Social Icons

Pages

Saturday, July 23, 2011

EZAM MENDEDAHKAN PERBUATAN ANWAR IBRAHIM KEPADA RAKYAT INDONESIA ???


Senator Ezam Mohd Nor berkata dua kes yang membabitkan Anwar Ibrahim iaitu pertuduhan liwat dan klip video seks menjerat kembali kredibiliti pemimpin terbabit memandangkan bukti jelas terarah kepada bekas timbalan Perdana Menteri itu.

“Sodomi itu kembali terungkap setelah ada pengakuan dari seseorang yang bernama Saiful,dan kemungkinan kali ini dia terjerat kerana polis mempunyai bukti sperma Anwar.Soal video seks juga jelas, bagi yang menonton dan mengenal baik,pasti yakin itu Anwar, terlihat dari bentuk tubuhnya,” katanya dalam wawancara dengan majalah Indonesia,Tempo.

Menurut Ezam beliau yakin kes liwat itu bukan rekaan,ini dikuatkan lagi dengan sikap isteri Anwar, Wan Azizah Wan Ismail yang cemburu sekiranya lelaki rapat dengan suaminya.Ujar Ezam,sikap cemburu yang ditonjolkan Wan Azizah itu menjadi saat kemuncak untuk beliau menyelidik kes liwat pertama yang dihadapi Anwar pada 1999 lalu.Ketika ditanya mengapa Ezam tidak mengetahui perkara itu sejak awal, beliau menjelaskan dirinya hanya mengenali Anwar daripada satu sisi iaitu sebagai seorang pemimpin hebat.


DAH HILANG KER KAT LEHER TU ??? KATA KENA PAKAI SEBULAN ???

“Saya merasa ketika isterinya,Wan Azizah,terlalu cemburu bila Anwar dekat dengan laki-laki. Ini menjadi kemuncaknya dan saya membuka,mempelajari kesnya dan setelah itu saya yakin dia berbuat hal itu.

“Saya profesional, saya ketika itu hanya staf, tidak mengenal peribadi atau keluarganya lebih dekat. Tapi, begitu mengenal dekat, saya menjadi melihat sisi Anwar yang lain. Dia juga cukup pandai menutupi kes itu dan hanya melakukannya dengan orang-orang dekatnya saja.Selama ini saya mengenal satu sisi dari Anwar, dia pemimpin yang hebat dan itu membutakan saya,” katanya yang pernah menyandang jawatan Setiausaha Politik Anwar.

Anwar yang kini masih dalam perbicaraan setelah mengaku tidak bersalah meliwat bekas pembantu peribadinya Mohd Saiful Bukhari Azlan,di sebuah kondominium di Damansara pada Jun 2008 lalu.marilah kita mendoakan agar Anwar Ibrahim Masuk ke sungai buloh.ini kerana kalau Anwar Ibrahim masih lagi berada di luar sungai buloh,anda bayangkan sekiranya Anwar menjadi PM wahai pembaca BADUT RAKYAT !!!

Anwar Ibrahim akan mendapat surat atau pun Blackmail untuk video seksnya.anda ingat apa yang Lee Kuan Yew beritahu sebelum ini ??? beliau pun yakin juga.lagipun,semua barang adalah Anwar Ibrahim yang punya dan video seks juga muka Anwar Ibrahim.Wallahi saya pun sudah lihat dan saya katakan 1000 peratus memang muka Anwar Ibrahim.saya kata bukan saya dapat duit pun,saya ingin membantu kepada pembaca PAKATAN HARAM ini agar sedar supaya jangan kena tipu bulat-bulat oleh Anwar Ibrahim.apa yang saya beritahu sebelum ini adalah kenyataan kerana kalau perhimpunan HARAM berlaku mesti kes kena tangguh..anda lihat !!! kan dah tangguh !!! ayuh kita lihat di bawah pula ulasan untuk video seks...


Selain kes liwat itu, Anwar turut didakwa merupakan pelaku sebuah klip video seks yang didedahkan oleh Datuk ‘T’ yang merupakan gandingan ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah, bekas Ketua Menteri Melaka, Tan Sri Rahim Thamby Chik dan bekas Bendahari Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) Datuk Shuib Lazim.Ezam yang juga merupakan bekas Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) berkata cita-cita Anwar untuk menjadi seorang Perdana Menteri tidak pernah padam walaupun kredibiliti dan partinya PKR kini mengalami penurunan.

“Sebanyak 90 peratus anggota keluar parti,bererti ada sesuatu yang salah. Anwar bercita-cita tinggi menjadi Perdana Menteri dan fokus ke sana. Dia hanya mengejar itu, maka kredibiliti dia turun, teman-teman banyak yang kecewa. Populariti dia di Malaysia juga terus turun,” katanya yang memilih untuk menubuhkan Gerakan Demokrasi dan Anti-Korupsi (Gerak)

Ketika ditanya berapa lama kejatuhan Anwar,Ezam berkata “Saya tidak tahu,ini permulaan kepada penamat.Tapi,dia orang yang sangat berminat.

KEPADA PEMBACA YANG ADA TWITTER FOLLOW ME @BADUTRAKYAT

2 comments:

UMNO PARTI PENJARA said...

Dedahkan semua yg palsu :-)








'Lubuk Emas' Terengganu dikhianati - Generasi muda dan generasi baru Terengganu adalah generasi paling bodoh dan tolol jika BN terus berkuasa..
http://Facebook-1Malaysia.blogspot.com/
Undi BN Undi HARAM- Media BN Media Porno. Pemimpin BN mcm PUKIMAK. FUCK Wanita UMNO
http://blog1Malaysia.blogspot.com/

Anonymous said...

anuar ni kalu beduaan kat hotel ngan pempuan boleh tangkap khalwat, kalau beduaan ngan lelaki jugak pun dibolehkan tangkap khalwat. payah org minat 2 alam ni. penipu pulak tu.
kalu pilih org macamni jadi pemimpin sah yg pilih tu buta matahati.

 
 
Blogger Templates