Social Icons

Pages

Saturday, April 30, 2011

SAH !!! PERJUANGAN ANWAR IBRAHIM HANCUR BERKECAI !!!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiej7KrrROJaZtgHx9BjJU4-auAm6RsU1_ZkUXf2D187Go0NdJ-v3w2YypfnC8_oWK1vKsSJ_bV1ib7SXfQ8ZxKp-kCIpNKBpOwdfneX8hdt51VodJuq3Z0of3GTY0cSGEkGN7lkz_rVVE/s1600/QQQ.png

Mari kita sama-sama lihat selama mana Anwar Ibrahim boleh terus berlakon dan berpura-pura lelaki yang ‘gagah perkasa’ lanyak pelacur China dalam video seks yang menjadi isu semasa paling hangat itu bukan dirinya.

SILA LIHAT KENYATAAN KHAS DARI AGENDA DAILY DAN KITA RENUNG SEKETIKA

Kalau pada 4 April muncul bahagian satu dan petang Rabu bahagian dua,malam semalam pula semuanya sudah terlondeh habis bila video penuh yang dinanti-nantikan sudah masuk ke beberapa laman blog tempatan.Siapa yang muatkannya belum di diketahui.Apa yang penting sekarang ia membolehkan seluruh rakyat Malaysia melihat bukan dari segi kelucahan,tetapi menilai betul atau tidak itu Anwar Ibrahim,orang yang tampil warak dan bermain dengan impian kononnya nak menjadi Perdana Menteri Malaysia.Mungkin ramai yang tidak terkejut kalau Anwar dikenali umum sebagai jenis manusia ‘gatal-gatal sikit’ dengan cara dan tingkah laku Anwar Ibrahim ini

Apa yang membuat ramai nak termuntah melihat lakonannya ialah beliau dikenali sebagai ‘ orang masjid’ dan menjadi pujaan hati Nik Aziz serta nama ulamak besar antarabangsa Yusof Al Qardawi sentiasa meniti dibibirnya.Walaupun sekilas lengok dan stail lelaki dalam video itu orang yang kenal lama beliau dapat meneka siapa gerangannya,Anwar terus menerus menampilkan wajah ‘pijak semut tak mati’ sehingga ke waktu Anwar ke Balai Polis Dang Wangi ,Kuala Lumpur untuk memberi keterangan lanjut semalam.

Bila para wartawan yang nak korek lebih bertanya,Anwar yang selalu mendakwa konon dirinya pejuang kebebasan media,berwajah berang termasuk menolak mikrofon dan melemparkan kata-kata sinis.Baginya kerja wartawan yang dinilainya alat UMNO ialah untuk menjatuhkan maruah dirinya dan keluarganya bagi mengekalkan Datuk Seri Najib Tun Razak terus berkuasa sebagai Perdana Menteri.Namun ada mereka yang sudah berpeluang melihat klip penuh video itu di laman blog semalam,ada yang tertawa panjang sambil berkata, “ bukankah kemungkaran main dengan pelacur China ini ditempahnya sendiri dan bukan didorong oleh sesiapa.Dia yang sedap lepas nafsu.sekarang nak tuduh orang cuba jatuhkan maruahnya dan keluarganya.banyak dia punya cantik,” kata seorang yang mengenali Anwar dan dakwa 100 peratus dia yakin lelaki dalam video seks itu tidak lain tidak bukan adalah Ketua Umum PKR.

Seorang pembaca yang geram melihat aksi Anwar memarahi wartawan semasa depan balai Dang Wangi berkata rakyat juga kini dapat melihat bagaimana para pemimpin PKR dan rakan dalam Pakatan Rakyat nak main drama dengan pendedahan video penuh ini.

“Awak pemimpin besar buat kemungkaran.kena tangkap,tanggonglah sendiri akibatnya."

Pembaca ini juga kata dia amat fedup melihat gelagat Anwar dan para pemimpin pembangkang asyik bercakap bab minta pengedar video ini dihukum tetapi tidak mahu nak desak nak tahu kebenaran siapa lelaki dalam video itu.Ini,katanya bukan kisah mamat mana ditepi jalan tetapi libatkan Anwar bin Ibrahim.Baginya trio Datuk T sudah kata mereka bertanggongjawab penuh dan sanggup menghadapi hukuman kerana menayang dan mengedarnya jadi apa nak bising-bising lagi.

“Kenapa takut sangat nak tahu dan mengakui lelaki itu adalah Anwar Ibrahim sampai sanggup menatang pemimpin sebegitu buruk moralnya,”katanya.

Apapun video penuh sudah keluar maka semua orang boleh menghayati dengan mata kepala sendiri bagaimana lelaki ‘Anugerah Tuhan’ ini yang dakwa sakit belakang beraksi hebat diatas ranjang.Kalau dua bahagian dulu hanya sebagai ‘ pemanas badan ‘ ,bahagian versi penuh antara lain menunjukkan selama lebih tiga minit pelacur China sedang melakukan seks oral sebelum ‘ dikerjakan’ oleh aktor lelaki.

