrahim.

Tambah Datuk Seri Najib Tun Razak,apa sahaja urusan yang berlaku di dalam masjid (termasuk sumpah laknat) tidak salah dari segi peraturan selagi pentadbiran masjid mengizinkannya.

‘‘Tidak ada siapa yang mahu gugat apa sahaja urusan dalam masjid, (namun) kesucian di dalam masjid perlu dijaga,’’ katanya.

Kepada satu soalan mengapa Anwar menyalahkan UMNO sebagai dalang dalam isu rakaman video seks itu dan menghentam media termasuk Utusan Malaysia,Datuk Seri Najib Tun Razak berkata,tuduhan Anwar itu bukanlah satu perkara baharu.Dalam konteks media pula,kata beliau,adalah menjadi tanggungjawab media melaporkan apa yang berlaku apatah lagi apabila ia berkait dengan seorang tokoh.

ANDA SUDAH DAPAT PENJELASAN ???

INI SEMUA BUKAN UMNO DAN KERAJAAN,INI ADALAH URUSAN PERIBADI !!!

ANWAR IBRAHIM AKAN BUAT APA SAHAJA UNTUK MELEPASKAN DIRINYA DARI KESALAHAN !!!

ADAKAH ANWAR IBRAHIM BERANI BERSUMPAH LAKNAT ???

6 comments:

Anak Jawa said...

kita percaya, sumpah laknat bukan disuruh UMNO dan memang itu adalah peribadi. Fikir logik lah, takkan UMNO nak suruh sumpah laknat yang merisikokan diri ??? Mcm saiful Bukhari tu, takkan UMNO yang suruh hingga sumpah akan laknat keturunan dia kalu dia yg bersalah ???? UMNO tahu agama, dan tidak akan menyeret orang untuk melaknat diri sendiri. Itu keputusan mereka nk adakan sumpah bagi membersihkan nama mereka. cuma Anuwar takut sebab nama sudah kotor sekotor chinadoll tu muntah masa blowjob !! bluekkkk !!! geli aku !

Abu Garcia said...

Surah Ali ‘Imran (Juzuk 3) Ayat 59 – 62
Sesungguhnya misal (penciptaan) Isa di sisi Allah, adalah seperti (penciptaan) Adam. Allah menciptakan Adam dari tanah, kemudian Allah berfirman kepadanya: “Jadilah” (seorang manusia) maka jadilah dia.
(Apa yang telah kami ceritakan itu), itulah yang benar, yang datang dari Tuhanmu, kerana itu janganlah kamu termasuk orang-orang yang ragu-ragu.
Siapa yang membantahmu tentang kisah Isa sesudah datang ilmu (yang meyakinkan kamu), maka katakanlah (kepadanya): “Marilah kita memanggil anak-anak kami dan anak-anak kamu, isteri-isteri kami dan isteri-isteri kamu, diri kami dan diri kamu; kemudian marilah kita bermubahalah kepada Allah dan kita minta supaya laknat Allah ditimpakan kepada orang-orang yang dusta.
Sesungguhnya ini adalah kisah yang benar, dan tiada Tuhan (yang berhak disembah) selain Allah; dan sesungguhnya Allah, Dialah Maha Perkasa lagi Maha Bijaksana.

Anonymous said...

Apa apa sekali pun...kita kena faham apabila Sumpah telah dilakukan maka maka keadilan Allah tempat kita berserah....muktamad...
Janganlah dipersoalkan lagi.. itu jahil namanya.
Berdoalah agar kita diluar kes ini tidak tempias akan keadilanNYA yang pasti tiba.
Kepada ahli politik...sudah sudahlah menguna ayat ayatNYA untuk berhelah dengan Allah.
Keherdekan NYA itu jelas diKalamNYA terhadap gulongan berhalah ini.
Kepada rakyat Islam sabenar...sama sama kita kembali ke Allah dan Rasullullah.
Ingat Kes ini telah ketahap penyerahan dakwa dimahkamah Keadilan Allah... no loyar buruk lagi...Full Stop!

Anonymous said...

orang yg taksub tegar kpd anuar al juburi memang la bangang sangat.
orang mcm ni, tanya la wan azizah,anuar punya ular sawa yg hitam dan besak tu.
kak wan jgn la dok tipu penyokong tegar tu,sampai tak tahu hukum islam.
nik najis,apa lagi keluar fatwa songsang kau tu.
ngapa diam shj, dah terkedu ke?

Anonymous said...

aku cadangkan penyokong tegar anuar ibrahim pindah ke Uganda.
Yang tahu hukum akal yg sempurna.
pindah la bro, bikin malu org islam shj.

Anonymous said...

dalam islam saksi yg mengaku selalu bergelumang dengan maksiat,pergi berhibur,tonggang arak,main pelacur di panggil saksi fasik dan tidak layak bersumpah malah mewalikan anak sendiri pun tidak layak juga.

 
 
Blogger Templates