Social Icons

Pages

Friday, May 20, 2011

ANDA NAK TAHU APA JAWAPAN ANWAR IBRAHIM UNTUK YAHOO! ???



sebelum ditanya mengenai video seks,ada seorang pembaca yang mencadangkan Anwar Ibrahim menunjukkan jam Omega miliknya bagi “memadamkan isu moralnya”, Anwar pula berkata tidak ada sebab baginya berbuat demikian.di situ nampaknya Anwar telah Kantoi kerana Jam Omega berada di tangan polis.sebenarnya Jam Omega tidak ada di tangan Anwar.

Isu video seks menjadi fokus utama segmen interaktif Yahoo! Malaysia 'Question Time' yang menjemput Ketua Pembangkang Anwar Ibrahim yang menyaksikan Anwar Ibrahim menangkis semua soalan yang cuba mengaitkannya dengan orang dalam video berkenaan,nampaknya soalan Jam Omega sudah kantoi.

"Apa isunya ??? Pertama,(Shazryl) Eskay (Abdullah) mendakwa ia diberikan oleh seorang putera raja saudi.Kemudian,mengatakan ia dibeli di Taiwan pada 2004 (apabila saya di penjara). Kenapa perlu saya jelaskan ???”

Eskay,yang mendedahkan video seks berkenaan mendakwa jam tangan itu ditinggalkan oleh Anwar di sebuah bilik hotel di mana video tersebut dirakamkan dan berkata jam itu telah diserahkan kepada polis.Anwar juga berkata sumpah laknat bagi membersihkan namanya seperti cadangan beberapa pihak sebenarnya bertentangan dengan ajaran Islam.apa yang bertentangan ??? kalau bertentangan Anwar juga yang memberitahu media bahawa kalau tak buat maksiat boleh bersumpah,di situ satu lagi jawapan kantoi.

Menjawab soalan mengenai dakwaan bahawa polis serta pakar dari Korea Selatan dan Amerika Syarikat telah mengesahkan individu dalam pita video seks itu mirip mukanya,Anwar mempertahankan bahawa maklumat tersebut direkayasa Kononnya oleh semua media UMNO.

“Contoh tipikal bagaimana orang cerdik seperti awak juga boleh terpedaya dengan media Umno. Pakar mana ??? Kenapa mereka tidak telus ???” balasnya.

itu pulak jawapan Anwar ??? apa kena mengena media UMNO ??? pakar dari korea dan amerika dah mengesahkan,itupun kata UMNO yang buat rekayasa ???

Ditanya siapa yang Anwar Ibrahim fikir adalah lelaki dalam video seks itu,Anwar tersenyum sambil berkata: “saya ada beberapa suspek,perut buncit dan tetek labuh. Ha ha”.

KALAU MACAM ITU MUKA SIAPA DALAM VIDEO ITU ANWAR IBRAHIM ???

ADAKAH ANDA BERANI JAWAB SOALAN SAYA NI ???

SEMUA ITU BUKAN KERJA UMNO,SEMUA ITU HANYA UNTUK INDIVIDU DATUK ESKAY,POLIS DAN ANWAR IBRAHIM !!!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgxi_FMc1X6cDp1H2qS92t2BV-qRcH2TmWTdlCW6sP7eD4dl3SruHbr9JIVghsALXV8G7Mwg_aJxCXHj-Z3BpakJihcfNsmCFJZmEb8PFBsgjZ9dNE0KknK-8rOvgr1uu5LHcLvTKxeUM8/s1600/2.jpg

Dalam wawancara maya itu,Anwar juga menolak sebarang kemungkinan balik ke pangkuan Umno dan menyelar parti itu kerana menggunakan PERKASA untuk menambah ketegangan kaum di Malaysia.Anwar turut menegaskan Pakatan Rakyat menolak sebarang isu perkauman yang saban hari dijaja mereka itu.

(PERKASA) ialah penghinaan kepada rakyat Malaysia dengan rentak perkauman mereka.Ia juga alat Umno untuk membuat kacau dan menimbulkan ketegangan antara kaum.

"Kewarasan mesti menang.Rakyat Malaysia menolak perkauman. Hanya Umno dan PERKASA terdesak mengguna isu perkauman," kata Anwar.

Namun kebanyakan jawapan yang diberikan oleh Anwar adalah pendek dan tidak menjawap soalan yang dikemukakan oleh pembaca.

Senarai soalan

Berikut beberapa soalan dan jawapannya sepanjang 75-minit perbualan di alam siber itu.

S: DSAI, ada orang mengatakan jika budget buku jingga dilaksanakan negara akan bengkrap. Apa komen DSAI ???
J: sila teliti buku jingga dan kita pastikan negara maju dan rakyat terbela http://www.pakatanrakyat.info/?page_id=6

S: What would happen to next GE to Pakatan if Datuk Seri go to jail ? Would that be a break up in Pakatan ???
J: No reason to for me to be jailed based on facts and law. For now, reformasi!

S: Let's say today, you're prime minister of malaysia. are you going to protect proton ???
J: Priority: defend consumers and protect citizens interest.

S: Ramai yang telah bersumpah dan menyatakan kesediaan mereka untuk dilaknat demi menuduh DSAI dengan kes2 yg tidak sepatutnya seorang pemimpin harapan bangsa lakukan. Kenapa DSAI tidak bersumpah utk menafikan mereka2 itu?
J: Sumpah mesti ikut syariat. Ini soal hukum, bukan mainan politik. Rujuk fatwa tentang qazaf http://risalahpr.blogspot.com/2011/01/teks-penuh-fatwa-dr-yusuf.html

S: DS,ade cubaan utk mengharamkan parti PKR,apa kata DS ???
J: Ini kerja pimpinan UMNO yang terdesak dan terus mendera rakyat.