ANWAR IBRAHIM MENAFIKAN HAK KEBEBASAN MEDIA ???

KLIK DI SINI

Tarikh Penting Untuk Anda Ingat Mengenai Anwar Ibrahim !!!

16 Sept PM In Making

16 Julai Kena Tangkap

16 Feb DNA Comfirm

16 Mac Lelaki Y

16 April Kalah PRU Sarawak

16 Mei Salah Atau Tidak

ADAKAH WAJAH DI BAWAH BUKAN ANWAR IBRAHIM ???




ANDA LIHAT GAMBAR DIATAS,CUBA RENUNG KEMBALI GAMBAR ITU !!!

ADAKAH ITU BUKAN ANWAR IBRAHIM ???

RENUNG-RENUNGKANLAH

6 comments:

Anonymous said...

Wahai orang-orang yang beriman! Jauhilah kebanyakan dari sangkaan (supaya kamu tidak menyangka sangkaan yang dilarang) kerana sesungguhnya sebahagian dari sangkaan itu adalah dosa; dan janganlah kamu mengintip atau mencari-cari kesalahan dan keaiban orang; dan janganlah setengah kamu mengumpat setengahnya yang lain. Adakah seseorang dari kamu suka memakan daging saudaranya yang telah mati? (Jika demikian keadaan mengumpat) maka sudah tentu kamu jijik kepadanya. (Oleh itu, patuhilah larangan-larangan yang tersebut) dan bertaqwalah kamu kepada Allah; sesungguhnya Allah Penerima taubat, lagi Maha mengasihani. (Al-Hujuraat 49:12)

Pena Agenoz BERBISIK... said...

Salam

Maaf PAB berkata2

1. Kpd anom 1:03. Sungguh pandai kamu menggunakan nas Allah untuk menafikan kemungkaran Anwar Al-Juburi. Bukti didepan mata. Bawalah ke Mahkamah Syariah sekiranya beranggapan itu satu fitnah. PAB cabar Dajjal si mata satu tue

2, Ingat..jgnlah kamu menggunakan kalam ALLAH untuk tujuan melindungi kebatilan dari kebenaran. Sesungguhnya menggunakan nama ALLAH untuk tujuan berkenaan, siksaan menanti diakhirat kelak. Semoga kita dilindungi ALLAH.

3. Sebelum kamu menggunkan NAS dan KALAM ALLAH untuk pertahankan ALLAH... adalah lebih baik kamu memahami keseluruhan Surah AL-Hujjurat dan bandingkan dengan PKR dan PAS. Sama atau tidak? Dan lebih baik kamu mempelajari ilmu jenayah hudud dan perundangan islam

4. Jgn kerana mengagungkan dajjal bernama ANWAR kita tersesat lebih jauh, Nauzubillah

Anonymous said...

masihkah anda ingat lagi kenyataan Anwar Ibrahim mengatakan bahawa sumpah laknat boleh di buat sekiranya kita bebas dari dosa dan melakukan zina?kenapa Anwar Ibrahim x buat?maknanya Anwar Ibrahim ini melakukan zina dan ada dosa?

Anonymous said...

Kes berprofil TINGGI tetapi peliwat tegar al juburi bermoral RENDAH.

Anonymous said...

KENAPA ADA 2 SUDUT PANDANGAN YG BERBEZA. PART 1 DAN PART 2 SAMA VIEWNYE...
TAPI PART 3,4,5,6 MENGGUNAKAN SUDUT PANDANGAN LEBIH TINGGI SEDIKIT SEHINGGA MENAMPAKKAN KESELURUHAN TABLE LIGHT DI TEPI KATIL.

JIKA MENGGUNAKAN SUDUT YANG SAMA SEPERTI PART 1 DAN PART 2 TETAPI MENG 'EDIT' ZOOM TETAP TIDAK AKAN KELIHATAN PENUH TABLE LIGHT KERANA DIHALANG OLEH KABINET MEJA.

SIAPA YANG UBAH POSISI CAMERA?
ATAU MEMANG ADA 2 CAMERA.
ATAU ADA PENGARAH FILEM..
ATAU.......

Anonymous said...

Haish... Parah2... Macam2 ek org melayu kita nk jatuhkan sesama melayu... org cina gelak jerk.. korang rasa bangga bila jatuhkan pemimpin melayu... kenapa korang x cuba jatuhkan pemimpin cina plak?... ker korang memang duk bawah tapak kaki cina... muzakarah la diri 2 sebelum kutuk org... umat Nabi Muhammad S.A.W mana ada yg tader dosa... yang korang tayang video ni pun dosa... fikir2 la... aku x sokong mana2... tapi aku kesian... kita ni melayu makin lama makin pecah... tapi cina makin lama makin kuat... smpi bila kita nk duk kat bawah cina... berubah... jgn jadi hamba pemimpin... kalau kita rasa kita layak memimpin dan lakukan perubahan... iltizam diri... mulakan tekad... x perlu tgk kejayaan org... kita kat bawah ni bergaduh utk org atas... tapi apa kita dapat utk diri kita?... renung2kan... dan selamat beramal...

 
 
Blogger Templates