Social Icons

Pages

Monday, July 14, 2014

KANTOI !!! PATUT LAHHH PUAK #PAS BENGAP TAK SUDAH-SUDAH !!!


Patutlah ahli-ahli PAS bengap tak sudah.Berapa banyak Ustaz dan Tahfiz yang ada di Malaysia ini yang boleh dipanggil untuk bagi tazkirah,YB Cina DAP Kafir yang disanggap oleh mereka.Kejadian berlaku di sebuah surau di Ledang.ADUN Tangkak YB Ee Chin Li telah dipanggl untuk berucap di Majlis Iftar Ramadhan PAS Ledang.Mungkin dengan dua tiga ayat Al Quran tergangga habis pak-pak lebai ini.Kalau berucap di luar surau tak boleh kerr ??? Perlukah si gemuk ini untuk mencemar surau sampai masuk dalam seperti pemimpin sebelum ini si teo ni ching ??? Baghal sungguh khariah di kawasan ini.dah tahu dia kafir kenapa bagi masuk.kalau luar takperlah.ini masuk dalam Masjid.jom kita lihat lagi gambar di bawah



APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

16 comments:

Anonymous said...

PAS tarbiah ahlinya benci benci benci kerajaan. Dalam dada benci benci benci.Apa dibuat kerjaan SEMUA tak betul. Tahun demi tahun bila dah jadi Militan yang SAH tahu pulak takut. Cepat cepat lucutkan keAhlian PAS PUSS PISS mereka.

Sekarang tak Nampak lagi warna sebenar PAS?

Anonymous said...

Baguslah tu, bulan Ramadhan yang mulia panggil kafir harbi cemarkan surau, tempat sujud pada Allah dan burukkan sesame Islam. Itulah PAS yang tak pass.

Anonymous said...

Mukmin mungkin kurang ilmu duniawi tetapi tidak bukan mukmin.

Mungkin saja YB Dap di atas sampaikan tazkirah bertajuk: fasting, obesiti dan piramid makan?

Anonymous said...

Penyokong PAS ni semuanya macam lembu ikut saja apa DAPigs kata. Akibat terlampau banyak makan najis DAPigs, penyokong PAS sudah hilang waras samapi tak kenal halal-haram.

Anonymous said...

Ada larangan ka non muslim masuk masjid...ayat mana ko pakai macai...

Anonymous said...

UMNO nak hakmilikan Islam cam Keluarga Al Saud, keluarga diraja boleh minum arak, main perempuan dsbnya tapi tidak dihukum , itu lebih parah kalau dibandingkan dengan bukan Islam masuk masjid, sepatutnya tak ada hal .

Anonymous said...

ada syiah yg mngomen dlm ni.
apa kena mngena kluarga saud dgn umno?
hanya syiah yg suka ungkit kluaga saud.


apa jadi ek pmmpin pas yg tebar underware putih bsar gdabak dan nmpak TUT dia tu ek?

Anonymous said...

mmg xde larangan non muslim msuk tmpat bribadat tp xpayah la smpai nk brtakzirah, apa jadah bg kulup tu pegang mikropon kat tmpat kita bribadat? penting sgt ke benda yg nk dsampaikan dbulan ramadhan ni?

agak2 le nk jd bodo pn, cover2 le sikit ksengalan yg xde pnawar tuh.

Anonymous said...

3.08 am ni bangang ke.tazkirah ape yg dia bagi.ko dh dengar ke dia bg ceramah agama.ingat islam ni milik melayu.sekolah x habis la lu ni.

Anonymous said...


ANON 11:02. . .

RUMAH ALLAH ADA ADAP. KALAU CAKAP PASAL POLITIK PEGI KEDAI KOPI.
DIA MASUK RUMAH ALLAH TU TADI PANGSAI PONGGONG BASUH TAK ? ? ?

Anonymous said...


INILAH AKIBATNYA BILA MELAYU ISLAM BERSEKONGKOL.DGN KAFIR HARBI TAK TAU MANA BETUL MANA SALAH. MANA BAEK MANA BURUK.

Anonymous said...

PAK LEBAI BODOH NAK MAMPOS.

Anonymous said...

sapa yg cakap menghina mencaci lebih baik mengucap dua kalimah syahadah balik..jgn hanya gambar kamu bleh ckap yg bukan2..ia nya dh dikira fitnah...umno bn lain keja tk da..yg tau fitnah lucah penyamun penipu...ALLAH TAALA lebih mengetahui apa yg dia org buat...BINGAI TK HABIH2 LA PUAK2 JAHILIAH NI....SIAL BAWA SAMPAI KE ANAK CUCU TU LA AKIBAT NYA...

Anonymous said...


APABILA NAMPAK PERKATA YG MUNGKAR DI DEPAN MATA HENDAKLAH KAMU TEGUR. KALAU TAK BOLEH DGN PERBUATAN. HENDAKLAH DGN PERKATAAN. KALAU TAK BOLEH DGN PERKATAAN HENDAKLAH DGN HATI. KALAU TAK PAHAM ANJING LEBIH BAEK DIAM.

Anonymous said...

Entah entah sebelum dijemput ke surau/masjid pi makan kedarah babi dan minum arak dahulu, lepas tu senang senang pi rumah ibadat umat Islam di atas ketaksuban penyokong yang menjemput.

Anonymous said...

Korang yg dok kutuk org tak betul tu korang sendiri dah perfect sangat ke?...Ilmu dah penuh sangat di dada tu ke sampai boleh cop org itu ini...cermin diri sendiri dulu...

 
 
Blogger Templates