Social Icons

Pages

Wednesday, May 04, 2011

SAH !!! PAS SUDAH TIDAK PERCAYA PADA ANWAR IBRAHIM !!!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhX8ctn_XEBJLdvYIAaSR9XDsZVNGMtgeXX2d3kJh4Drt1gulvM7CPwr3pWAo8HGTDnXR8iaP_dQQKqotF7ltR_GaMRMLoPxJyXR8X_P9MjpKZB8czSaPVIDkPdtf7diUekfUZqW0A55x4/s1600/anu4.jpg

ANWAR IBRAHIM !!! MANA KO NAK LARI ???


NI GAMBAR ANWAR IBRAHIM ATAU GAMBAR ORANG LAIN ???


Pucuk pimpinan Pas Kelantan kecuali Menteri Besar, Nik Aziz,dipercayai semakin yakin bahawa lelaki dalam rakaman video seks yang didedahkan trio ‘Datuk T’ adalah Anwar Ibrahim.Bekas Ketua Angkatan Muda PKR Kelantan,Wan Khairul Ihsan Wan Muhammad mendakwa,pendirian Pas negeri itu disuarakan sendiri oleh beberapa pemimpin kanan Pas Kelantan kepadanya.

UTUSAN melaporkan Wan Khairul memberitahu,hakikat tersebut juga dapat dilihat apabila Anwar sendiri tidak mendapat sambutan hangat daripada pemimpin Pas Kelantan semasa Anwar Ibrahim mengunjungi Nik Aziz di Kota Bharu,beberapa hari lalu.Pada masa sama,katanya, Anwar juga sewaktu berkunjung ke Kelantan hanya berceramah di kawasan yang majoritinya penyokong PKR dan bukannya di kubu kuat Pas seperti kebiasaan.

“Saya boleh katakan di sini bahawa semakin ramai pemimpin Pas Kelantan meragui penafian Anwar bahawa dia tidak terlibat dalam video seks.Rata-rata mereka percaya Anwar terbabit dalam video itu sebagaimana didakwa.Namun atas pertimbangan politik mereka ini terpaksa mengambil pendekatan tunggu dan lihat sehingga keputusan mengenai siapa pelaku dalam video seks didedahkan pihak berkuasa,” katanya.

Mengulas lanjut,Wan Khairul berkata,cabaran exco Kelantan,Datuk Husam Musa supaya Datuk Shazryl Eskay Abdullah menjalani poligraf juga sebenarnya bersifat serampang dua mata yang bertujuan memerangkap Anwar.Katanya,ini kerana sebagai ahli politik berpengalaman,Husam Musa sebenarnya sudah dapat membaca bahawa Datuk Shazryl Eskay tidak takut untuk menjalani ujian tersebut,memandangkan sumpah laknat pun ahli perniagaan itu berani laksanakan.Dalam pada itu,Wan Khairul mencabar Anwar supaya membawa kes rakaman video seks tersebut ke mahkamah syariah dengan segera jika benar beliau yakin dirinya tidak bersalah dan sengaja difitnah oleh Datuk Shazryl Eskay.

“Anwar tidak perlu menyalahkan orang lain.Bukti yang ada sekarang sebenarnya semakin tidak berpihak kepada dia. Jika dia yakin tuduhan ini satu fitnah segera failkan kes ini ke mahkamah syariah memandangkan untuk bersumpah pun dia takut,’’ tegasnya.

ANDA INGIN MELIHAT APAKAH YANG BERLAKU PADA GADDAFI SEKARANG

KLIK DI SINI

SUDAH JELAS PEMIPIN PAS ADA YANG TIDAK PERCAYA PADA ANWAR IBRAHIM !!!

INI MEMBUKTIKAN BAHAWA ANWAR IBRAHIM MEMANG SAH DALAM VIDEO ITU !!!

KEPADA ANWAR IBRAHIM BUKTIKAN KEPADA RAKYAT MALAYSIA MUKA DALAM VIDEO ITU BUKAN ANDA !!!

5 comments:

Esperalzi said...

Allah Maha Mengetahu, Maha Menunjukkan dan Maha Memperkenankan. PAS bersolat hajat tak renti2 minta Allah perkenankan doa mereka dan menunjukkan kebenaran kepada mereka.

Kini Allah pampangkan wajah Anwar dgn cukup jelas dalam video clip ini bagi memenuhi hajat PAS. Datuk T sekadar instrumen Allah bagi menyampaikan keputusan Allah terhadap solat hajat PAS. Kalau bukan melalui Datuk T pun, akan Allah makbulkan juga doa PAS melalui instrumen lain.

Sudah masa bagi PAS akur dengan hasil solat hajat..jadi tak hairan kalau sudah ada di kalangan PAS yg sudah mulai nampak kejahatan dan kemaksiatan Anwar..

fisabilillah said...

dah tahu lama dah...jadi yg baru sedar ..sedar..sedarlah jgn tertipu ngan org yg gila seperti anwar

azy said...

anwar kata bukan dia..adakah syaitan berwajah anwar yang video tu..hingga hari ini tak ada siapa lagi yang tampil mengaku dia pelaku sebenar..

Anonymous said...

Allah tidak akan melupakan manusia,tetapi manusia yang sering melupakan Allah.Setiap perbuatan akan di balas setimpalnya. Begitulah terjadi kepada manusia yang bernama Anu.......YYY. DNA telah disahkan, Video Seksnya telah dipertontonkan. Satu persatu keaibannya telah Allah Taala tunjukkan.Bukan untuk memalukannya tetapi untuk menunjukkan kepada Rakyat Jelata seorang manusia yang kononnya akan Bertakhta di Putrajaya. Rakyat yang ditunjukkan dengan watak kealimannya telah mula percaya akan episod yang Allah Taala telah tayangkan kepada semua.Lihatlah betapa angkuhnya bila berdepan dengan wartawan, bak kata Anu.............YYYY sekarang ini seperti 'cacing kepanasan'. Baguslah dan TAHNIAH serta SYABAS kepada ALIM ULAMA dalam PAS dan UMNO yang telah bersolat Hajat memohon kebenaran daripada ALLAH.ALLAH telahpun menunjukkan kepada kita semua...dan kepada sesiapa yang masih belum mempercayai imej lelaki dalam video itu, cuba 'pause' pada saat semasa lelaki yang dikatakan Anu....YYYY itu memakai seluar betul-betul didepan lensa kamera. Lihat akan pipi imej tersebut,bandingkan dengan pipi Anwar yang sebenar daripada gambar-gambar yang banyak disiarkan dalam laman blog.APAKAH IMEJ LELAKI DALAM KLIP VIDEO ITU BUKAN ANUWAR??? Masih tidak percaya lagikah penyokong TOTOK Anuwar setelah ALLAH mebuka pekung Anuwar melalui Dato' Eskay? Walau apapun itulah ketentuan ILLAHI dan kepada Anuwar,terimalah Qada dan Qadar NYA.Terlampau banyak penipuan dan kebobrokan yang telah dilakukan kepada seluuruh rakyat Malaysia.

Bingai @ Bangang said...

masa isu yb bogel pun yb pegi jumpa nikki. yang ni pun pegi ngadap gak? hehehehe

 
 
Blogger Templates