Social Icons

Pages

Friday, April 29, 2011

GEMPAR !!! PUAK PKR TELAH MEMBUAT SOLAT 2 IMAM UNTUK MEMPERTAHANKAN ANWAR IBRAHIM !!!




Petang tadi selepas solat jumaat satu perkara yang amat menyedihkan telah berlaku di Masjid Amru al-As,Bandar Baru Sentul Kerana semua Puak PKR telah menganggu majlis Angkat Sumpah Laknat yang akan di lakukan Ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah, Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik dan bekas bendahari agung Perkasa Datuk Shuib Lazim.

AMK di ketuai oleh Ketua Angkatan Muda Shamsul Iskandar Mad Akin @ Shamsul Ketot turut datang untuk membuat kekecohan serta lebih kurang 50 orang AMK yang lain.kenapa mereka nak kacau Masjid ??? Datuk Eskay bukannya nak buat apa pun.hanya nak bersumpah bahawa Datuk Eskay nak menyatakan yang bahawa Datuk Eskay memang berada dalam video itu dan pelakunya adalah Anwar Ibrahim sendiri.bukan orang lain pun.kenapa nak bantah dan menghalang perjalanan tersebut ??? adakah semua puak PKR ni takut bahawa semua rahsia Anwar Ibrahim terbongakr ???

berikut adalah sumpah laknat Datuk Eskay

"A'uzubillahi minal syaitanirrajim.Bismillahirahma nirrahim.(lafaz syahadah 3 kali).Pada hari ini, 29 April 2011,dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang,saya Shazryl Eskay Abdullah berikrar dan bersumpah seperti berikut : A'uzubillahi minal syaitanirrajim,wallahi,wabillah,watallahi,Aku bersumpah bahawa aku dan Datuk Seri Anwar Ibrahim berada dalam paparan video yang dirakamkan pada 21 Februari 2011.Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah pelaku dalam video tersebut.Sekiranya aku melakukan fitnah,maka Allah akan melaknat akanku."

NAK LIHAT VIDEO DATUK ESKAY BERSUMPAH ???

KLIK DI SINI

NAK TAHU SEPANJANG PERJALANAN SUMPAH LAKNAT DATUK ESKAY DAN KEKECOHAN YANG BERLAKU ???

KLIK DI SINI

KLIK DI SINI

KLIK DI SINI

PERSAOALANNYA,ANWAR IBRAHIM BILA NAK BERSUMPAH ???

ADAKAH ANWAR IBRAHIM TAKUT BERSUMPAH SEMATA-MATA UNTUK MENUTUP KESALAHANNYA ???

Tarikh Penting Untuk Anda Ingat Mengenai Anwar Ibrahim !!!

16 Sept PM In Making

16 Julai Kena Tangkap

16 Feb DNA Comfirm

16 Mac Lelaki Y

16 April Kalah PRU Sarawak

16 Mei Salah Atau Tidak

ADAKAH WAJAH DI BAWAH BUKAN ANWAR IBRAHIM ???




ANDA LIHAT GAMBAR DIATAS,CUBA RENUNG KEMBALI GAMBAR ITU !!!

ADAKAH ITU BUKAN ANWAR IBRAHIM ???

RENUNG-RENUNGKANLAH

6 comments:

Anonymous said...

Puak2 pas tak ajar ke cara solat hajat kat sam ketot ayam ni..... boleh pulak 2 imam.... oooo tak power kalau satu... dua baru power kot hahahaha... ni ulamak pas kena jawab ni sebab bab solat hajat ni depa memang pakar hahaha... ce jawab ce jawab nak dengor jugak apa hujah nya.... hahahaha

Anonymous said...

tak paham kenapa jadi macam ni.. Link

Anonymous said...

sembahyang secara berjemaah dan dipimpini oleh seorang imam sebenarnya mengukuhkan ukhuwah islamiah di kalangan jemaah itu sendiri. tetapi malangnya sejak permulaan akhir zaman ini banyak berlaku keegoan seseorang itu yang mengaku lebih tinggi martabat keimanannya itu berebut merampas dan mengambil alih tugas daripada imam yang sebenar. maka berlaku lah bibit-bibit perpecahan ukhuwah. inilah kejayaan setan-setan yang bertopengkan manusia. mereka merasa puas tetapi mereka sebenarnya adalah kalangan orang-orang yang paling rugi kerana dilaktnati Allah.

Anonymous said...

tiada sebab kenapa perlu menghalang dato' eskay melakukan sumpah laknat? !! itu adalah hak dato' eskay secara sukarela untuk membuktikan kebenarannya. kita pun tiada hak untuk memaksa dato' A melakukan sumpah laknat kerana itu adalah hak nya untuk tidak melakukannya kerana dia tahu apa yang telah berlaku. dan dia juga mempunyai hak untuk membuat penafian walaupun perkara itu benar ataupun tidak. cuma kita sebagai manusia kena guna pertimbangan akal untuk menilai isu tersebut. kita telah pun sama-sama melakukan solat hajat memohon kepada Allah menunjukkan kebenaran. apabila kebenaran telah sampai, kita pula menyangkal atau menyanggah kebenaran tersebut. maka azab dan laknat akan berlaku ke atas orang-orang yang menyanggah kebenaran tersebut dan bukan ke atas pelaku kemungkaran kerana mereka yang menyanggah kebenaran sebenarnya mempertahankan kemungkaran. hati-hati... (si pelaku kemungkaran tidak bersumpah laknat kemungkinan tidak mendapat laknat. mereka yang mohon hajat supaya ditunjukkan kebenaran akan mendapat laknat kerana menyanggah atau menolak kebenaran yang telah ditunjukkan)

Anonymous said...

KENAPA ADA 2 SUDUT PANDANGAN YG BERBEZA. PART 1 DAN PART 2 SAMA VIEWNYE...
TAPI PART 3,4,5,6 MENGGUNAKAN SUDUT PANDANGAN LEBIH TINGGI SEDIKIT SEHINGGA MENAMPAKKAN KESELURUHAN TABLE LIGHT DI TEPI KATIL.

JIKA MENGGUNAKAN SUDUT YANG SAMA SEPERTI PART 1 DAN PART 2 TETAPI MENG 'EDIT' ZOOM TETAP TIDAK AKAN KELIHATAN PENUH TABLE LIGHT KERANA DIHALANG OLEH KABINET MEJA.

SIAPA YANG UBAH POSISI CAMERA?
ATAU MEMANG ADA 2 CAMERA.
ATAU ADA PENGARAH FILEM..
ATAU.......

tok_bistari said...

"Terpesong Akidah, Runtuhlah Ibadah, Rosaklah Akhlak."
Mohon Hajat, Hajat Termakbul. Pinta Petunjuk, Petunjuk telah diberi. Hati-hati! Jangan sampai terpedaya. Jangan relakan diri bersekutu dengan Kemungkaran. Jadikan ia satu Iktibar.

 
 
Blogger Templates