S: Could Lesbians, Gays, Bi-Sexuals and Transgenders (LGBTs) look forward to a non-discriminatory environment - specific to them and not other minorities - if Pakatan were to take Putrajaya ??? Would this move be possible with PAS a part of the federal government ???
J: We recognize importance of family and the institution of marriage. But we should not unduly harass or discriminate others. The answer is through education and PAS accept this view.

S: Mr Anwar Ibrahim, do you think Malaysians can accept a non-muslim Prime Minister ???
J: Respect the Constitution and the wishes of the people.

S: Ramai rakan seperjuangan diawal penubuhan PKR telah meninggalkan DS..komen
J: Beberapa orang dibeli UMNO. Majoriti yang punyai daya tahan, daya juang dan maruah masih kekal dengan perjuangan. Tenaga baru muncul, lebih wibawa dan dibuktikan dalam PRU yang lalu.

S: Ada dato seri akan terus bsama rakyat yg dizalimi walopn dato seri sndiri terus menerus dizalimi dan adakah dato seri akan kembali ke umno jika ditawarkan mnjadi PM..
J: Saya tetap bersama golongan Mustadh'afeen.UMNO sudah tidak relevan kerana dikaitkan dengan kezaliman, keangkuhan dan rasuah.

S: BN dilihat byk membuat persediaan PRU13 termasuk tipu daftar undi. PR mcm over confident menang. Apa komen?
J: Kita arif dengan penipuan PRU yang dikendali UMNO/BN. Kita akan lebih waspada dan kerja keras.Suara rakyat,suara keramat !!!


NAK JAWAPAN LAGI ???

KLIK DI SINI

INI ADALAH JAWAPAN BERBELIT ANWAR IBRAHIM UNTUK MENGAMBIL HATI RAKYAT !!!

KENAPA TAK TUNJUK JAM OMEGA ???

DI MANA JAM OMEGA ???

3 INSAN SUDAH BERSUMPAH LAKNAT,KENAPA ANWAR IBRAHIM TIDAK BUAT DEMIKIAN ???

ISU PERKAUMAN DIBANGKITKAN OLEH DAP !!!

KENAPA MENYALAHKAN UMNO DAN PERKASA ???

RENUNG-RENUNGKANLAH

7 comments:

Anonymous said...

Aku log in dan tanya dia soalan pasal moral dia, pasal sex pasal zaman dia kat MCKK pasal jambu etc..dia pengecut lah..suroh Yahoo skip soalan aku..memang sah ANWAR PENGECUT!!!dan PENGKHIANAT BANGSA!!!

whiteorange said...

AKU ADA CADANGKAN SATU SOALAN PANAS IAITU " BILA SDR ANUAR NAK BERHENTI BEBRBOHONG?

TAPI AKU SENDIRI TAK BERKESEMPATAN MENANYA SOALAM KERANA TUGAS TUGAS YANG TAK MENGIZINKAN

2. APA PERASAAN SDR ANUA KALAU SEHARI TAK MEMBONTOT?

pembaca blog said...

dlm byk2 soalan aku, 1 je lepas :
"in your opinion, who is the man in the video. pls answer honestly"
dan jawapan semua dah tahu..tapi aku tak puas hati sebab aku nak jawapan yg konklusif. bukan pasal perut dan dada..jika dia jawab pasal wajah, mungkin aku puas hati la jugak..

Anonymous said...

apesal kita malaysian ni kalau diberi peluang untuk berbicara dan berbincang mesti nak cakap benda benda mengarut?

be pro lah sikit bro. kalau kau punya pee emm tu, jgn hrp dia nak jwb live.. kena sensor, kena tunggu dulu nak cari jawapan/nak fikir dulu apa nak tipu..

elok elok lah tu dsai jwab... klu kamu benci pon dia tu.. bagi lah dia peluang sikit... sikit je. tak rugi pun.

anyway. tilikan saya, bye bye amngok bye bye bee end, bye bye perkasam, bye bye kutty, bye bye peancacai

Anonymous said...

Kalau Pakatan menang besok kita cari semua blogger pencacai UMNO ni kasi ISA sama dia !! Baru padan dia punya muka..wakakakaka ! Lepas tu kita suruh banduan liwat diorang baru padan muka !

Anonymous said...

Kalau PKR menag mana ada lagi ISA...sbb dah janji nak mansuhkan... tapi bukan tak biasa PKR munkir janji. Jawapan paling best ialah semua nya kerja UMNO, konspirasi, perkauman, dan yang sewaktu dgnya.

Anonymous said...

Mungkin ramai akan menyokong PKR kalau Anu-war boleh panggil pakar luar utk buktikan yang pakar korea dan USA salah berkaitan dgn ketulenan video. atau Anuwar berjaya membuat satu video sex menggunakan orang yag serupa dgn pemimpin tertinggi kerajaan sebagai bukti yang video itu adalah konspirasi.... kesian penykong PKR menunngu idola mereka melakukan sesuatu, tapi malangnya semua yang diminta tak mampu ditunaikan. Anu-war sebanarnya tak boleh didakwa oleh undang undang Malaysia kerana bersex dgn pelacur, tiada peruntukan undang undang utk itu, yg bersalah adalah Dato T, juga pengedar VCD blue yg byk berkeliaran. Cuma dari segi maruah amat tercemar dan buruk sekali, udahlah memjadi rakyat pertama di Malaysia (dunia?)dipenjara kerana meliwat, kena plak dgn kes saiful dan entah apa lagi nanti. PAS, DAP even Izzah dah tak dtg masa keputusan kes liwat 2...so renung renungkan lah..... sekian

 
 
Blogger Templates