Social Icons

Pages

Saturday, April 30, 2011

EKSLUSIF !!! VIDEO KEKECOHAN DI MASJID SEBELUM DATUK ESKAY BERSUMPAH !!!



ANDA NAK LIHAT VIDEO PROVOKASI PUAK-PUAK PKR YANG INGIN MENGHENTIKAN UPACARA SUMPAH LAKNAT DATUK ESKAY ???

SILA LIHAT DI BAWAH

SILA LIHAT LELAKI BERBAJU BIRU,LELAKI INILAH YANG SEBENARNYA MEMULAKAN PROVOKASI !!!



PROVOKASI KE 2



PROVOKASI KE 3



PROVOKASI KE 4



NAK LIHAT LAGI

KLIK DI SINI

DI SINI SAYA NAK JELASKAN,DATUK ESKAY BERSUMPAH KERANA BELIAU SENDIRI DALAM VIDEO ITU DAN PELAKUNYA DALAM VIDEO ITU ADALAH ANWAR !!!

KENAPA RAKYAT MASIH TIDAK PERCAYA LAGI BAHAWA DALAM VIDEO ITU ANWAR IBRAHIM ???

SILA LIHAT GAMBAR DI BAWAH





SELEPAS HABIS BERASMARA


PAKAI BAJU


PAKAI UNDERWEAR

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjthIOIkCw4N6kfFvrWPBmqPp8gAaHtp8q0Tdpr0lONDeakWYuBKMEkMZrTVWpOaowQgvDHtVZ4gc3M3C33Q-tTjEwRNF8LskD05heS6CtoClm72CjOauoJkNMl9f5GNOscEhNrHG5vTEw/s1600/vid04.jpg

PAKAI SELUAR

ANWAR IBRAHIM HARUS BERTAUBAT !!!

6 comments:

Anonymous said...

KENAPA ADA 2 SUDUT PANDANGAN YG BERBEZA. PART 1 DAN PART 2 SAMA VIEWNYE...
TAPI PART 3,4,5,6 MENGGUNAKAN SUDUT PANDANGAN LEBIH TINGGI SEDIKIT SEHINGGA MENAMPAKKAN KESELURUHAN TABLE LIGHT DI TEPI KATIL.

JIKA MENGGUNAKAN SUDUT YANG SAMA SEPERTI PART 1 DAN PART 2 TETAPI MENG 'EDIT' ZOOM TETAP TIDAK AKAN KELIHATAN PENUH TABLE LIGHT KERANA DIHALANG OLEH KABINET MEJA.

SIAPA YANG UBAH POSISI CAMERA?
ATAU MEMANG ADA 2 CAMERA.
ATAU ADA PENGARAH FILEM..
ATAU.......

Anonymous said...

mereka bukan mewakili rakyat malaysia, tetapi puak pkr dan pas aje tu..

Anonymous said...

1998. reformasi. masjid negara jadi tempat tian chua berteriak. sampai hari, masih kekal kafir. semalam, juak juak kakitangan iblis laknatullah, hilang akal dan berreformasi di dalam masjid. barangkali, semasa sembahyang jumaat pun dalam kepala pun dok fikir nak demo saja! alangkah bahagianya kaum kafir/lim kit siang/guan eng. seperti tian chua melihat video ini, apabila benih yang ditanam pada 1998 telah membuahkan hasil. malang bagi bangsa melayu, cemerlang bagi kafir-kafir. Mana puak pas yang kononnya alim dan mahir dalam doa pecah perut, doa laknat, doa celako celako, dan doa qunut nazilah, mana-mana. memang sah kamu semua sudah minum air kencing anwar ibrahim bapa nafsu jantan betina. Barangkali doa kini khas untuk tunjukkan kebenaran dan kenebar bagi mereka adalah, anwar ibrahim tidak terlibat. Tunggulah sehingga anwar mati, nik aziz mati, kamu takkan dapat melainkan yang sudah terbentang dihadapan mata kepala kamu sekarang.Anon 7:22, analisislah teknikal kamu sampai kiamat pun, ia takkan menghapuskan kebenaran yang Allah dah tunjukkan yang anwar ibrahim bapa seks jantan betina.

Anonymous said...

Anwar mempunyai tabiat Psycho Path iaitu pentingkan diri sendir. Tabiat begini sanggup membelakang keluarga nya sendiri asalkan cita-cita sampai. Anwar sanggup membiarkan keluarganya tanggung malu dengan perangai dan nafsu immoral semata ingin jadi PM. Siapa sanggup melihat PM seorang bangsa Melayu yang kaki bontot. Di mana nak letak muka kepada bangsa asing? Ekonomi Malaysia jatuh pun tak asalkan dia kaya…..

Anonymous said...

Selalu tertanya-tanya. Adakah kita mahu seorang PM Malaysia kaki bontot? Apa jawapan yang akan kita berikan kepada anak kita apabila bertanya betulkah PM Malaysia kaki bontot? Tiada seorang pun anak Melayu yang layak hinggakan kita mahu melantik PM Malaysia kaki bontot!!! Apakah ciri-ciri menjadi PM Malaysia ialah kaki bontot? PAS sanggup menyokong bakal PM Malaysia seorang kaki bontot semata ingin kuasa politik dan membenarkan kaki bontot duduk semeja dengan ulamak-ulamak. Keadaan ini amat menyedikan

Mae said...

Rumah Allah dijadikan begitu ? MasyaAllah ... Menjadikan masjid untuk bertekak, menjerit-jerit ... semoga Allah tidak menterpalitkan orang Shah Alam dengan tindakan orang Sentul. Biarlah orang Sentul saja yang menerima balasannya.

 
 
Blogger Templates