Social Icons

Pages

Friday, May 20, 2011

ADAKAH SALAHUDDIN AYUB TIDAK LAYAK BERTANDING ATAU SEBALIKNYA ???


Jumlah calon bagi merebut kerusi timbalan presiden Pas pada pemilihan semasa Muktamar Pas ke-57 berkurang kepada lima apabila naib presiden Salahuddin Ayub menarik diri dari bertanding jawatan itu.

"Setelah saya melihat diri saya sendiri dan keupayaan saya tidak berkelayakan untuk jawatan nombor dua itu.Saya tak layak bertanding.terpulanglah kepada orang untuk menilai tetapi saya rasa setelah saya muhasabah diri saya tidak berkemampuan di situ,” katanya.


Anggota Parlimen Kubang Kerian itu berkata,masih ramai rakan seperjuangan yang layak untuk bertanding jawatan itu.

Selasa lepas,Salahuddin diumumkan antara yang layak bertanding bagi kerusi timbalan presiden selain penyandangnya Nasharudin Mat Isa,Menteri Besar Kedah Datuk Seri Azizan Abdul Razak, naib presiden Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man dan dua anggota jawatankuasa Pas Pusat,Datuk Husam Musa dan Mohamad Sabu.



TINGGAL 5 PENCALONAN SAHAJA UNTUK KERUSI TIMBALAN PRESIDEN PAS !!!

SIAPAKAH BAKAL TIMBALAN PAS AKAN DATANG ???

KITA SAKSIKAN NANTI !!!

2 comments:

Malaysian Epic said...

heh3 x rasanya harap dapat link

http://malaysianepic.blogspot.com/

Cheguman said...

terlalu banyak yang kabur dlm pemilihan PAS kali ni.

Hj Hadi akan jadi presiden sorang2 sbb grupnya dah tiada.

Tak mustahil Salehudin akan meninggalkan PAS.

 
 
Blogger Templates